Dan breekt Ian de boel af, de rest nietquote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter, ga ik er vanuit dat niemand meer enig pot kan breken
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter,
Krijg jequote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen heb ik 414.000 coins verzameld op City Ville maar krijg ik van medespelers maar geen permits om uit te mogen breiden en kan ik geen kant meer op
Ik ben niet goed in slecht nieuws brengenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan breekt Ian de boel af, de rest niet
Hoe ga je dat trouwens aan Remlof brengen, dat er geen bier is voor hem?
Mijn god, dan breekt Rem het park af op zoek naar bierquote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in slecht nieuws brengen
Ik denk dat hij om tien uur weer naar huis rijdt, net als vorig jaar en ons hier allemaal een ban voor het leven geeftquote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god, dan breekt Rem het park af op zoek naar bier![]()
En in de spareribs stikken. Zo wel ben je een uber watje. Die zijn om te zuigenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na vier kratten bier, die ik er heus echt allemaal bij Ian in ga proppen met behulp van een trechter, ga ik er vanuit dat niemand meer enig pot kan breken
Keurig als mijn kapseltje.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus
Ziet feestje in duigen vallen
Ik reed vorig jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij om tien uur weer naar huis rijdt, net als vorig jaar en ons hier allemaal een ban voor het leven geeft
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, naar het station, je hebt hem vast niet naar Arnhem gebracht
Uiteraard, ouwe zak.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook met twee woorden spreken en zo?
Mijnheer Teun?![]()
Kan het niet ontkennen en bedenk tegelijkertijd dat jouw tijd ook nog komt met nog wat pittiger jeugd tegen die tijd waarbij het ouwe zak van nu heel lief klinktquote:
Lekker oud zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan het niet ontkennen en bedenk tegelijkertijd dat jouw tijd ook nog komt met nog wat pittiger jeugd tegen die tijd waarbij het ouwe zak van nu heel lief klinkt
Het is vooral een irritant wijfquote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Kally het volgende:
Is zeikwijf nou 1 woord of stiekem toch 2 woorden?
Ik he?quote:
Ik vind er geen zak aan, behalve dan ouwe zak. Ik lig er ook niet echt wakker van, maar ik zou zo weer 25 willen zijnquote:
Ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, behalve dan ouwe zak. Ik lig er ook niet echt wakker van, maar ik zou zo weer 25 willen zijn
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij af en toe ook, maar dat is vrouw eigen. Daar doelde ik nu niet op trouwens.
Doe mij maar ietsje ouderquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, behalve dan ouwe zak. Ik lig er ook niet echt wakker van, maar ik zou zo weer 25 willen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |