Oehhh spannendquote:
Zelfs dat zeg je fout, het is pittig, jonguhhh je loopt zo ver achterquote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Man, in dat shirt ben ik hipper dan korte kapsels bij vrouwen.
quote:
Juud gebruikt TOMTOMquote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
Maar Teun, ik gebruik good old TOMTOM ook maar weer om het te vinden hoor
Nee, die neem ik mee omdat het kanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juud gebruikt TOMTOM![]()
Dus ik heb al die plaatjes voor niks zitten freubelen?
Ik moet niet zo nodig snel, ik doe het liever góed.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfs dat zeg je fout, het is pittig, jonguhhh je loopt zo ver achter
Dat zal vast kloppen, want ik heb je niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, die neem ik mee omdat het kan![]()
Ik weet het nog wel redelijk, goh ik was er pas nog, maar dat laatste stuk ga ik nooit niet vinden
Trek dan vooral dat shirt aanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet niet zo nodig snel, ik doe het liever góed.
Ik reed mee en stak bijna de auto van mijn manager in de fikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal vast kloppen, want ik heb je niet gezien
Dat mag, heb je tattoo's?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt liever dat ik 'm uit trek?
Ow bummerquote:
Ja, roken in de auto, daar zijn hier al meer topics over voorbijgekomen. Dramatisch (en lekker ook)quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik reed mee en stak bijna de auto van mijn manager in de fik![]()
![]()
Ze zei roken mag, waaide mijn as naar achteren (2 ramen open) vloog het precies in haar tas
Als jij je shirt uittrekt ziet niemand een verschilquote:
Ik doe het zelf ook, maar 1 raam open, 2 ramen was tegenwind, maar die tas fiktequote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, roken in de auto, daar zijn hier al meer topics over voorbijgekomen. Dramatisch (en lekker ook)
Ja hoorquote:
Want? Ik heb er maar 1 op mijn schouder en 1 op mijn buikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij je shirt uittrekt ziet niemand een verschil
Komt wel in de gezamenlijke dixi douche !!! incl Mootsquote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
[..]
Want? Ik heb er maar 1 op mijn schouder en 1 op mijn buik
De rest zit ergens anders
Whehehehequote:Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt wel in de gezamenlijke dixi douche !!! incl Moots [ afbeelding ]
Voor ons wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed dat ik een heul ander overhemd voor de BBQ klaar heb
Ik en nooit wat te zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
13 topiques ook echtEn dan straks allemaal stil op die BBQ omdat niemand meer wat weet te zeggen.
Dan klets ik heel de boel wel bij elkaarquote:
Praten met de mond vol en door de muziek heen kletsen is ook onfatsoenlijk en volgens mij hebben we ongeveer 28 uur non-stop eten in huis en twee weken muziek.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
13 topiques ook echtEn dan straks allemaal stil op die BBQ omdat niemand meer wat weet te zeggen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik laat deze topics wel via de beamer voorbijkomen tijdens het eten
Héél goed ideequote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik laat deze topics wel via de beamer voorbijkomen tijdens het eten
Ja gezallyquote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop wel dat er nog een paar knallende ruzie krijgen en elkaar op de bek gaan timmeren, dan is het wel echt een toffe SC BBQ geweest![]()
En dat Remlof er dan tussenin gaat staan, hij is tenslotte BA
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of" Amsterdams wijf met bezemsteel jaagt compleet park de stuipen op het lijf"
Je doet nu net of we de boel gaan afbrekenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik neem na volgend weekend een sabbatical én een andere woning
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter, ga ik er vanuit dat niemand meer enig pot kan brekenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je doet nu net of we de boel gaan afbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |