Oehhh spannendquote:
Zelfs dat zeg je fout, het is pittig, jonguhhh je loopt zo ver achterquote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Man, in dat shirt ben ik hipper dan korte kapsels bij vrouwen.
quote:
Juud gebruikt TOMTOMquote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
Maar Teun, ik gebruik good old TOMTOM ook maar weer om het te vinden hoor
Nee, die neem ik mee omdat het kanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juud gebruikt TOMTOM![]()
Dus ik heb al die plaatjes voor niks zitten freubelen?
Ik moet niet zo nodig snel, ik doe het liever góed.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfs dat zeg je fout, het is pittig, jonguhhh je loopt zo ver achter
Dat zal vast kloppen, want ik heb je niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, die neem ik mee omdat het kan![]()
Ik weet het nog wel redelijk, goh ik was er pas nog, maar dat laatste stuk ga ik nooit niet vinden
Trek dan vooral dat shirt aanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet niet zo nodig snel, ik doe het liever góed.
Ik reed mee en stak bijna de auto van mijn manager in de fikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal vast kloppen, want ik heb je niet gezien
Dat mag, heb je tattoo's?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt liever dat ik 'm uit trek?
Ow bummerquote:
Ja, roken in de auto, daar zijn hier al meer topics over voorbijgekomen. Dramatisch (en lekker ook)quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik reed mee en stak bijna de auto van mijn manager in de fik![]()
![]()
Ze zei roken mag, waaide mijn as naar achteren (2 ramen open) vloog het precies in haar tas
Als jij je shirt uittrekt ziet niemand een verschilquote:
Ik doe het zelf ook, maar 1 raam open, 2 ramen was tegenwind, maar die tas fiktequote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, roken in de auto, daar zijn hier al meer topics over voorbijgekomen. Dramatisch (en lekker ook)
Ja hoorquote:
Want? Ik heb er maar 1 op mijn schouder en 1 op mijn buikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij je shirt uittrekt ziet niemand een verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |