Want? Er is nu inderdaad al gedonder om die ads ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
eeeeh nee, sorry
wel leuk initiatief![]()
Ik denk dat Danny dan een heel eind komt. Maar ik verwacht niet dat zulke hoeveelheden users een abo gaat nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef OverRated het volgende:
Ik vraag me af wat het per maand oplevert als bijvoorbeeld de helft van alle actieve users een abbo neemt. Uitgaande van de kosten van fok: '20-25K per maand' Aldus Danny.
Denk er namelijk zelf wel over, misschien neem ik wel basic of zo.
Wat mij betreft zijn we allemaal gruwelijk verwend. Écht gratis vermaak kom je op i-net nauwelijks meer tegen. En als er al iets 'onbetaald' kan, dan is het veelal irritant beperkt, of vergeven van de advertenties en valkuilen. FOK! is redelijk clean. Ook als je geen ads blockt met je abo. Op een incidentele pop-up na die bloedirritant over je hele beeld schuift, maar daar wordt waar mogelijk vaak direct iets aan gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef OverRated het volgende:
Ik vraag me af wat het per maand oplevert als bijvoorbeeld de helft van alle actieve users een abbo neemt. Uitgaande van de kosten van fok: '20-25K per maand' Aldus Danny.
Denk er namelijk zelf wel over, misschien neem ik wel basic of zo.
Ik denk dat het voor velen gewoon 'leuk vermaak' is en niet veel meer dan dat, als Fok kapt is er wel weer een ander gratis alternatief waar je terecht kunt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap niet heel goed dat er maar zo weinig users zijn die niet bereid zijn een heel klein beetje bij te dragen.
Ja laten we het daar weer eens over gaan hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
In welke auto rijdt Danny eigenlijk?
Een Bugatti.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
In welke auto rijdt Danny eigenlijk?
Ditoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook maar weer eens een abo genomen. Was het al een tijdje van plan maar vergat het steeds.
Ik kom nooit op FOK!Games, maarom nou meteen niet voro FOK! te betalen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:
Oh bah, heel dat gedoe gemist.
Ik heb al eens een abonnement gehad maar ik vind de frontpage steeds weer reden genoeg om niet bij te dragen, en dan stop ik het abonnement maar weer. En dan moet je nagaan, ik kóm niet eens op de frontpage.
Maar goed, ik moet er niet aan denken dat fok uit de lucht gaat, dus ik dok wel een paar kwartjes. Momentje.
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:
En dan moet je nagaan, ik kóm niet eens op de frontpage.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Komt je username/id eigenlijk ook op het afschrift te staan?
Is er een mogelijkheid om met PayPal te betalen?
Neuh, maar die andere aanhangsels storen me niet. Frontpage is storend, zelfs als je er nooit komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kom nooit op FOK!Games, maarom nou meteen niet voro FOK! te betalen...
"Pimp" for crying out loud.quote:Je betaling is gelukt en je abonnement geactiveerd. Bedankt voor je bestelling!
Ik heb alleen maar een en/of rekening en dit mag ik straks wel uit gaan leggen, toevallig. Geld is opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Maar is het erg als het wel zo is? Het is toch je eigen afschrift en je eigen rekening? Of betaal jij stiekem van iemand anders zijn / haar rekening
Ik snap dat op zich wel hoor; het wordt er niet echt anders van als je een abo neemt. Maar feit is dat vele users hier komen voor hun lol, dus dat het op zich niet zo heel erg vreemd is als er iets tegenover kan staan. Al is het maar ¤ 1,70 per maand.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk dat het voor velen gewoon 'leuk vermaak' is en niet veel meer dan dat, als Fok kapt is er wel weer een ander gratis alternatief waar je terecht kunt.
Het is niet dat ik die paar euro niet kan/wil missen, maar ik zie de noodzaak niet zo zeer (Voor mij, voor Danny/menig ander wel) om een abonnement te nemen.
Oopsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb alleen maar een en/of rekening en dit mag ik straks wel uit gaan leggen, toevallig. Geld is op.
Maar je hebt nu wel 4 hele mooie gouden sterretjes achter je naamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb alleen maar een en/of rekening en dit mag ik straks wel uit gaan leggen, toevallig. Geld is op.
Ik informeer ff voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Komt je username/id eigenlijk ook op het afschrift te staan?
Is er een mogelijkheid om met PayPal te betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |