Want? Er is nu inderdaad al gedonder om die ads ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
eeeeh nee, sorry
wel leuk initiatief![]()
Ik denk dat Danny dan een heel eind komt. Maar ik verwacht niet dat zulke hoeveelheden users een abo gaat nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef OverRated het volgende:
Ik vraag me af wat het per maand oplevert als bijvoorbeeld de helft van alle actieve users een abbo neemt. Uitgaande van de kosten van fok: '20-25K per maand' Aldus Danny.
Denk er namelijk zelf wel over, misschien neem ik wel basic of zo.
Wat mij betreft zijn we allemaal gruwelijk verwend. Écht gratis vermaak kom je op i-net nauwelijks meer tegen. En als er al iets 'onbetaald' kan, dan is het veelal irritant beperkt, of vergeven van de advertenties en valkuilen. FOK! is redelijk clean. Ook als je geen ads blockt met je abo. Op een incidentele pop-up na die bloedirritant over je hele beeld schuift, maar daar wordt waar mogelijk vaak direct iets aan gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef OverRated het volgende:
Ik vraag me af wat het per maand oplevert als bijvoorbeeld de helft van alle actieve users een abbo neemt. Uitgaande van de kosten van fok: '20-25K per maand' Aldus Danny.
Denk er namelijk zelf wel over, misschien neem ik wel basic of zo.
Ik denk dat het voor velen gewoon 'leuk vermaak' is en niet veel meer dan dat, als Fok kapt is er wel weer een ander gratis alternatief waar je terecht kunt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap niet heel goed dat er maar zo weinig users zijn die niet bereid zijn een heel klein beetje bij te dragen.
Ja laten we het daar weer eens over gaan hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
In welke auto rijdt Danny eigenlijk?
Een Bugatti.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
In welke auto rijdt Danny eigenlijk?
Ditoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook maar weer eens een abo genomen. Was het al een tijdje van plan maar vergat het steeds.
Ik kom nooit op FOK!Games, maarom nou meteen niet voro FOK! te betalen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:
Oh bah, heel dat gedoe gemist.
Ik heb al eens een abonnement gehad maar ik vind de frontpage steeds weer reden genoeg om niet bij te dragen, en dan stop ik het abonnement maar weer. En dan moet je nagaan, ik kóm niet eens op de frontpage.
Maar goed, ik moet er niet aan denken dat fok uit de lucht gaat, dus ik dok wel een paar kwartjes. Momentje.
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:
En dan moet je nagaan, ik kóm niet eens op de frontpage.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Komt je username/id eigenlijk ook op het afschrift te staan?
Is er een mogelijkheid om met PayPal te betalen?
Neuh, maar die andere aanhangsels storen me niet. Frontpage is storend, zelfs als je er nooit komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kom nooit op FOK!Games, maarom nou meteen niet voro FOK! te betalen...
"Pimp" for crying out loud.quote:Je betaling is gelukt en je abonnement geactiveerd. Bedankt voor je bestelling!
Ik heb alleen maar een en/of rekening en dit mag ik straks wel uit gaan leggen, toevallig. Geld is opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Maar is het erg als het wel zo is? Het is toch je eigen afschrift en je eigen rekening? Of betaal jij stiekem van iemand anders zijn / haar rekening
Ik snap dat op zich wel hoor; het wordt er niet echt anders van als je een abo neemt. Maar feit is dat vele users hier komen voor hun lol, dus dat het op zich niet zo heel erg vreemd is als er iets tegenover kan staan. Al is het maar ¤ 1,70 per maand.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk dat het voor velen gewoon 'leuk vermaak' is en niet veel meer dan dat, als Fok kapt is er wel weer een ander gratis alternatief waar je terecht kunt.
Het is niet dat ik die paar euro niet kan/wil missen, maar ik zie de noodzaak niet zo zeer (Voor mij, voor Danny/menig ander wel) om een abonnement te nemen.
Oopsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb alleen maar een en/of rekening en dit mag ik straks wel uit gaan leggen, toevallig. Geld is op.
Maar je hebt nu wel 4 hele mooie gouden sterretjes achter je naamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb alleen maar een en/of rekening en dit mag ik straks wel uit gaan leggen, toevallig. Geld is op.
Ik informeer ff voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat begrijp ik ook wel, denk dat het typisch Nederlands is, waarom betalen als het ook gratis kan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap dat op zich wel hoor; het wordt er niet echt anders van als je een abo neemt. Maar feit is dat vele users hier komen voor hun lol, dus dat het op zich niet zo heel erg vreemd is als er iets tegenover kan staan. Al is het maar ¤ 1,70 per maand.
Let wel: het hoeft niet perse van mij en ik oordeel ook verder niet, maar ik had alleen een filosofisch momentje en dat wilde ik even met jullie delen
monkel monkel monkelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel 4 hele mooie gouden sterretjes achter je naam
Het wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef sigme het volgende:
Neuh, maar die andere aanhangsels storen me niet. Frontpage is storend, zelfs als je er nooit komt.
Een abbo en dan mag ik nog geen tieten posten ook niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gezien de onlangs ontstane ophef bij Google over het post gedrag van mede-Fokkertjes (zie: Ik zie geen advertenties meer / [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest ) leek het me een leuk idee om als user wat voor FOK! te kunnen doen. Zeker aangezien FOK! hier gewoon keihard genaaid wordt door een of andere draak die óf FOK! stuk wil hebben, óf op een kruistocht der goede zeden is gegaan.
Ik zou iedere user op willen roepen een abo af te sluiten, er zijn er genoeg in alle soorten, maten en prijzen:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Wat schiet je er als user mee op;
Je ziet de ad's niet meer (haha, nu ook niet/
).
Afhankelijk van welk abo nog wat andere leuke extra's (zie de abo pagina)
Bovenal lijkt me het me mooi signaal. Iedere abo-houder is weer een user waarvoor FOK! minder van de ads afhankelijk is. En nee, we zullen niet ineens (weer) tieten kunnen posten overal, en FOK! kan ook niet ineens alle ads maar de deur uit doen. Maar het leek me een mooi gebaar
So, who's in?
"KN: M006291M0xxxxxxxquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nja, erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Maar is het erg als het wel zo is? Het is toch je eigen afschrift en je eigen rekening? Of betaal jij stiekem van iemand anders zijn / haar rekening
Serieus, ik durf tegen geen verstandig mens te zeggen dat ik zeer actief op fok ben. Want dan tikken ze "www.fok.nl" in en dan zien ze dát. Dus hou ik mijn online-leven angstvallig geheim.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker
(ik heb het soms ook een héél klein beetje)
Psiesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Lastpost het volgende:
Dat begrijp ik ook wel, denk dat het typisch Nederlands is, waarom betalen als het ook gratis kan.
Wij moeten eens samen eikeltjeskoffie gaan drinkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef sigme het volgende:
Serieus, ik durf tegen geen verstandig mens te zeggen dat ik zeer actief op fok ben. Want dan tikken ze "www.fok.nl" in en dan zien ze dát. Dus hou ik mijn online-leven angstvallig geheim.
Soms mompel ik iets over een heel groot forum.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kom op 4euro per maand, dan maar een biertje of 2 minder
Op zo'n fiets... Denk dat het dan lastig wordt. Misschien kan je bij Danny aan de deur gaan betalenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nja, erg.![]()
Ik heb mijn ouders gemachtigd om bij mijn rekening te kunnen, maar ik houd mijn carrière op Fok! liever geheim voor ze.
2000.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Zomaar een opmerking over het Pimp Abo: 2000 foto's in je fobozijn er mensen die dat echt hebben?
Mooi! Krijg je eindelijk eens een strak kontjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
als ik zo over alles wat 4 eu per maand kost denk houd ik al snel geen bier meer over.
Je leert het negeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:32 schreef Goodbye het volgende:
Op facebook kan je dat gespam van die spelletjes met één muisklik stopzetten, anders![]()
Maar idd ook nog steeds advertenties. Dat er op FOK! advertenties staan heeft me trouwens nooit geïrriteerd.
Ja, zelfs de advertenties over schaamlipcorrecties. Had desbetreffende verklikkert daar dan geen problemen mee?quote:
Ik werd gesnapt op mijn werk, dat ik steeds op "een" forum zat te kijken (posten doe ik amper door de week overdag)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Serieus, ik durf tegen geen verstandig mens te zeggen dat ik zeer actief op fok ben. Want dan tikken ze "www.fok.nl" in en dan zien ze dát. Dus hou ik mijn online-leven angstvallig geheim.
Soms mompel ik iets over een heel groot forum.
4 euro. En je koopt minimaal 6 maanden, dus dan moet je 24! euro betalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef OverRated het volgende:
Ik verbaas me trouwens over het feit dat veel mods geen abo hebben. Hoewel ze natuurlijk al genoeg bijdragen aan fok..
Wat kost het duurste abo p/m?
Dan kijk ik vanavond wel eventjes wanneer ik voor de computer zit
Het duurste abonnement per maand is 4 euro, dan heb je de pimpquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef OverRated het volgende:
Ik verbaas me trouwens over het feit dat veel mods geen abo hebben. Hoewel ze natuurlijk al genoeg bijdragen aan fok..
Wat kost het duurste abo p/m?
Dan kijk ik vanavond wel eventjes wanneer ik voor de computer zit
"6m FOKpimp renewal "quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nja, erg.![]()
Ik heb mijn ouders gemachtigd om bij mijn rekening te kunnen, maar ik houd mijn carrière op Fok! liever geheim voor ze.
Geen username gelukkig, wel Fok!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"KN: M006291M0xxxxxxx
TRANSACTIENR 0030018xxxxxxx38 05-07-20xx 14:22
12m FOKpimp abonnement
MOLLIE BV "
Dat ziet er best vet uit inderdaad! Ik vond 500 al veel eigenlijk, als iemand dat zou hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
2000.Ik vind die van murp altijd wel tof:Fotoboek van User maar dat zijn er nog lang geen 2000.
Ja, dat is waar. De ads storen me dan weer minder op Facebook. Maar écht handig (en zo uitgebreid als FOK!) is het niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:32 schreef Goodbye het volgende:
Op facebook kan je dat gespam van die spelletjes met één muisklik stopzetten, anders![]()
Mij heel soms. Ik had ze dan ook uitstaan. In de veronderstelling dat het geen klap uitmaakt of ik ze wel of niet aan heb staan. In de veronderstelling dat het misschien ¤ 0,0032 cent per dag op zou leveren als ik ze wél aan had staan. Maar dat blijkt toch heel anders te liggen. Sindsdien staat een deel weer aan en klik ik braaf minimaal 5 keer per dag op een banner of ad.quote:Maar idd ook nog steeds advertenties. Dat er op FOK! advertenties staan heeft me trouwens nooit geïrriteerd.
Ik stuur het wel op in contanten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op zo'n fiets... Denk dat het dan lastig wordt. Misschien kan je bij Danny aan de deur gaan betalen
Of in ongebruikte postzegelsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik stuur het wel op in contanten.
Van 500 naar 5000 berichten-ruimte in je PM box als je een pimp abo neemt jaquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Van 500 naar 5000 berichten-ruimte in je PM box als je een pimp abo neemt ja
Oh dat is maar twee bierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:34 schreef sigme het volgende:
[..]
4 euro. En je koopt minimaal 6 maanden, dus dan moet je 24! euro betalen.
Eigenlijk zou Danny het zo moeten doen dat géén abo hebben het FOK!-ken een béétje vervelender maakt. Maar dat wil hij onder geen voorwaarde. Dat alleen al zou voldoende reden moeten zijn om gewoon wat te schokken voor het goede doelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef OverRated het volgende:
Oh dat is maar twee bier
Niet dat ik ook maar iets heb aan de 'voordelen' van dat abonnement, maar vooruit.. Ik moet wel kunnen blijven fokken natuurlijk.
Zullen we je allemaal heel veel PMs gaan sturen dan waar je normaal na 500 stuks je Inbox moest legen en je nu lekker door kunt gaan straks tot 5000?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh dat is maar twee bier
Niet dat ik ook maar iets heb aan de 'voordelen' van dat abonnement, maar vooruit.. Ik moet wel kunnen blijven fokken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Danny het zo moeten doen dat géén abo hebben het FOK!-ken een béétje vervelender maakt. Maar dat wil hij onder geen voorwaarde. Dat alleen al zou voldoende reden moeten zijn om gewoon wat te schokken voor het goede doel
Ik lijk wel een wandelende reclamezuil vandaag
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:50 schreef gelly het volgende:
Als Danny iets handiger was omgegaan met FOK! was deze hele situatie niet ontstaan, het is ook niet voor het eerst dat FOK! zogenaamd op de rand van de afgrond zit. Maar om daar nu weer de gebruikers voor op te laten draaien ?
Daar zijn aparte topics voor, hier kan Danny toch echt weinig aan doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:50 schreef gelly het volgende:
Als Danny iets handiger was omgegaan met FOK! was deze hele situatie niet ontstaan, het is ook niet voor het eerst dat FOK! zogenaamd op de rand van de afgrond zit. Maar om daar nu weer de gebruikers voor op te laten draaien ?
Jij kan het beter, maar hebt gewoon nooit de moeite genomen zelf een FOK! op te zetten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:50 schreef gelly het volgende:
Ow, dat is wel jammer, anders deed je mee in mijn tombola voor nieuwe abo-houdersquote:
Jij mag in natura betalen. Bij mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Lenny ik vind het een heel goed idee, maar ik ben blut
Dus to be continued
Jij wil gewoon t-, pardon, Borstentaart.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag in natura betalen. Bij mij![]()
Hoe laat kom je?
Nee, je kan Danny inderdaad niet beschuldigen van een overdaad aan zakelijk inzicht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:50 schreef gelly het volgende:
Je kan niet zien wie de notes zette.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef Dromer het volgende:
Ik kan geen te groot abo nemen, want dan kan ik mijn notes lezen en zal ik mods moeten vermoorden.
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef Muis006 het volgende:
Jij wil gewoon t-, pardon, Borstentaart.
tombola?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is wel jammer, anders deed je mee in mijn tombola voor nieuwe abo-houders
QFT, denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef Farenji het volgende:
Nee, je kan Danny inderdaad niet beschuldigen van een overdaad aan zakelijk inzicht.
Maar misschien is dat maar goed ook, want dat heeft er ook voor gezorgd dat FOK! na al die jaren nog steeds zo gezellig kneuterig is gebleven en het geen over-commerciele kermis is geworden.
Waar staat die t- voor?quote:
Dan moet ik ze allemaal vermoorden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan niet zien wie de notes zette.
Ja, je weet wel... dat is iets ouderwetsch; van vroeger. Tombola:quote:
Met dank aan Wikiquote:Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar staat die t- voor?
Mijn dirty mind geeft geen bruikbare suggesties![]()
De eerste letter van het verboden woord voor borstenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef sigme het volgende:
Waar staat die t- voor?
Mijn dirty mind geeft geen bruikbare suggesties![]()
Shit, daar gaan mijn neveninkomstenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef sigme het volgende:
Hahahahahaha. (DM ontvangen)
Wat onschuldig.
Ik zat al bij scharen, likken, weet ik veel. Die woorden mogen wel hahahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste letter van het verboden woord voor borsten![]()
(je mag eventueel een klinker kopen... hoewel; je was al blut he)
Tampeloerus had nog gekundquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:04 schreef sigme het volgende:
Ik zat al bij scharen, likken, weet ik veel. Die woorden mogen wel hahahaha.
Linkje naar je site?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
QFT, denk ik.
Hoewel... misschien is Danny's inzicht wel groter dan het jouwe en het mijne bij elkaar. Mijn site heeft gemiddeld 36 bezoekers per maand
Bij twee dámes? Die hebben euh dat toch niet?quote:
Stonden daar maar t***** op, dan kwam ik er zelf wel wat vakerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef OverRated het volgende:
Linkje naar je site?
(Of staan daar t***** op?)
Ownee... my badquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef sigme het volgende:
Bij twee dámes? Die hebben euh dat toch niet?
Kweenie. Wat vind jij?quote:Is dit nog abonnementsverkoopstimulerende praat of zijn we nu afgedwaald?
Denk het niet. Gebeurt ook niet wanneer je een ban oplooptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat FOK! op zwart gaat,, krijgen wij Abo-houders dan het geld terug?
Nee, maar ze zien in elk geval geen ads meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat FOK! op zwart gaat,, krijgen wij Abo-houders dan het geld terug?
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Denk het niet. Gebeurt ook niet wanneer je een ban oploopt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je weet wel... dat is iets ouderwetsch; van vroeger. Tombola:
[..]
Met dank aan Wiki
Die zie ik nu ook niet, ja op 1tje na onder de 1ste post, heb ik toch geen last van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar ze zien in elk geval geen ads meer
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóórquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?
Adsense op FP doet het toch wel gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóór
Owquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:
Ik weet wel wat een Tombola is, maar ik bedoelde het meer als in 'Je gaat een Tombola doen?'
Dat mag ook niet volgens de regels van Googlequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóór
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zie ze niet in elk gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Adsense op FP doet het toch wel gewoon?
De grote verdienste van Danny is dat ie een site heeft gemaakt met honderd miljoen miljard terugkerende bezoekers. Maar daar is op zakelijk en commercieel gebied natuurlijk veel meer mee te doen, zonder meteen je ziel te verkwanselen. Alleen maar vertrouwen op wat bannerboertjes is wel een beetje een gemiste kans.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
QFT, denk ik.
Hoewel... misschien is Danny's inzicht wel groter dan het jouwe en het mijne bij elkaar. Mijn site heeft gemiddeld 36 bezoekers per maand
klopt, maar bij faillisementen gaan de grote schuldeisers voor, kleine kruimelconsumenten zoals wij komen per direct onderaan de lijst, wat in de praktijk betekent dat je nooit meer wat zietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?
Ik zag net echt advertenties toen ik was uitgelogd, Ads by google staan dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zie ze niet in elk geval
Ownee, shit! Heb je ook weer gelijk in. Nou ja, dan bedenk ik speciaal voor jou het volgende: als FOK! op zwart gaat, krijg jij van mij je geld terugquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Dat mag ook niet volgens de regels van Google
Je had toch geen geld? of was dat een andere mod?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ownee, shit! Heb je ook weer gelijk in. Nou ja, dan bedenk ik speciaal voor jou het volgende: als FOK! op zwart gaat, krijg jij van mij je geld terug
Een gemiste kans óf een bewuste keuze. Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef Farenji het volgende:
De grote verdienste van Danny is dat ie een site heeft gemaakt met honderd miljoen miljard terugkerende bezoekers. Maar daar is op zakelijk en commercieel gebied natuurlijk veel meer mee te doen, zonder meteen je ziel te verkwanselen. Alleen maar vertrouwen op wat bannerboertjes is wel een beetje een gemiste kans.
Ik ben 1.98m, is toch ook een grote schuldeiser?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar bij faillisementen gaan de grote schuldeisers voor, kleine kruimelconsumenten zoals wij komen per direct onderaan de lijst, wat in de praktijk betekent dat je nooit meer wat ziet
Maar goed, zo'n vaart zal het wsch niet lopen.
geen grote, wel een langequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben 1.98m, is toch ook een grote schuldeiser?
Ik heb geen cent, maar ik ga wel een krantenwijk lopen als het moetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Je had toch geen geld? of was dat een andere mod?
Er staan nu een aantal ads die eh... wacht ik zoek het ff op...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zag net echt advertenties toen ik was uitgelogd, Ads by google staan dus.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
da's geen adsense. de ads die er nu staat zijn bedoeld om IETS van het verlies op te vangen tot adsense weer draait.
quote:
Nou dat hoeft dan ook weer niet, ik zal jou het geld dan wel teriggeven, ok ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen cent, maar ik ga wel een krantenwijk lopen als het moet
Ow wow, ik voel liefdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Jammer
[..]
Nou dat hoeft dan ook weer niet, ik zal jou het geld dan wel teriggeven, ok ?
quote:
Geen idee. Maar ik ga er niet van uit dat het heel erg veel langer zal duren dan strikt noodzakelijk; Adsense heeft zelf ook een belang bij het tonen ervan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar hoelang zal het duren voordat adsense bereid is om te heractiveren voor Fok!?
Zal niet in 1 dag geregeld zijn, toch?
En stel dat Fok! op zwart gaat, kaap ik het domein, en start Fok! opnieuw, met Danny als onderdaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga er niet van uit dat het heel erg veel langer zal duren dan strikt noodzakelijk; Adsense heeft zelf ook een belang bij het tonen ervan.
Maar we zullen het meemaken
Het zal me een feestje wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat Fok! op zwart gaat, kaap ik het domein, en start Fok! opnieuw, met Danny als onderdaangoed idee?
en krijgen alle (lieve) modjes gratis Abo pimp
Dat wordt het zeker!quote:
Wat is P!MP beter dan FOK! Full?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed plan. Meteen maar even m'n standaard abonnement opgewaardeerd naar pimp.
ps, ninja-edit faaltquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed plan. Meteen maar even m'n basic abonnement opgewaardeerd naar pimp.
Zo ninja was ie niet. Dus de kans was grootquote:
Daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
Het FOK!-custom-CSS topic! #4
Voor FOK!Full en FOK!Pimp-abohouders.
Het enige handige van die CSS dat ik gebruik is dat de DM's iets smaller ingesteld heb omdat ie anders het forum overlapt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
Voor FOK!Full en FOK!Pimp-abohouders.
Dit is een leuk begin: Het FOK!-custom-CSS topic! #4quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo ninja was ie niet. Dus de kans was groot![]()
Hier kan je alle verschillen nalezen. Al gaat het mij vooral om de FOK! support.
[..]
Daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit is een leuk begin: http://kexx.net/fokcss2/files/1308409167341.css
Zie deze post:quote:
Leek wel op een BB achtig iets man..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zie deze post:
Je kan het aanpassen hoe je wilt hé. Wat was er niet goed aan?
Zoals ik zei: je kan het aanpassen hoe je wilt. En voor de rest >> dat andere topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Leek wel op een BB achtig iets man..
Het subforum werkt gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Ah, na al die jaren eindelijk het FOK!pimpabonnementhoudersverzameltopic gevonden.
Ik zou het wel willen alleen was ik niet zo bitter gemaakt door al die onterechte ban'squote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gezien de onlangs ontstane ophef bij Google over het post gedrag van mede-Fokkertjes (zie: Ik zie geen advertenties meer / [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest ) leek het me een leuk idee om als user wat voor FOK! te kunnen doen. Zeker aangezien FOK! hier gewoon keihard genaaid wordt door een of andere draak die óf FOK! stuk wil hebben, óf op een kruistocht der goede zeden is gegaan.
Ik zou iedere user op willen roepen een abo af te sluiten, er zijn er genoeg in alle soorten, maten en prijzen:
Wat schiet je er als user mee op;
Je ziet de ad's niet meer (haha, nu ook niet/
).
Afhankelijk van welk abo nog wat andere leuke extra's (zie de abo pagina)
Bovenal lijkt me het me mooi signaal. Iedere abo-houder is weer een user waarvoor FOK! minder van de ads afhankelijk is. En nee, we zullen niet ineens (weer) tieten kunnen posten overal, en FOK! kan ook niet ineens alle ads maar de deur uit doen. Maar het leek me een mooi gebaar
So, who's in?
In dat geval heb ik nog 7 jaar door te gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef Karina het volgende:
Na 10 jaar werd het tijd om eens wat terug te geven
Naar verhouding ben ik dus nu eigenlijk heel goedkoop uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog 7 jaar door te gaan![]()
Dank je voor dit stuk. Je hebt gelijk mijn schuldgevoel weggevaagdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dus nu eigenlijk heel goedkoop uit
Nopequote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:19 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Ik zie alleen maar een Ideal logo.. Geen paypal bij abo's mogelijk?
quote:
Zal ongetwijfeld een goede reden voor zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:24 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
![]()
Nou dan ga ik het maar indienen als tip...
Bedankt voor je antwoord
En terecht.quote:
Nee niet doen, Paypal is een dievenbende,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:24 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ga ik het maar indienen als tip...
Bedankt voor je antwoord
Nee er geldt ook minimumbedragen. Ze gaan echt niet 30 of 40 Eurocent aftrekken bij een 4 euro transactie. Maar eerder 3 of 4 Euro oftewel de hele prijs van de transactie zelfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
3,4%... dat is wat paypal rekent aan transactiekosten..
Je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee er geldt ook minimumbedragen. Ze gaan echt niet 30 of 40 Eurocent aftrekken bij een 4 euro transactie. Maar eerder 3 of 4 Euro oftewel de hele prijs van de transactie zelf
Trust me, ik heb ervaring hiermee. Heb jarenlang gewerkt als vertaler voor een vertaalbureau waar de loon via Paypal werd overgeboekt.
quote:Er zijn geen opstartkosten, geen maandelijkse kosten of annuleringskosten voor Webwinkelbetalingen. De transactiekosten liggen tussen de 1,5% - 3,4% + ¤ 0,35 per transactie, afhankelijk van uw maandelijkse omzet met PayPal.
Nee jij kan je eigen tekst niet lezen :quote:
Het precentage ja... het vaste bedrag is 35 eurocent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee jij kan je eigen tekst niet lezen :
afhankelijk van je maandelijkse omzet met Paypal...
Kennelijk ben je niet al te snugger.quote:Je kan mij niet wijsmaken over Paypal. Been there, done that.
Jij hebt het gewoon fout en dat kan je niet toegeven met je hoogmoed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Het precentage ja... het vaste bedrag is 35 eurocent.
[..]
Kennelijk ben je niet al te snugger.
Maandelijks volume ontvangen betalingen met PayPal
Kosten per transactie
¤ 0,00 - ¤ 2.500,00
3,4% + ¤ 0,35
¤ 2.500,01 - ¤ 10.000,00
2,9% + ¤ 0,35
¤ 10.000,01 - ¤ 50.000,00
2.3% + ¤ 0,35
¤ 50.000,00 - ¤ 100.000,00
1,9% + ¤ 0,35
> ¤ 100.000,00
1,5% + ¤ 0,35
Heb je vroeger zuurstoftekort gehad ofzo ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jij hebt het gewoon fout en dat kan je niet toegeven met je hoogmoed.
nu nog de val
Als ik jou lees krijg ik zelfs misselijkheidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je vroeger zuurstoftekort gehad ofzo ?
Daarom bitcoinsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
3,4%... dat is wat paypal rekent aan transactiekosten..
Wat is er mis met Ideal?quote:
Been there, done that. Dit gaat gewoon NIET gebeuren.quote:
Nope. Paypal afrekeningen vallen terug te trekkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:19 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Ik zie alleen maar een Ideal logo.. Geen paypal bij abo's mogelijk?
Misschien niet, maar dan wel dood.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Dus vanaf nu is fok censored?
[ afbeelding ]
het enigste wat in die note staat is een qoute van je reactie met daaronder:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef OverRated het volgende:
Iedereen zonder abo zou ook eens zijn notes in kunnen gaan kijken voor ¤4,50. Nog eens interessant ook.
ja las ik ook, maar blijkbaar nietquote:Op zondag 19 juni 2011 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Daar wordt gezegd dat het na 04:00 opgelost zou moeten zijn?
Hoe eerder de Ted-teller op ¤ 25.000,- staat des te eerder Danny van 'm af is.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef TwyLight het volgende:
In plaatst van dat Danny geholpen wordt, wordt Ted nu lekker snel rijk
Komt ie niet van afquote:Op zondag 19 juni 2011 11:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe eerder de Ted-teller op ¤ 25.000,- staat des te eerder Danny van 'm af is.
En dat was in 2009.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
Nog ongeveer een ton te gaan (of nog twee jaar ongeveer) en dan ben ik van Ted af. Tenzij FOK! verkocht wordt, dan krijgt hij 25%, waarmee hij er meer aan overhoudt dan ik. Cold day in hell dus dat FOK! ooit verkocht wordt. Ted is al een paar jaartjes de lachende derde die geen reet doet en er meer poen uit haalt dan ik. Kan mij niet snel genoeg over zijn.
Met je muis over de sterretjes hoveren.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef vergezocht het volgende:
waar kan je zien wat voor abo iemand heeft?
welke sterretjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Met je muis over de sterretjes hoveren.
En ik wil juist fok niet zo vaak gebruiken want dan gaat mijn sociale leven aan gort.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:01 schreef ems. het volgende:
Als ik fok wat meer zou gebruiken zou ik misschien wel een abo ervoor afsluiten. Op dit moment zit er totaal geen meerwaarde voor mij aan.
Er zijn alleen al meer dan 100 forummods. En ook die komen hier voor hun plezier.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef OverRated het volgende:
Waarom hebben mods geen gratis pimp?
Is toch belachelijk, ze modereren het forum voor niks (?) en maken zwaar gebruik van fok. Dat moet er dan toch wel afkunnen?
Over 3 jaar ben je een volwassen vrouwquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Over 3 jaar zal ik wel mee gaan betalen ofzo
waarom?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef OverRated het volgende:
Waarom hebben mods geen gratis pimp?
Is toch belachelijk, ze modereren het forum voor niks (?) en maken zwaar gebruik van fok. Dat moet er dan toch wel afkunnen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn alleen al meer dan 100 forummods. En ook die komen hier voor hun plezier.
Ok. Als jullie dat zo bekijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom?
een abonnement is geen noodzaak om te modden hoor.
kan ik ook wel prima zelf betalen.
Ik neem ook een aboquote:
Account --> account = gratischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee jij kan je eigen tekst niet lezen :
afhankelijk van je maandelijkse omzet met Paypal...
Dat betekent dat je een account met ze moet hebben, dan pas zie je hoeveel geld je kwijt bent per maand.
De accounten zijn niet goedkoop, en daar gelden ook percentages.
Alles wat je doet zonder account is zonder meer 3 of 4 euro minimumtarief.
Je kan mij niet wijsmaken over Paypal. Been there, done that.
Ik hoop het voor hem. Niet dat het probleem daarmee opgelost is, maar als je zit te zweten is het in elk geval motiverend om te weten dat wat users in elk geval hun best doen om je aan te moedigen. Of zoiets.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
denk dat danny wel een zeer grote stijging ziet.
Verzin eens iets betersquote:Op maandag 20 juni 2011 00:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Als ik per maand zou kunnen betalen zou ik wel een Pimpje overwegen =\
Dit dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:28 schreef dockx het volgende:
Het is ook niet bedoelt om iets toe te voegen..
Wat bedoel je? Dat ik een excuus maak?quote:
Dat zou wel moeten natuurlijk. Het abonnement is 1 van de produkten van FOK!. Je moet je produkten voor je afnemers zo aantrekkelijk mogelijk proberen te maken. Dus moet je toegevoegde waarde leveren. Een warm fuzzy feeling omdat je je favoriete internetforum de winter doorhelpt is niet voor iedereen een toegevoegde waarde... er zijn op zich best wat makkelijk implementeerbare dingen te verzinnen die wel wat toevoegen en een abonnement aantrekkelijker maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:28 schreef dockx het volgende:
Het is ook niet bedoelt om iets toe te voegen..
Waar denk je aan dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:54 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten natuurlijk. Het abonnement is 1 van de produkten van FOK!. Je moet je produkten voor je afnemers zo aantrekkelijk mogelijk proberen te maken. Dus moet je toegevoegde waarde leveren. Een warm fuzzy feeling omdat je je favoriete internetforum de winter doorhelpt is niet voor iedereen een toegevoegde waarde... er zijn op zich best wat makkelijk implementeerbare dingen te verzinnen die wel wat toevoegen en een abonnement aantrekkelijker maken.
Dat klopt, maar ik gok als Ted is betaald de abo's gewoon verdwijnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:54 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten natuurlijk. Het abonnement is 1 van de produkten van FOK!. Je moet je produkten voor je afnemers zo aantrekkelijk mogelijk proberen te maken. Dus moet je toegevoegde waarde leveren. Een warm fuzzy feeling omdat je je favoriete internetforum de winter doorhelpt is niet voor iedereen een toegevoegde waarde... er zijn op zich best wat makkelijk implementeerbare dingen te verzinnen die wel wat toevoegen en een abonnement aantrekkelijker maken.
In dit topic (van vorig jaar) staat het uitgelegd: Loos Ted, steun Danny #4quote:Op maandag 20 juni 2011 05:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook maar even abo gekocht.
Maar ik heb een vraag, waarom in godsnaam krijgt die Ted 300.000 euro? Waarom zoveel?
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
Nog ongeveer een ton te gaan (of nog twee jaar ongeveer) en dan ben ik van Ted af. Tenzij FOK! verkocht wordt, dan krijgt hij 25%, waarmee hij er meer aan overhoudt dan ik. Cold day in hell dus dat FOK! ooit verkocht wordt. Ted is al een paar jaartjes de lachende derde die geen reet doet en er meer poen uit haalt dan ik. Kan mij niet snel genoeg over zijn.
Dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom 300.000 euro, dat is veel voor in die tijd dat Fok! nog jong was, bezit hij aandelen in het bedrijf omdat die de boekhoudingen deed?quote:Op maandag 20 juni 2011 06:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
In dit topic (van vorig jaar) staat het uitgelegd: Loos Ted, steun Danny #4
Belachelijk dat hij daar zomaar mee weg kan komen.
Oude quote:
[..]
Ja, hij was op papier zelfs mede eigenaar van FOK!. Danny wilde hem in 2004 uitkopen en zelf 100% eigenaar zijn, en moest dus wel akkoord gaan met de eisen van Ted. Die vervolgens 300.000 euro claimde + 25% van de opbrengst bij eventuele verkoop.quote:Op maandag 20 juni 2011 06:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom 300.000 euro, dat is veel voor in die tijd dat Fok! nog jong was, bezit hij aandelen in het bedrijf omdat die de boekhoudingen deed?
Eens, erg smerig maar hij maakt gebruik van zijn recht. Danny heeft de fout gemaakt FOK! onder hun toen gezamenlijke bedrijfje te zetten, dit leidde tot die hoge uitkoopkosten.quote:Toch ondanks dat het een vies mannetje is, heeft die het wel slim gespeeld. Lekker niks doen maar wel 3ton en dan ook nog in dat land waar dat sowieso al veel waard is.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Ted maakt gebruik van de situatie zoals die er ligt. Ik had een bedrijfje met Ted en heb daar FOK! ook onder geplaatst. Dat is mijn eigen fout geweest uiteindelijk. Toen ik 3 1/2 jaar geleden naar Ted ging om het te proberen uit te kopen wist ik al bij voorbaat wat zijn eis zou zijn en wist ik al bij voorbaat dat ik hoe dan ook akkoord moest gaan. Hij had 50% van codanted en daarmee 50% van FOK! in handen. Nu heb ik 100% FOK! in handen. De prijs daarvoor is 300k euro + bij verkoop 25% van de opbrengst. Ook kan ik niet verkopen zonder zijn toestemming (om te voorkomen dat ik het voor een euro verkoop aan mijn vrouw). Dat houdt automatisch in dat ik nooit zal gaan verkopen.
Verder kan ik het hem niet kwalijk nemen. Dat ik het verre van leuk vind en dat het de ontwikkeling van FOK! aardig in de weg zit is een ander verhaal.
Misschien leek het op dat moment wel slim?quote:Op maandag 20 juni 2011 06:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, hij was op papier zelfs mede eigenaar van FOK!. Danny wilde hem in 2004 uitkopen en zelf 100% eigenaar zijn, en moest dus wel akkoord gaan met de eisen van Ted. Die vervolgens 300.000 euro claimde + 25% van de opbrengst bij eventuele verkoop.
[..]
Eens, erg smerig maar hij maakt gebruik van zijn recht. Danny heeft de fout gemaakt FOK! onder hun toen gezamenlijke bedrijfje te zetten, dit leidde tot die hoge uitkoopkosten.
[..]
Ja, achteraf bleek het niet de meest optimale manier te zijn om het zo te regelen (zoals het in dat topic staat)quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Misschien leek het op dat moment wel slim?
Maar bleek achteraf toch van niet?
21, waarvoor dankquote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat goehoeeedal een idee hoeveel abo's er extra af zijn gesloten?
Daaromquote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Over 3 jaar ben je een volwassen vrouw
Is dat incl. verlengingen, of alleen nieuwe abonnementen? Ik heb de mijne juist verlengd, mede hierdoor ook.quote:
zitten 3 verlengingen en 1 upgrade bij in.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat incl. verlengingen, of alleen nieuwe abonnementen? Ik heb de mijne juist verlengd, mede hierdoor ook.
Tsja, dat is dan toch echt een druppeltje op een gloeiende plaat, nietwaar. Nog geen 100,- per maand bruto..quote:
Dat wordt dan ook al in de OP vermeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan toch echt een druppeltje op een gloeiende plaat, nietwaar. Nog geen 100,- per maand bruto..
Je kunt het als een blijk van waardering zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook al in de OP vermelddat het vast geen enorme zoden aan de dijk gaat zetten, maar meer een leuk gebaar is. Dat users niet altijd alleen maar kunnen kankeren
Dat en zo is het ook bedoeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt het als een blijk van waardering zien.
Kleine bijdrage voor dagelijks Fok!-plezier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |