Wat is P!MP beter dan FOK! Full?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed plan. Meteen maar even m'n standaard abonnement opgewaardeerd naar pimp.
ps, ninja-edit faaltquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed plan. Meteen maar even m'n basic abonnement opgewaardeerd naar pimp.
Zo ninja was ie niet. Dus de kans was grootquote:
Daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
Het FOK!-custom-CSS topic! #4
Voor FOK!Full en FOK!Pimp-abohouders.
Het enige handige van die CSS dat ik gebruik is dat de DM's iets smaller ingesteld heb omdat ie anders het forum overlapt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
Voor FOK!Full en FOK!Pimp-abohouders.
Dit is een leuk begin: Het FOK!-custom-CSS topic! #4quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo ninja was ie niet. Dus de kans was groot![]()
Hier kan je alle verschillen nalezen. Al gaat het mij vooral om de FOK! support.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
[..]
Daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit is een leuk begin: http://kexx.net/fokcss2/files/1308409167341.css
Zie deze post:quote:
Leek wel op een BB achtig iets man..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zie deze post:
Je kan het aanpassen hoe je wilt hé. Wat was er niet goed aan?
Zoals ik zei: je kan het aanpassen hoe je wilt. En voor de rest >> dat andere topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Leek wel op een BB achtig iets man..
Het subforum werkt gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Ah, na al die jaren eindelijk het FOK!pimpabonnementhoudersverzameltopic gevonden.
Ik zou het wel willen alleen was ik niet zo bitter gemaakt door al die onterechte ban'squote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gezien de onlangs ontstane ophef bij Google over het post gedrag van mede-Fokkertjes (zie: Ik zie geen advertenties meer / [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest ) leek het me een leuk idee om als user wat voor FOK! te kunnen doen. Zeker aangezien FOK! hier gewoon keihard genaaid wordt door een of andere draak die óf FOK! stuk wil hebben, óf op een kruistocht der goede zeden is gegaan.
Ik zou iedere user op willen roepen een abo af te sluiten, er zijn er genoeg in alle soorten, maten en prijzen:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Wat schiet je er als user mee op;
Je ziet de ad's niet meer (haha, nu ook niet/
).
Afhankelijk van welk abo nog wat andere leuke extra's (zie de abo pagina)
Bovenal lijkt me het me mooi signaal. Iedere abo-houder is weer een user waarvoor FOK! minder van de ads afhankelijk is. En nee, we zullen niet ineens (weer) tieten kunnen posten overal, en FOK! kan ook niet ineens alle ads maar de deur uit doen. Maar het leek me een mooi gebaar
So, who's in?
In dat geval heb ik nog 7 jaar door te gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef Karina het volgende:
Na 10 jaar werd het tijd om eens wat terug te geven
Naar verhouding ben ik dus nu eigenlijk heel goedkoop uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog 7 jaar door te gaan![]()
Dank je voor dit stuk. Je hebt gelijk mijn schuldgevoel weggevaagdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dus nu eigenlijk heel goedkoop uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |