het enigste wat in die note staat is een qoute van je reactie met daaronder:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef OverRated het volgende:
Iedereen zonder abo zou ook eens zijn notes in kunnen gaan kijken voor ¤4,50. Nog eens interessant ook.
ja las ik ook, maar blijkbaar nietquote:Op zondag 19 juni 2011 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Daar wordt gezegd dat het na 04:00 opgelost zou moeten zijn?
Hoe eerder de Ted-teller op ¤ 25.000,- staat des te eerder Danny van 'm af is.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef TwyLight het volgende:
In plaatst van dat Danny geholpen wordt, wordt Ted nu lekker snel rijk
Komt ie niet van afquote:Op zondag 19 juni 2011 11:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe eerder de Ted-teller op ¤ 25.000,- staat des te eerder Danny van 'm af is.
En dat was in 2009.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
Nog ongeveer een ton te gaan (of nog twee jaar ongeveer) en dan ben ik van Ted af. Tenzij FOK! verkocht wordt, dan krijgt hij 25%, waarmee hij er meer aan overhoudt dan ik. Cold day in hell dus dat FOK! ooit verkocht wordt. Ted is al een paar jaartjes de lachende derde die geen reet doet en er meer poen uit haalt dan ik. Kan mij niet snel genoeg over zijn.
Met je muis over de sterretjes hoveren.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef vergezocht het volgende:
waar kan je zien wat voor abo iemand heeft?
welke sterretjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Met je muis over de sterretjes hoveren.
En ik wil juist fok niet zo vaak gebruiken want dan gaat mijn sociale leven aan gort.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:01 schreef ems. het volgende:
Als ik fok wat meer zou gebruiken zou ik misschien wel een abo ervoor afsluiten. Op dit moment zit er totaal geen meerwaarde voor mij aan.
Er zijn alleen al meer dan 100 forummods. En ook die komen hier voor hun plezier.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef OverRated het volgende:
Waarom hebben mods geen gratis pimp?
Is toch belachelijk, ze modereren het forum voor niks (?) en maken zwaar gebruik van fok. Dat moet er dan toch wel afkunnen?
Over 3 jaar ben je een volwassen vrouwquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Over 3 jaar zal ik wel mee gaan betalen ofzo
waarom?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef OverRated het volgende:
Waarom hebben mods geen gratis pimp?
Is toch belachelijk, ze modereren het forum voor niks (?) en maken zwaar gebruik van fok. Dat moet er dan toch wel afkunnen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn alleen al meer dan 100 forummods. En ook die komen hier voor hun plezier.
Ok. Als jullie dat zo bekijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom?
een abonnement is geen noodzaak om te modden hoor.
kan ik ook wel prima zelf betalen.
Ik neem ook een aboquote:
Account --> account = gratischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee jij kan je eigen tekst niet lezen :
afhankelijk van je maandelijkse omzet met Paypal...
Dat betekent dat je een account met ze moet hebben, dan pas zie je hoeveel geld je kwijt bent per maand.
De accounten zijn niet goedkoop, en daar gelden ook percentages.
Alles wat je doet zonder account is zonder meer 3 of 4 euro minimumtarief.
Je kan mij niet wijsmaken over Paypal. Been there, done that.
Ik hoop het voor hem. Niet dat het probleem daarmee opgelost is, maar als je zit te zweten is het in elk geval motiverend om te weten dat wat users in elk geval hun best doen om je aan te moedigen. Of zoiets.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
denk dat danny wel een zeer grote stijging ziet.
Verzin eens iets betersquote:Op maandag 20 juni 2011 00:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Als ik per maand zou kunnen betalen zou ik wel een Pimpje overwegen =\
Dit dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:28 schreef dockx het volgende:
Het is ook niet bedoelt om iets toe te voegen..
Wat bedoel je? Dat ik een excuus maak?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |