Ik vind het prima, ik hou van heel veel soorten muziekquote:
Jaquote:
Jouw Otis dinges staat anders niet in die mappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik hou van heel veel soorten muziek
Zo ver was ik nog nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jouw Otis dinges staat anders niet in die mappen
mooi! goed ding he?quote:
Wie noem jij oud?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! goed ding he?
ik zal de meine ook meenemen, kenne we ruilen, die wijven zijn toch te oud en ian heeft z'n haar gekinpt![]()
[ afbeelding ]
extreem sneue grap btw;/ toch ff maken..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou niet, maar jij hebt toch al een neukertje van 14?
Ik had hem al in de afterparty gezet geloof ik. Constateer in ieder geval dat hij daar nu staatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet
Kan ik hem ergens bij knallen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had hem al in de afterparty gezet geloof ik. Constateer in ieder geval dat hij daar nu staat
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
gaarne wijzigen in o.p,
*michiel blijft misschien slapen
We kunnen Ian natuurlijk ook op z'n knieën ergens neerzettenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! goed ding he?
ik zal de meine ook meenemen, kenne we ruilen, die wijven zijn toch te oud en ian heeft z'n haar gekortwiekt dan maar![]()
[ afbeelding ]
extreem sneue grap btw;/ toch ff maken..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
"michiel, komt nooit meer thuis"
[..]
En dan? Dan weet jij nog niet wat je ermee moet doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oma, kun je je dochters niet ghb-en en meenemen bij soury in de auto?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oma, kun je je dochters niet ghb-en en meenemen bij soury in de auto?
Lieve schat ik ben het spoor al sinds mijn geboorte kwijt, maar ik let wel op jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
en beweerd Kally dat alles goed komtdie heeft ze ook allemaal niet meer op een rijtje, denk dat ik na dat weeknd niet meer mezelf ben enzo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben het spoor al sinds mijn geboorte kwijt, maar ik let wel op je
Jij ook de mijnequote:
Is ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef Toverheks het volgende:
mag deze ook in de muzieklijst vind dit gaaf nummer mooie tekst
geeft niet beregoed nummertjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
God is a DJ van Faithless staat 2 x in de lijst, een met naam en 1 x zonder
Dat zekersquote:
Ik ben niet zo van de festivals, iets te drukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
13 aug. dit jaar
hier hou ik vandan zit ik op mijn balkonnetje in het zonnetje en hoor het allemaal, verleden jaar heb ik mijn kaartjes aan die oudste gegeven, maar de vrijdagavond ervoor gaan ze indraaien dan hoor je het nog beter dreunt alles hier heerlijk
![]()
is groot terrein en dit jaar nemen ze ook de zijkanten van het park erbij, zijn genoeg plekken waar je lekker relax kan zitten, zo aan het water in het zonnetje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de festivals, iets te druk
Truste Heksjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
en slaap lekker Kally ik ga film kijken in bed.
![]()
Als het maar een vieze isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
en slaap lekker Kally ik ga film kijken in bed.
![]()
Faithless, god is a DJ, zag er nog een paar maar weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally, welke stond er nu dubbel in, kan die posting niet terugvinden
Dit progje converteert alleen maar, van x naar z en vice versa (wma of flv naar mp3 bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
Ik zoek nog een goede om nummers te downloaden ipv van hele albums
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit progje converteert alleen maar, van x naar z en vice versa (wma of flv naar mp3 bijvoorbeeld)
Ik geloof dat dat via iTunes kan, maar dan betaal je er voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik
Maar ik zoek gewoon een site voor nummers niet meteen hele albums, en dat is nogal moeilijk geloof ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat via iTunes kan, maar dan betaal je er voor.
En dat kutprogramma heeft zojuist mijn hele mappenstructuur om zeep geholpen omdat het vond dat het beter op artiest-album ingedeeld kon worden
Zweten dus met lampjes ophangen, tent opzetten enzulksquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon een stralend zonnetje, 30 graden overdag
Ik ga vrijdagavond al aan de slag met die lampjes als het mooi weer is. 't Kan maar vast gedaan zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Zweten dus met lampjes ophangen, tent opzetten enzulks
* Deo extra meeneemt
Wat moet ik dan doen, in een stoel kijken hoe jullie de tent opzetten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond al aan de slag met die lampjes als het mooi weer is. 't Kan maar vast gedaan zijn
Ik denk dat je wel gras kunt gaan maaien en de tuin kunt schoffelenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, in een stoel kijken hoe jullie de tent opzetten?
Goed plan en dubbel liggen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gras kunt gaan maaien en de tuin kunt schoffelen
Een blind paard kan hier geen schade veroorzaken, een blond paard vermoedelijk ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, ik heb zelf geen tuin he, er blijft niks van over.
Ik ben zeer goed in schade aanbrengen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een blind paard kan hier geen schade veroorzaken, een blond paard vermoedelijk ook niet
Zal vast wel loslopen, tijd om een paar uur te slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed in schade aanbrengen.
Slaap zequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal vast wel loslopen, tijd om een paar uur te slapen![]()
Wat je er van moet denken is dat het voorspellen van het weer nog niet zo gemakkelijk isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken
Ach regen of zon als het maar gezelli is.
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat je er van moet denken is dat het voorspellen van het weer nog niet zo gemakkelijk is
Regen is prima, la maar komen, gezellig dat getik op het zeildoek terwijl we warm worden gehouden door de kachel![]()
Als het zo waait als vandaag hebben we vermoedelijk wel een probleempje, dan moeten we binnen gaan zitten met 11 mensen.
Zo hehe heb je hem doorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, altijd leuk als we weten dat het weer daar kut is terwijl wij hier gezellig zitten vlees te eten
Kansas VS zelfsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien heeft Laysa helemaal gelijk, ik zit bij de verkeerde plaats te kijken, ergens in Afrika geloof ik?![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze is beter, qua plaats dan hè, het weer is ongeveer hetzelfde
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso wel wat gek, hoe het met jou zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb godver 2 x moeten kijken wie dr nu gek is van ons 2en
Ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel wat gek, hoe het met jou zit weet ik niet.
Kom op, 't is maar 5.5. milimeter regen dat er kan vallen. Eén keer goed pissen en je wint het van die regenquote:
Das waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op, 't is maar 5.5. milimeter regen dat er kan vallen. Eén keer goed pissen en je wint het van die regen
Het lijkt mij heus wel grappig, flinke regenbuien. Heb op zolder ook nog een flink knal oranje zeil liggen. Het enige wat dan nog mist is het Nederlands elftal op een groen grasveldquote:
en iedereen voordat die binnenkomt twee van die ballonnen leeglurkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk moeten we nog ballonnen hebben, van die met lachgas erin die opstijgen. Rondom het hele huis aan de dakgoot nagelen, met een koord van 50 meter of zo.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
en iedereen voordat die binnenkomt twee van die ballonnen leeglurken
Dat is Ian (rechts) ietsie ouderquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou hij tegen die tijd dan ook van die afzichtelijke bahama shirts dragen?
Als het helpt qua weer mag ie !!!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je begrijpt dat, zodra ik het aantrek, dat fucking hip is?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp hetquote:Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat, zodra ik het aantrek, dat fucking hip is?
Als jij dat gelooft, willen we best mee praten hoorquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed idee, tegen die tijd hou ik geen BBQ's meer, da's ook best een goed idee
Wacht maarquote:Op zondag 19 juni 2011 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij dat gelooft, willen we best mee praten hoor
Oehhh spannendquote:
Zelfs dat zeg je fout, het is pittig, jonguhhh je loopt zo ver achterquote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Man, in dat shirt ben ik hipper dan korte kapsels bij vrouwen.
quote:
Juud gebruikt TOMTOMquote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
Maar Teun, ik gebruik good old TOMTOM ook maar weer om het te vinden hoor
Nee, die neem ik mee omdat het kanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juud gebruikt TOMTOM![]()
Dus ik heb al die plaatjes voor niks zitten freubelen?
Ik moet niet zo nodig snel, ik doe het liever góed.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfs dat zeg je fout, het is pittig, jonguhhh je loopt zo ver achter
Dat zal vast kloppen, want ik heb je niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, die neem ik mee omdat het kan![]()
Ik weet het nog wel redelijk, goh ik was er pas nog, maar dat laatste stuk ga ik nooit niet vinden
Trek dan vooral dat shirt aanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet niet zo nodig snel, ik doe het liever góed.
Ik reed mee en stak bijna de auto van mijn manager in de fikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal vast kloppen, want ik heb je niet gezien
Dat mag, heb je tattoo's?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt liever dat ik 'm uit trek?
Ow bummerquote:
Ja, roken in de auto, daar zijn hier al meer topics over voorbijgekomen. Dramatisch (en lekker ook)quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik reed mee en stak bijna de auto van mijn manager in de fik![]()
![]()
Ze zei roken mag, waaide mijn as naar achteren (2 ramen open) vloog het precies in haar tas
Als jij je shirt uittrekt ziet niemand een verschilquote:
Ik doe het zelf ook, maar 1 raam open, 2 ramen was tegenwind, maar die tas fiktequote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, roken in de auto, daar zijn hier al meer topics over voorbijgekomen. Dramatisch (en lekker ook)
Ja hoorquote:
Want? Ik heb er maar 1 op mijn schouder en 1 op mijn buikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij je shirt uittrekt ziet niemand een verschil
Komt wel in de gezamenlijke dixi douche !!! incl Mootsquote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
[..]
Want? Ik heb er maar 1 op mijn schouder en 1 op mijn buik
De rest zit ergens anders
Whehehehequote:Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt wel in de gezamenlijke dixi douche !!! incl Moots [ afbeelding ]
Voor ons wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed dat ik een heul ander overhemd voor de BBQ klaar heb
Ik en nooit wat te zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
13 topiques ook echtEn dan straks allemaal stil op die BBQ omdat niemand meer wat weet te zeggen.
Dan klets ik heel de boel wel bij elkaarquote:
Praten met de mond vol en door de muziek heen kletsen is ook onfatsoenlijk en volgens mij hebben we ongeveer 28 uur non-stop eten in huis en twee weken muziek.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
13 topiques ook echtEn dan straks allemaal stil op die BBQ omdat niemand meer wat weet te zeggen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik laat deze topics wel via de beamer voorbijkomen tijdens het eten
Héél goed ideequote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik laat deze topics wel via de beamer voorbijkomen tijdens het eten
Ja gezallyquote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop wel dat er nog een paar knallende ruzie krijgen en elkaar op de bek gaan timmeren, dan is het wel echt een toffe SC BBQ geweest![]()
En dat Remlof er dan tussenin gaat staan, hij is tenslotte BA
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of" Amsterdams wijf met bezemsteel jaagt compleet park de stuipen op het lijf"
Je doet nu net of we de boel gaan afbrekenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik neem na volgend weekend een sabbatical én een andere woning
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter, ga ik er vanuit dat niemand meer enig pot kan brekenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je doet nu net of we de boel gaan afbreken
Dan breekt Ian de boel af, de rest nietquote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter, ga ik er vanuit dat niemand meer enig pot kan breken
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter,
Krijg jequote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen heb ik 414.000 coins verzameld op City Ville maar krijg ik van medespelers maar geen permits om uit te mogen breiden en kan ik geen kant meer op
Ik ben niet goed in slecht nieuws brengenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan breekt Ian de boel af, de rest niet
Hoe ga je dat trouwens aan Remlof brengen, dat er geen bier is voor hem?
Mijn god, dan breekt Rem het park af op zoek naar bierquote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in slecht nieuws brengen
Ik denk dat hij om tien uur weer naar huis rijdt, net als vorig jaar en ons hier allemaal een ban voor het leven geeftquote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god, dan breekt Rem het park af op zoek naar bier![]()
En in de spareribs stikken. Zo wel ben je een uber watje. Die zijn om te zuigenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter, ga ik er vanuit dat niemand meer enig pot kan breken
Keurig als mijn kapseltje.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus
Ziet feestje in duigen vallen
Ik reed vorig jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij om tien uur weer naar huis rijdt, net als vorig jaar en ons hier allemaal een ban voor het leven geeft
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, naar het station, je hebt hem vast niet naar Arnhem gebracht
Uiteraard, ouwe zak.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook met twee woorden spreken en zo?
Mijnheer Teun?![]()
Kan het niet ontkennen en bedenk tegelijkertijd dat jouw tijd ook nog komt met nog wat pittiger jeugd tegen die tijd waarbij het ouwe zak van nu heel lief klinktquote:
Lekker oud zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan het niet ontkennen en bedenk tegelijkertijd dat jouw tijd ook nog komt met nog wat pittiger jeugd tegen die tijd waarbij het ouwe zak van nu heel lief klinkt
Het is vooral een irritant wijfquote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Kally het volgende:
Is zeikwijf nou 1 woord of stiekem toch 2 woorden?
Ik he?quote:
Ik vind er geen zak aan, behalve dan ouwe zak. Ik lig er ook niet echt wakker van, maar ik zou zo weer 25 willen zijnquote:
Ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, behalve dan ouwe zak. Ik lig er ook niet echt wakker van, maar ik zou zo weer 25 willen zijn
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij af en toe ook, maar dat is vrouw eigen. Daar doelde ik nu niet op trouwens.
Doe mij maar ietsje ouderquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, behalve dan ouwe zak. Ik lig er ook niet echt wakker van, maar ik zou zo weer 25 willen zijn
Mijn leukste tijd was tussen 21 en 32 jaar, vrijgevochten, zonder zorgen en toch wel avontuurlijk. Daarna kakte het wat in (huwelijk) en begon het weer leuk te worden tussen mijn 42ste en 47ste jaar. Nu merk ik dat ik ouder wordt en kan daar nog niet zo goed mee uit de voeten, heb m'n plekje daarin nog niet gevonden.quote:
Gewoon zitten klagen gaat je prima af, toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn leukste tijd was tussen 21 en 32 jaar, vrijgevochten, zonder zorgen en toch wel avontuurlijk. Daarna kakte het wat in (huwelijk) en begon het weer leuk te worden tussen mijn 42ste en 47ste jaar. Nu merk ik dat ik ouder wordt en kan daar nog niet zo goed mee uit de voeten, heb m'n plekje daarin nog niet gevonden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon zitten klagen gaat je prima af, toch?
Een uitzonderlijk talent. Doorgaans kost het een jaar of tachtig om zo verzuurd te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon zitten klagen gaat je prima af, toch?
Veel pijn en moeite gekost, respectwaardig.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een uitzonderlijk talent. Doorgaans kost het een jaar of tachtig om zo verzuurd te zijn.
De vernieuwde zuurgraad van Fok! in hoogst eigen persoon. Aangenaam en fijn om geen kennis te makenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een uitzonderlijk talent. Doorgaans kost het een jaar of tachtig om zo verzuurd te zijn.
Ze zitten op het vinketouw, met hun lul(letje) uit hun broek, want dat achterbaks zuigen geeft ze vast het valse gevoel van mannelijkheidquote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Soury het volgende:
Al die snurkers hier die er niks te zoeken hebben
Dat was een vinyl tik, zo klonk het. Volgens mij staat het nummer er ook zonder tikquote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, Teun? Dat liedje laatst, waar zo'n lelijk geluid in zat?
Dat hoort_!
Ik heb 'm nog nooit zónder gehoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een vinyl tik, zo klonk het. Volgens mij staat het nummer er ook zonder tik
Faithless - Don't Leave.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welk nummer was het ook alweer? Ik had hem verwijderd, klonk hier echt niet over de stereo
Die stond echt héél goed in "afterparty", als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die hebben we dus niet meer, wel vijf andere nummers van Faithless
Moet ie er weer op?
Je hebt rechtenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stond echt héél goed in "afterparty", als je het mij vraagt.
Ik... euh... ben niet thuis.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt rechten
Laat je het andere dan nu staan s.v.p., anders...jeweetz.....
Kan morgen ook welquote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik... euh... ben niet thuis.![]()
Kan morgen ook wel, toch?
Ik neem m'n eigen stash wel meequote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan breekt Ian de boel af, de rest niet
Hoe ga je dat trouwens aan Remlof brengen, dat er geen bier is voor hem?
Ik had nog een krat staan, houdbaarheidsdatum juli '11. Kan nog net, die moet er als eerste doorheen gejakkerd worden. Vijf kratten in totaal dus nuquote:
Boys, we've got a mission.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had nog een krat staan, houdbaarheidsdatum juli '11. Kan nog net, die moet er als eerste doorheen gejakkerd worden. Vijf kratten in totaal dus nu
Want je bent bang dat de BBQ uitloopt tot in augustus?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had nog een krat staan, houdbaarheidsdatum juli '11. Kan nog net, die moet er als eerste doorheen gejakkerd worden. Vijf kratten in totaal dus nu
Omdat ik thuis nauwelijks tot niet drink. Alcohol zal ik nooit aan verslaafd raken.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om een kratje bier tot aan de houdbaarheidsdatum te bewaren?
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, als het niet opgaat kan ik het weg mikken, want als ik al een biertje drink is het meestal een blikje Heineken of Grolsch, vind ik toch het lekkerst (uit een blikje ook)
Toen ik jouw leeftijd had was het meestal Skol, vond ik ook prima te drinken. En toen had je nog limonadeglaasjes (kleintjes noemden ze dat toen). Was heerlijk drinken, in één teug had je zo'n glas leegquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had was het meestal Skol, vond ik ook prima te drinken.
Pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Teun heeft totaal geen verstand van bier, dat moge duidelijk zijn
Noemden ze toen koppijn bier, nooit geen last van gehad. Stamkroeg schonk dat bier, had dus weinig keus hè. Andere stamkroeg Grolsch trouwens. Na tien bier proef je het sowieso niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Teun heeft totaal geen verstand van bier, dat moge duidelijk zijn
Je vindt Heineken lekker bier, say no morequote:Op zondag 19 juni 2011 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noemden ze toen koppijn bier, nooit geen last van gehad. Stamkroeg schonk dat bier, had dus weinig keus hè. Andere stamkroeg Grolsch trouwens. Na tien bier proef je het sowieso niet meer.
Hij vindt Heineken "bier"quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt Heineken lekker bier, say no more
Ja, uit blikquote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt Heineken lekker bier, say no more
Ik was vandaag al wat aan het rommelen en vond een verloren krat ergens in een hoek. Daar bovenop een verloren doos met flessen wijnquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
5 kratten? Beetje veel of niet?
4 is genoeg en hou je nog over denk ik
Dattesquote:
Serieus wat voor beeld heb jij bij hun?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, dan zijn de eerste drie kratten weg
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik geen speld tussen, het is een juiste constatering.
Nou dat klinkt wel weer leukquote:
Dan komt mijn stash toch nog goed van pasquote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En toen zoop Heidi in zijn eentje 3 kratten weg.
Ik zie nu een hele wiet plantage voor mequote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan komt mijn stash toch nog goed van pas
jezus, ook dat nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
9,5 milimeter regen, da's een serieuze hoeveelheid![]()
[ afbeelding ]
We doen wel even op je proostenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
count me in for a refund, fuckers
haha, mag ook wel.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
ik drink 2 of 3 biertjes en een flessie aa en eet een meegebrachte soepstengel (ivm eetstoornis) en 's ochtends -misschien- brinta.
count me in for a refund, fuckers
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
9,5 milimeter regen, da's een serieuze hoeveelheid![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig. het heeft wel iets en we blijven ook wel droog. Vandaag nog even op zolder gekeken, het oranje zeil ligt er nog steedsquote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.
En anders moeten we toch maar voor die wet t-shirt contest gaan
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.
En anders moeten we toch maar voor die wet t-shirt contest gaan
Mehehehequote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).![]()
[ afbeelding ]
Are you mental?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga lekker slapen, na 29 uur wakker zijn vind ik het welletjes.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).![]()
[ afbeelding ]
Eerst nog even koffie, daarna ben ik weg. Vrijdagnacht ging het fout, moet nu weer in het ritme komen voor morgen, de eerste werkdag van de week. Dan maar even doorhalen.quote:
Jep, nah, lekker dromen dan maar straks. Ik ben nu ook echt weg, onder de vette lappenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, alleen maar goed, de monday after laat beginnen
Nee, ik heb liever geen vette lakens, gatverquote:Op maandag 20 juni 2011 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt het liever ranzig en besmeurd met allerlei lichaamsvocht?
Klevende slaapzakkenquote:
Heb je het nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM/DM even een mailadres zodat ik een bepaald ietsje op kan sturen.
Zeker weten !!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Teun heeft toch ook vast wel koffie voor bij het ontbijt?
Want dat is voor mij wel essentieel voordat ik in de auto stap
Van thee ga ik achteruit lopen !!! Teun ??? pak koffie erbijquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik heb senseo en ook een normaal koffiezetapparaat. Een luxe van Porche. Hij staat op zolder, maar als jij zorgt voor filterkoffie en filters haal ik hem daar vandaanquote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Van thee ga ik achteruit lopen !!! Teun ??? pak koffie erbij
En wat voor pad's of gemalen of cuppies![]()
Nou lekker wat moet ik nou kopenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb senseo en ook een normaal koffiezetapparaat. Een luxe van Porche. Hij staat op zolder, maar als jij zorgt voor filterkoffie en filters haal ik hem daar vandaan
Edit: Pads heb ik ook, maar alleen regular. Als er mensen wat anders willen moeten ze het zelf regelen.
Doe maar een klein pakje koffie en wat filters erbij joh. Zo duur is het ook allemaal niet (gedeeld door 10). Kijk anders even hoe het budgettair zitquote:
Jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Soury het volgende:
Is gemalen niet handiger voor een groot gezelschap
Ik hou de boel voor je in de gaten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop wel dat ik er zelf de hele tijd bij kan zijn. Pa wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis, want hartklachten. Misschien moet ik dus even een uurtje op bezoek
* Groot pak koffie DE plus filtersquote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
De boodschappenlijst van Water en Vuur. Als jullie iets missen, gaarne doorgeven aan Soury
*Brood 3 bruin 1 wit
*boter ja (roomboter smeerbaar)
*melk 3 halfvol en één volle
*eieren 3 doosjes van 6 (half koken en half gebakken)
*spek 2 pakjes
*ham 1 pakje
*tomaten Trosje voor bij de eitjes
*aardbeien 1 doos
*Bananen 1 voor Moots de rest voor in de yogurt
*doosje wijn 6 stuks (wit droog/half)
*beschuit Om in je slaapzak te kruimelen
*Zoete chocolademeuk Tja dat weet ik ook niet zo goed
*cola 3 flessen a 1,5 liter Cocca Cola iig
*nootjes (die deelt Remlof uit, chips, droge worst, blok kaas, whatever om gewoon tussendoor wat te kunnen knabbelen)
*Paar pakken fris drank. Tja water met een smaakje
*Pakje thee. Gewone geen enge smaakjes
*Plastic bestek en borden (zijn al gekocht)
Nog een paar dagen dus schiet er op al het nodig is
Dattes, en wij letten wel op zaterdagquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Natuurlijk is er koffie, zonder koffie en sigaretten kun je mij gelijk wegdragen, dat overleef ik geen dag.
Is aangepast.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Natuurlijk is er koffie, zonder koffie en sigaretten kun je mij gelijk wegdragen, dat overleef ik geen dag.
Ik moet hetquote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt wel koffie, welke maakt mij dan weer geen zak uit.
ow spuit 11
Ik ook, ik rij ookquote:
s`morgens geen koffie ga ik ook niet van dat terrein afquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Vogens mij ook welquote:
Het is gewoon klaar, als iemand nog wat weet te verzinnen nemen ze lekker zelf mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vogens mij ook welDie ga ik maar printen
oh wat naar Teun, en natuurlijk kan je er even een uurtje tussenuit, ik zorg wel dat het gajes de tent niet afbreektquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop wel dat ik er zelf de hele tijd bij kan zijn. Pa wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis, want hartklachten. Misschien moet ik dus even een uurtje op bezoek
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat naar Teun, en natuurlijk kan je er even een uurtje tussenuit, ik zorg wel dat het gajes de tent niet afbreekt
juist......op is op en kom op eten en drinken wat de pot schaftquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar, als iemand nog wat weet te verzinnen nemen ze lekker zelf mee.
Dat gezeik de hele tijd
Had ik even gemist. Sterkte !!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet 'm al opbouwen, jullie breken maar afquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat naar Teun, en natuurlijk kan je er even een uurtje tussenuit, ik zorg wel dat het gajes de tent niet afbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |