Vind het maar een raar systeem, als iemand zich niet gedraagt kan je hem/haar daar toch op aanspreken én een note maken. Dan geef je die persoon de kans om zich aan te passen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het dus niet voor jullie is, maar voor ons. Indien nodig worden waarschuwingen wel per PM/DM gedaan.
Ja maar..quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
We zijn Sinterklaas nietquote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel eens tijd dat ik us een keer een positieve note krijg
Nieuwe note: "fanta slijmt om een lieve, positieve note, dus we laten maar even de schijn dat hij een lieve, positieve note heeft gekregen"quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel eens tijd dat ik us een keer een positieve note krijg
Die krijgen ze ook vaak in 1ste instantie.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind het maar een raar systeem, als iemand zich niet gedraagt kan je hem/haar daar toch op aanspreken én een note maken. Dan geef je die persoon de kans om zich aan te passen.
Een keer niet douchen is geen ramp, ga lekker fokken, of slapen, zonder te douchen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx
ik ben verkleumdfokking zeiknat geregend en zelfs nog hagel op m'n kop gehad
maar te lui/moe om te gaan douchen
Dan is het positief, heb nog een melding gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die krijgen ze ook vaak in 1ste instantie.
ja maar kheb t koudquote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Een keer niet douchen is geen ramp, ga lekker fokken, of slapen, zonder te douchen.
Oh, dat veranderd de zaak...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar kheb t kouden ik stink naar regen
Als je je misdraagt merk je dat wel. Door een topic dat gesloten word, een post die ge-edit word of een PM/DM die verzonden word.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind het maar een raar systeem, als iemand zich niet gedraagt kan je hem/haar daar toch op aanspreken én een note maken. Dan geef je die persoon de kans om zich aan te passen.
Stink naar regen? Hoe ruikt dat dan???quote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar kheb t kouden ik stink naar regen
Je vergeet ToTquote:Op zondag 19 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
Humorduck < Robdriessen < Outpost.
De krasse knarren-brigade. Waarschijnlijk ook nog Opa er bij
het ruikt als regenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stink naar regen? Hoe ruikt dat dan???
Zoals gezegd, geen ervaring mee. Daarbij trek ik mijn eerder commentaar over transparantie ook in.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je je misdraagt merk je dat wel. Door een topic dat gesloten word, een post die ge-edit word of een PM/DM die verzonden word.
soort mengelmoes van zweet,natte hond. deo en drankquote:Op zondag 19 juni 2011 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stink naar regen? Hoe ruikt dat dan???
Ass-slap gegeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn wat stond ik naast een mooie meid tijdens Guus
Had trouwens zitplaatsen maar heb heel het concert gestaan
Hond ken ik niet, hont wel... oh wacht, dat is een andere topic...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soort mengelmoes van zweet,natte hond. deo en drank
Nee praatje gemaakt maar ze was met haar oudersquote:
Braaf jongetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb volgens mij nog steeds 0 notes
Wat een kwaliteit braak ik toch steeds uit hier in het forum
"+1 note, krijgt een te hoge eigendunk"quote:Op zondag 19 juni 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Topper.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
ligt eraan, wie online is.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:14 schreef RingBewoner het volgende:
Bij wie moest ik mij ook alweer melden als ik ging stoppen?
Outpost of Vino?
Bij mij of Viro.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:14 schreef RingBewoner het volgende:
Bij wie moest ik mij ook alweer melden als ik ging stoppen?
Outpost of Viro?
Maar het was best een gesprek, langer dan ooit tevoren... lolquote:Op zondag 19 juni 2011 03:15 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik ga in bed liggen, iPad ipv van de telefoon, misschien houd ik het dan langer dan een kwartier vol.
dit is nog nietsquote:Op zondag 19 juni 2011 03:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar het was best een gesprek, langer dan ooit tevoren... lol
Welk gesprek?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar het was best een gesprek, langer dan ooit tevoren... lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |