haha, mag ook wel.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
ik drink 2 of 3 biertjes en een flessie aa en eet een meegebrachte soepstengel (ivm eetstoornis) en 's ochtends -misschien- brinta.
count me in for a refund, fuckers
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
9,5 milimeter regen, da's een serieuze hoeveelheid![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig. het heeft wel iets en we blijven ook wel droog. Vandaag nog even op zolder gekeken, het oranje zeil ligt er nog steedsquote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.
En anders moeten we toch maar voor die wet t-shirt contest gaan
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien, het kan zo omslaan.
En anders moeten we toch maar voor die wet t-shirt contest gaan
Mehehehequote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).![]()
[ afbeelding ]
Are you mental?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga lekker slapen, na 29 uur wakker zijn vind ik het welletjes.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat ze een paar jeugdfoto's meenemen (mocht het al vroeger wat geweest zijn).![]()
[ afbeelding ]
Eerst nog even koffie, daarna ben ik weg. Vrijdagnacht ging het fout, moet nu weer in het ritme komen voor morgen, de eerste werkdag van de week. Dan maar even doorhalen.quote:
Jep, nah, lekker dromen dan maar straks. Ik ben nu ook echt weg, onder de vette lappenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, alleen maar goed, de monday after laat beginnen
Nee, ik heb liever geen vette lakens, gatverquote:Op maandag 20 juni 2011 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt het liever ranzig en besmeurd met allerlei lichaamsvocht?
Klevende slaapzakkenquote:
Heb je het nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM/DM even een mailadres zodat ik een bepaald ietsje op kan sturen.
Zeker weten !!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Teun heeft toch ook vast wel koffie voor bij het ontbijt?
Want dat is voor mij wel essentieel voordat ik in de auto stap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |