meuh, dronken posts zijn leukerquote:Op zondag 19 juni 2011 02:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect komt toch nog van pas. Hihihi
Ah. Ben ik iig niet de enige.quote:
Graag gedaan. Slaap lekker.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:44 schreef Myraela het volgende:
Oh. Geen radio meer dan. Sorry DJ. Je draait tof. Maar mijn hoofd. En dan die muziek. En ik helemaal. Nouja. Dankjewel enzo.
achter de schermen hehquote:Op zondag 19 juni 2011 02:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had achter de schermen een keer een geniale post.
Ja, ik twijfel of ik het wel of niet mag laten lezen. Want het zijn letterlijk alleen mijn woorden en geen crew info ofzo.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
ooit.... komt er een dag en dan ben ik op het grootste forum van nederland mod.
neuqbaar is ze dan hehquote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Myra komt soms over als een botte hork maar ze is als ze lam is best lief
Ik ben niet lam hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat een ander forum fok overschrijden qua formaat?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
ooit.... komt er een dag en dan ben ik op het grootste forum van nederland mod.
moet je van knetter weer bitchen op Myra? Pijpt ze je dan>?quote:
veranderd dat iets aan dat je neuqbaar bent? Dat alleen je vriend ervan kan genieten is pech voor ons, maar ikzelf ben sowieso ook al bezet...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Ik ben trouw jewaits. Ook als ik dronken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |