Die zie ik nu ook niet, ja op 1tje na onder de 1ste post, heb ik toch geen last van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar ze zien in elk geval geen ads meer
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóórquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?
Adsense op FP doet het toch wel gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóór
Owquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:
Ik weet wel wat een Tombola is, maar ik bedoelde het meer als in 'Je gaat een Tombola doen?'
Dat mag ook niet volgens de regels van Googlequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóór
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zie ze niet in elk gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Adsense op FP doet het toch wel gewoon?
De grote verdienste van Danny is dat ie een site heeft gemaakt met honderd miljoen miljard terugkerende bezoekers. Maar daar is op zakelijk en commercieel gebied natuurlijk veel meer mee te doen, zonder meteen je ziel te verkwanselen. Alleen maar vertrouwen op wat bannerboertjes is wel een beetje een gemiste kans.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
QFT, denk ik.
Hoewel... misschien is Danny's inzicht wel groter dan het jouwe en het mijne bij elkaar. Mijn site heeft gemiddeld 36 bezoekers per maand
klopt, maar bij faillisementen gaan de grote schuldeisers voor, kleine kruimelconsumenten zoals wij komen per direct onderaan de lijst, wat in de praktijk betekent dat je nooit meer wat zietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?
Ik zag net echt advertenties toen ik was uitgelogd, Ads by google staan dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zie ze niet in elk geval
Ownee, shit! Heb je ook weer gelijk in. Nou ja, dan bedenk ik speciaal voor jou het volgende: als FOK! op zwart gaat, krijg jij van mij je geld terugquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Dat mag ook niet volgens de regels van Google
Je had toch geen geld? of was dat een andere mod?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ownee, shit! Heb je ook weer gelijk in. Nou ja, dan bedenk ik speciaal voor jou het volgende: als FOK! op zwart gaat, krijg jij van mij je geld terug
Een gemiste kans óf een bewuste keuze. Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef Farenji het volgende:
De grote verdienste van Danny is dat ie een site heeft gemaakt met honderd miljoen miljard terugkerende bezoekers. Maar daar is op zakelijk en commercieel gebied natuurlijk veel meer mee te doen, zonder meteen je ziel te verkwanselen. Alleen maar vertrouwen op wat bannerboertjes is wel een beetje een gemiste kans.
Ik ben 1.98m, is toch ook een grote schuldeiser?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar bij faillisementen gaan de grote schuldeisers voor, kleine kruimelconsumenten zoals wij komen per direct onderaan de lijst, wat in de praktijk betekent dat je nooit meer wat ziet
Maar goed, zo'n vaart zal het wsch niet lopen.
geen grote, wel een langequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben 1.98m, is toch ook een grote schuldeiser?
Ik heb geen cent, maar ik ga wel een krantenwijk lopen als het moetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Je had toch geen geld? of was dat een andere mod?
Er staan nu een aantal ads die eh... wacht ik zoek het ff op...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zag net echt advertenties toen ik was uitgelogd, Ads by google staan dus.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
da's geen adsense. de ads die er nu staat zijn bedoeld om IETS van het verlies op te vangen tot adsense weer draait.
quote:
Nou dat hoeft dan ook weer niet, ik zal jou het geld dan wel teriggeven, ok ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen cent, maar ik ga wel een krantenwijk lopen als het moet
Ow wow, ik voel liefdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Jammer
[..]
Nou dat hoeft dan ook weer niet, ik zal jou het geld dan wel teriggeven, ok ?
quote:
Geen idee. Maar ik ga er niet van uit dat het heel erg veel langer zal duren dan strikt noodzakelijk; Adsense heeft zelf ook een belang bij het tonen ervan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar hoelang zal het duren voordat adsense bereid is om te heractiveren voor Fok!?
Zal niet in 1 dag geregeld zijn, toch?
En stel dat Fok! op zwart gaat, kaap ik het domein, en start Fok! opnieuw, met Danny als onderdaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga er niet van uit dat het heel erg veel langer zal duren dan strikt noodzakelijk; Adsense heeft zelf ook een belang bij het tonen ervan.
Maar we zullen het meemaken
Het zal me een feestje wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat Fok! op zwart gaat, kaap ik het domein, en start Fok! opnieuw, met Danny als onderdaangoed idee?
en krijgen alle (lieve) modjes gratis Abo pimp
Dat wordt het zeker!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |