Serieus wat voor beeld heb jij bij hun?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, dan zijn de eerste drie kratten weg
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik geen speld tussen, het is een juiste constatering.
Nou dat klinkt wel weer leukquote:
Dan komt mijn stash toch nog goed van pasquote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En toen zoop Heidi in zijn eentje 3 kratten weg.
Ik zie nu een hele wiet plantage voor mequote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan komt mijn stash toch nog goed van pas
jezus, ook dat nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
9,5 milimeter regen, da's een serieuze hoeveelheid![]()
[ afbeelding ]
We doen wel even op je proostenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
count me in for a refund, fuckers
haha, mag ook wel.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
ik drink 2 of 3 biertjes en een flessie aa en eet een meegebrachte soepstengel (ivm eetstoornis) en 's ochtends -misschien- brinta.
count me in for a refund, fuckers
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
9,5 milimeter regen, da's een serieuze hoeveelheid![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig. het heeft wel iets en we blijven ook wel droog. Vandaag nog even op zolder gekeken, het oranje zeil ligt er nog steedsquote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.
En anders moeten we toch maar voor die wet t-shirt contest gaan
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.
En anders moeten we toch maar voor die wet t-shirt contest gaan
Mehehehequote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).![]()
[ afbeelding ]
Are you mental?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga lekker slapen, na 29 uur wakker zijn vind ik het welletjes.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |