Nee, je kan Danny inderdaad niet beschuldigen van een overdaad aan zakelijk inzicht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:50 schreef gelly het volgende:
Als Danny iets handiger was omgegaan met FOK! was deze hele situatie niet ontstaan, het is ook niet voor het eerst dat FOK! zogenaamd op de rand van de afgrond zit. Maar om daar nu weer de gebruikers voor op te laten draaien ?
Je kan niet zien wie de notes zette.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef Dromer het volgende:
Ik kan geen te groot abo nemen, want dan kan ik mijn notes lezen en zal ik mods moeten vermoorden.
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef Muis006 het volgende:
Jij wil gewoon t-, pardon, Borstentaart.
tombola?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is wel jammer, anders deed je mee in mijn tombola voor nieuwe abo-houders
QFT, denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef Farenji het volgende:
Nee, je kan Danny inderdaad niet beschuldigen van een overdaad aan zakelijk inzicht.
Maar misschien is dat maar goed ook, want dat heeft er ook voor gezorgd dat FOK! na al die jaren nog steeds zo gezellig kneuterig is gebleven en het geen over-commerciele kermis is geworden.
Waar staat die t- voor?quote:
Dan moet ik ze allemaal vermoorden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan niet zien wie de notes zette.
Ja, je weet wel... dat is iets ouderwetsch; van vroeger. Tombola:quote:
Met dank aan Wikiquote:Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar staat die t- voor?
Mijn dirty mind geeft geen bruikbare suggesties![]()
De eerste letter van het verboden woord voor borstenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef sigme het volgende:
Waar staat die t- voor?
Mijn dirty mind geeft geen bruikbare suggesties![]()
Shit, daar gaan mijn neveninkomstenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef sigme het volgende:
Hahahahahaha. (DM ontvangen)
Wat onschuldig.
Ik zat al bij scharen, likken, weet ik veel. Die woorden mogen wel hahahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste letter van het verboden woord voor borsten![]()
(je mag eventueel een klinker kopen... hoewel; je was al blut he)
Tampeloerus had nog gekundquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:04 schreef sigme het volgende:
Ik zat al bij scharen, likken, weet ik veel. Die woorden mogen wel hahahaha.
Linkje naar je site?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
QFT, denk ik.
Hoewel... misschien is Danny's inzicht wel groter dan het jouwe en het mijne bij elkaar. Mijn site heeft gemiddeld 36 bezoekers per maand
Bij twee dámes? Die hebben euh dat toch niet?quote:
Stonden daar maar t***** op, dan kwam ik er zelf wel wat vakerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef OverRated het volgende:
Linkje naar je site?
(Of staan daar t***** op?)
Ownee... my badquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef sigme het volgende:
Bij twee dámes? Die hebben euh dat toch niet?
Kweenie. Wat vind jij?quote:Is dit nog abonnementsverkoopstimulerende praat of zijn we nu afgedwaald?
Denk het niet. Gebeurt ook niet wanneer je een ban oplooptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat FOK! op zwart gaat,, krijgen wij Abo-houders dan het geld terug?
Nee, maar ze zien in elk geval geen ads meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat FOK! op zwart gaat,, krijgen wij Abo-houders dan het geld terug?
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Denk het niet. Gebeurt ook niet wanneer je een ban oploopt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je weet wel... dat is iets ouderwetsch; van vroeger. Tombola:
[..]
Met dank aan Wiki
Die zie ik nu ook niet, ja op 1tje na onder de 1ste post, heb ik toch geen last van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar ze zien in elk geval geen ads meer
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóórquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?
Adsense op FP doet het toch wel gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóór
Owquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:
Ik weet wel wat een Tombola is, maar ik bedoelde het meer als in 'Je gaat een Tombola doen?'
Dat mag ook niet volgens de regels van Googlequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Flink op de ads klikken, dan blijven we het zwart vóór
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zie ze niet in elk gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Adsense op FP doet het toch wel gewoon?
De grote verdienste van Danny is dat ie een site heeft gemaakt met honderd miljoen miljard terugkerende bezoekers. Maar daar is op zakelijk en commercieel gebied natuurlijk veel meer mee te doen, zonder meteen je ziel te verkwanselen. Alleen maar vertrouwen op wat bannerboertjes is wel een beetje een gemiste kans.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
QFT, denk ik.
Hoewel... misschien is Danny's inzicht wel groter dan het jouwe en het mijne bij elkaar. Mijn site heeft gemiddeld 36 bezoekers per maand
klopt, maar bij faillisementen gaan de grote schuldeisers voor, kleine kruimelconsumenten zoals wij komen per direct onderaan de lijst, wat in de praktijk betekent dat je nooit meer wat zietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
BAN is je eigen schuld, dat FOK! afhankelijk is van Adsense kan ik niets aan doen, toch?
Ik zag net echt advertenties toen ik was uitgelogd, Ads by google staan dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zie ze niet in elk geval
Ownee, shit! Heb je ook weer gelijk in. Nou ja, dan bedenk ik speciaal voor jou het volgende: als FOK! op zwart gaat, krijg jij van mij je geld terugquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Dat mag ook niet volgens de regels van Google
Je had toch geen geld? of was dat een andere mod?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ownee, shit! Heb je ook weer gelijk in. Nou ja, dan bedenk ik speciaal voor jou het volgende: als FOK! op zwart gaat, krijg jij van mij je geld terug
Een gemiste kans óf een bewuste keuze. Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef Farenji het volgende:
De grote verdienste van Danny is dat ie een site heeft gemaakt met honderd miljoen miljard terugkerende bezoekers. Maar daar is op zakelijk en commercieel gebied natuurlijk veel meer mee te doen, zonder meteen je ziel te verkwanselen. Alleen maar vertrouwen op wat bannerboertjes is wel een beetje een gemiste kans.
Ik ben 1.98m, is toch ook een grote schuldeiser?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar bij faillisementen gaan de grote schuldeisers voor, kleine kruimelconsumenten zoals wij komen per direct onderaan de lijst, wat in de praktijk betekent dat je nooit meer wat ziet
Maar goed, zo'n vaart zal het wsch niet lopen.
geen grote, wel een langequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben 1.98m, is toch ook een grote schuldeiser?
Ik heb geen cent, maar ik ga wel een krantenwijk lopen als het moetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Je had toch geen geld? of was dat een andere mod?
Er staan nu een aantal ads die eh... wacht ik zoek het ff op...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zag net echt advertenties toen ik was uitgelogd, Ads by google staan dus.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
da's geen adsense. de ads die er nu staat zijn bedoeld om IETS van het verlies op te vangen tot adsense weer draait.
quote:
Nou dat hoeft dan ook weer niet, ik zal jou het geld dan wel teriggeven, ok ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen cent, maar ik ga wel een krantenwijk lopen als het moet
Ow wow, ik voel liefdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Jammer
[..]
Nou dat hoeft dan ook weer niet, ik zal jou het geld dan wel teriggeven, ok ?
quote:
Geen idee. Maar ik ga er niet van uit dat het heel erg veel langer zal duren dan strikt noodzakelijk; Adsense heeft zelf ook een belang bij het tonen ervan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar hoelang zal het duren voordat adsense bereid is om te heractiveren voor Fok!?
Zal niet in 1 dag geregeld zijn, toch?
En stel dat Fok! op zwart gaat, kaap ik het domein, en start Fok! opnieuw, met Danny als onderdaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga er niet van uit dat het heel erg veel langer zal duren dan strikt noodzakelijk; Adsense heeft zelf ook een belang bij het tonen ervan.
Maar we zullen het meemaken
Het zal me een feestje wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef SpermaDonor het volgende:
En stel dat Fok! op zwart gaat, kaap ik het domein, en start Fok! opnieuw, met Danny als onderdaangoed idee?
en krijgen alle (lieve) modjes gratis Abo pimp
Dat wordt het zeker!quote:
Wat is P!MP beter dan FOK! Full?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed plan. Meteen maar even m'n standaard abonnement opgewaardeerd naar pimp.
ps, ninja-edit faaltquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed plan. Meteen maar even m'n basic abonnement opgewaardeerd naar pimp.
Zo ninja was ie niet. Dus de kans was grootquote:
Daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
Het FOK!-custom-CSS topic! #4
Voor FOK!Full en FOK!Pimp-abohouders.
Het enige handige van die CSS dat ik gebruik is dat de DM's iets smaller ingesteld heb omdat ie anders het forum overlapt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
Voor FOK!Full en FOK!Pimp-abohouders.
Dit is een leuk begin: Het FOK!-custom-CSS topic! #4quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo ninja was ie niet. Dus de kans was groot![]()
Hier kan je alle verschillen nalezen. Al gaat het mij vooral om de FOK! support.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
[..]
Daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit is een leuk begin: http://kexx.net/fokcss2/files/1308409167341.css
Zie deze post:quote:
Leek wel op een BB achtig iets man..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zie deze post:
Je kan het aanpassen hoe je wilt hé. Wat was er niet goed aan?
Zoals ik zei: je kan het aanpassen hoe je wilt. En voor de rest >> dat andere topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Leek wel op een BB achtig iets man..
Het subforum werkt gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Ah, na al die jaren eindelijk het FOK!pimpabonnementhoudersverzameltopic gevonden.
Ik zou het wel willen alleen was ik niet zo bitter gemaakt door al die onterechte ban'squote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gezien de onlangs ontstane ophef bij Google over het post gedrag van mede-Fokkertjes (zie: Ik zie geen advertenties meer / [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest ) leek het me een leuk idee om als user wat voor FOK! te kunnen doen. Zeker aangezien FOK! hier gewoon keihard genaaid wordt door een of andere draak die óf FOK! stuk wil hebben, óf op een kruistocht der goede zeden is gegaan.
Ik zou iedere user op willen roepen een abo af te sluiten, er zijn er genoeg in alle soorten, maten en prijzen:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Wat schiet je er als user mee op;
Je ziet de ad's niet meer (haha, nu ook niet/
).
Afhankelijk van welk abo nog wat andere leuke extra's (zie de abo pagina)
Bovenal lijkt me het me mooi signaal. Iedere abo-houder is weer een user waarvoor FOK! minder van de ads afhankelijk is. En nee, we zullen niet ineens (weer) tieten kunnen posten overal, en FOK! kan ook niet ineens alle ads maar de deur uit doen. Maar het leek me een mooi gebaar
So, who's in?
In dat geval heb ik nog 7 jaar door te gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef Karina het volgende:
Na 10 jaar werd het tijd om eens wat terug te geven
Naar verhouding ben ik dus nu eigenlijk heel goedkoop uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog 7 jaar door te gaan![]()
Dank je voor dit stuk. Je hebt gelijk mijn schuldgevoel weggevaagdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dus nu eigenlijk heel goedkoop uit
Nopequote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:19 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Ik zie alleen maar een Ideal logo.. Geen paypal bij abo's mogelijk?
quote:
Zal ongetwijfeld een goede reden voor zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:24 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
![]()
Nou dan ga ik het maar indienen als tip...
Bedankt voor je antwoord
En terecht.quote:
Nee niet doen, Paypal is een dievenbende,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:24 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ga ik het maar indienen als tip...
Bedankt voor je antwoord
Nee er geldt ook minimumbedragen. Ze gaan echt niet 30 of 40 Eurocent aftrekken bij een 4 euro transactie. Maar eerder 3 of 4 Euro oftewel de hele prijs van de transactie zelfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
3,4%... dat is wat paypal rekent aan transactiekosten..
Je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee er geldt ook minimumbedragen. Ze gaan echt niet 30 of 40 Eurocent aftrekken bij een 4 euro transactie. Maar eerder 3 of 4 Euro oftewel de hele prijs van de transactie zelf
Trust me, ik heb ervaring hiermee. Heb jarenlang gewerkt als vertaler voor een vertaalbureau waar de loon via Paypal werd overgeboekt.
quote:Er zijn geen opstartkosten, geen maandelijkse kosten of annuleringskosten voor Webwinkelbetalingen. De transactiekosten liggen tussen de 1,5% - 3,4% + ¤ 0,35 per transactie, afhankelijk van uw maandelijkse omzet met PayPal.
Nee jij kan je eigen tekst niet lezen :quote:
Het precentage ja... het vaste bedrag is 35 eurocent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee jij kan je eigen tekst niet lezen :
afhankelijk van je maandelijkse omzet met Paypal...
Kennelijk ben je niet al te snugger.quote:Je kan mij niet wijsmaken over Paypal. Been there, done that.
Jij hebt het gewoon fout en dat kan je niet toegeven met je hoogmoed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Het precentage ja... het vaste bedrag is 35 eurocent.
[..]
Kennelijk ben je niet al te snugger.
Maandelijks volume ontvangen betalingen met PayPal
Kosten per transactie
¤ 0,00 - ¤ 2.500,00
3,4% + ¤ 0,35
¤ 2.500,01 - ¤ 10.000,00
2,9% + ¤ 0,35
¤ 10.000,01 - ¤ 50.000,00
2.3% + ¤ 0,35
¤ 50.000,00 - ¤ 100.000,00
1,9% + ¤ 0,35
> ¤ 100.000,00
1,5% + ¤ 0,35
Heb je vroeger zuurstoftekort gehad ofzo ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jij hebt het gewoon fout en dat kan je niet toegeven met je hoogmoed.
nu nog de val
Als ik jou lees krijg ik zelfs misselijkheidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je vroeger zuurstoftekort gehad ofzo ?
Daarom bitcoinsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
3,4%... dat is wat paypal rekent aan transactiekosten..
Wat is er mis met Ideal?quote:
Been there, done that. Dit gaat gewoon NIET gebeuren.quote:
Nope. Paypal afrekeningen vallen terug te trekkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:19 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Ik zie alleen maar een Ideal logo.. Geen paypal bij abo's mogelijk?
Misschien niet, maar dan wel dood.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Dus vanaf nu is fok censored?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |