Doe mijn best.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jawel hoorsoms draai je wel platen die je al eerder heb gedraaid, maar voor de rest probeer je de variatie hoog te houden
Zodra mensen er ouder uitzien of zijn zeg ik direct u. Ze geven zelf wel aan of dit nodig is of niet. Internet zoals Fok, MSN en Twitter zij uitzondering. Ik het over RL.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd, altijd iedereen die ouder is dan jezelf, om u te zeggen, maar ik vind dat onzin. Vanaf 50 plus vind ik u-waardig.
Heb ik een snorretje ofzo?quote:
Pina Colada?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vooral als ze wat wits lekken... gadverdarrie
Dan heb ik geluk.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had het over het forum, niet over de muziek
Danku/je.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij niet want jij is dj en draait lekker.
Herkenbaar, newbies worden nogal snel gebanned. ik werd in begin der tijden ook keer gebanned door Netsplitter omdat ik in Funny link & pics een flimpje poste over een chick in zo'n vacuumzak.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb toen ik nieuw was een ban gehad van snakey omdat ik in een topic over verkrachtingen dacht dat dezesmiley de smiley was voor verlegen
Ik vroeg dus, zouden ze daar ook traumatherapie krijgen?Moest zijn
![]()
Lame mja
Hoe oud ben jij ookalweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
Humorduck < Robdriessen < Outpost.
De krasse knarren-brigade. Waarschijnlijk ook nog Opa er bij
Humor is 32, Outpost 34 en ik heb mezelf er tussenin geplaatst. You do the mathquote:
Waar is Opa eigenlijk heen?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
Humorduck < Robdriessen < Outpost.
De krasse knarren-brigade. Waarschijnlijk ook nog Opa er bij
Ik heb teveel gedronken, niet teveel van mij verwachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Humor is 32, Outpost 34 en ik heb mezelf er tussenin geplaatst. You do the math
Nee want ik luister niet omdat ik met laptop in bed lig en ik weiger muziek te luisteren door die bagger speakers van een laptopquote:Op zondag 19 juni 2011 03:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat een subtiele hint dat mijn muziek kraakt?
Ik kom bij je liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want ik luister niet omdat ik met laptop in bed lig en ik weiger muziek te luisteren door die bagger speakers van een laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |