Eerst nog even koffie, daarna ben ik weg. Vrijdagnacht ging het fout, moet nu weer in het ritme komen voor morgen, de eerste werkdag van de week. Dan maar even doorhalen.quote:
Jep, nah, lekker dromen dan maar straks. Ik ben nu ook echt weg, onder de vette lappenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, alleen maar goed, de monday after laat beginnen
Nee, ik heb liever geen vette lakens, gatverquote:Op maandag 20 juni 2011 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt het liever ranzig en besmeurd met allerlei lichaamsvocht?
Klevende slaapzakkenquote:
Heb je het nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM/DM even een mailadres zodat ik een bepaald ietsje op kan sturen.
Zeker weten !!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Teun heeft toch ook vast wel koffie voor bij het ontbijt?
Want dat is voor mij wel essentieel voordat ik in de auto stap
Van thee ga ik achteruit lopen !!! Teun ??? pak koffie erbijquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik heb senseo en ook een normaal koffiezetapparaat. Een luxe van Porche. Hij staat op zolder, maar als jij zorgt voor filterkoffie en filters haal ik hem daar vandaanquote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Van thee ga ik achteruit lopen !!! Teun ??? pak koffie erbij
En wat voor pad's of gemalen of cuppies![]()
Nou lekker wat moet ik nou kopenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb senseo en ook een normaal koffiezetapparaat. Een luxe van Porche. Hij staat op zolder, maar als jij zorgt voor filterkoffie en filters haal ik hem daar vandaan
Edit: Pads heb ik ook, maar alleen regular. Als er mensen wat anders willen moeten ze het zelf regelen.
Doe maar een klein pakje koffie en wat filters erbij joh. Zo duur is het ook allemaal niet (gedeeld door 10). Kijk anders even hoe het budgettair zitquote:
Jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Soury het volgende:
Is gemalen niet handiger voor een groot gezelschap
Ik hou de boel voor je in de gaten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop wel dat ik er zelf de hele tijd bij kan zijn. Pa wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis, want hartklachten. Misschien moet ik dus even een uurtje op bezoek
* Groot pak koffie DE plus filtersquote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
De boodschappenlijst van Water en Vuur. Als jullie iets missen, gaarne doorgeven aan Soury
*Brood 3 bruin 1 wit
*boter ja (roomboter smeerbaar)
*melk 3 halfvol en één volle
*eieren 3 doosjes van 6 (half koken en half gebakken)
*spek 2 pakjes
*ham 1 pakje
*tomaten Trosje voor bij de eitjes
*aardbeien 1 doos
*Bananen 1 voor Moots de rest voor in de yogurt
*doosje wijn 6 stuks (wit droog/half)
*beschuit Om in je slaapzak te kruimelen
*Zoete chocolademeuk Tja dat weet ik ook niet zo goed
*cola 3 flessen a 1,5 liter Cocca Cola iig
*nootjes (die deelt Remlof uit, chips, droge worst, blok kaas, whatever om gewoon tussendoor wat te kunnen knabbelen)
*Paar pakken fris drank. Tja water met een smaakje
*Pakje thee. Gewone geen enge smaakjes
*Plastic bestek en borden (zijn al gekocht)
Nog een paar dagen dus schiet er op al het nodig is
Dattes, en wij letten wel op zaterdagquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Natuurlijk is er koffie, zonder koffie en sigaretten kun je mij gelijk wegdragen, dat overleef ik geen dag.
Is aangepast.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Natuurlijk is er koffie, zonder koffie en sigaretten kun je mij gelijk wegdragen, dat overleef ik geen dag.
Ik moet hetquote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt wel koffie, welke maakt mij dan weer geen zak uit.
ow spuit 11
Ik ook, ik rij ookquote:
s`morgens geen koffie ga ik ook niet van dat terrein afquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Vogens mij ook welquote:
Het is gewoon klaar, als iemand nog wat weet te verzinnen nemen ze lekker zelf mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vogens mij ook welDie ga ik maar printen
oh wat naar Teun, en natuurlijk kan je er even een uurtje tussenuit, ik zorg wel dat het gajes de tent niet afbreektquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop wel dat ik er zelf de hele tijd bij kan zijn. Pa wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis, want hartklachten. Misschien moet ik dus even een uurtje op bezoek
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat naar Teun, en natuurlijk kan je er even een uurtje tussenuit, ik zorg wel dat het gajes de tent niet afbreekt
juist......op is op en kom op eten en drinken wat de pot schaftquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar, als iemand nog wat weet te verzinnen nemen ze lekker zelf mee.
Dat gezeik de hele tijd
Had ik even gemist. Sterkte !!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |