Ik vind het prima, ik hou van heel veel soorten muziekquote:
Jaquote:
Jouw Otis dinges staat anders niet in die mappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik hou van heel veel soorten muziek
Zo ver was ik nog nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jouw Otis dinges staat anders niet in die mappen
mooi! goed ding he?quote:
Wie noem jij oud?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! goed ding he?
ik zal de meine ook meenemen, kenne we ruilen, die wijven zijn toch te oud en ian heeft z'n haar gekinpt![]()
[ afbeelding ]
extreem sneue grap btw;/ toch ff maken..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou niet, maar jij hebt toch al een neukertje van 14?
Ik had hem al in de afterparty gezet geloof ik. Constateer in ieder geval dat hij daar nu staatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet
Kan ik hem ergens bij knallen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had hem al in de afterparty gezet geloof ik. Constateer in ieder geval dat hij daar nu staat
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
gaarne wijzigen in o.p,
*michiel blijft misschien slapen
We kunnen Ian natuurlijk ook op z'n knieën ergens neerzettenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! goed ding he?
ik zal de meine ook meenemen, kenne we ruilen, die wijven zijn toch te oud en ian heeft z'n haar gekortwiekt dan maar![]()
[ afbeelding ]
extreem sneue grap btw;/ toch ff maken..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
"michiel, komt nooit meer thuis"
[..]
En dan? Dan weet jij nog niet wat je ermee moet doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oma, kun je je dochters niet ghb-en en meenemen bij soury in de auto?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oma, kun je je dochters niet ghb-en en meenemen bij soury in de auto?
Lieve schat ik ben het spoor al sinds mijn geboorte kwijt, maar ik let wel op jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
en beweerd Kally dat alles goed komtdie heeft ze ook allemaal niet meer op een rijtje, denk dat ik na dat weeknd niet meer mezelf ben enzo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben het spoor al sinds mijn geboorte kwijt, maar ik let wel op je
Jij ook de mijnequote:
Is ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef Toverheks het volgende:
mag deze ook in de muzieklijst vind dit gaaf nummer mooie tekst
geeft niet beregoed nummertjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
God is a DJ van Faithless staat 2 x in de lijst, een met naam en 1 x zonder
Dat zekersquote:
Ik ben niet zo van de festivals, iets te drukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
13 aug. dit jaar
hier hou ik vandan zit ik op mijn balkonnetje in het zonnetje en hoor het allemaal, verleden jaar heb ik mijn kaartjes aan die oudste gegeven, maar de vrijdagavond ervoor gaan ze indraaien dan hoor je het nog beter dreunt alles hier heerlijk
![]()
is groot terrein en dit jaar nemen ze ook de zijkanten van het park erbij, zijn genoeg plekken waar je lekker relax kan zitten, zo aan het water in het zonnetje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de festivals, iets te druk
Truste Heksjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
en slaap lekker Kally ik ga film kijken in bed.
![]()
Als het maar een vieze isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
en slaap lekker Kally ik ga film kijken in bed.
![]()
Faithless, god is a DJ, zag er nog een paar maar weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally, welke stond er nu dubbel in, kan die posting niet terugvinden
Dit progje converteert alleen maar, van x naar z en vice versa (wma of flv naar mp3 bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
Ik zoek nog een goede om nummers te downloaden ipv van hele albums
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit progje converteert alleen maar, van x naar z en vice versa (wma of flv naar mp3 bijvoorbeeld)
Ik geloof dat dat via iTunes kan, maar dan betaal je er voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik
Maar ik zoek gewoon een site voor nummers niet meteen hele albums, en dat is nogal moeilijk geloof ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat via iTunes kan, maar dan betaal je er voor.
En dat kutprogramma heeft zojuist mijn hele mappenstructuur om zeep geholpen omdat het vond dat het beter op artiest-album ingedeeld kon worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |