Ik had nog een krat staan, houdbaarheidsdatum juli '11. Kan nog net, die moet er als eerste doorheen gejakkerd worden. Vijf kratten in totaal dus nuquote:
Boys, we've got a mission.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had nog een krat staan, houdbaarheidsdatum juli '11. Kan nog net, die moet er als eerste doorheen gejakkerd worden. Vijf kratten in totaal dus nu
Want je bent bang dat de BBQ uitloopt tot in augustus?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had nog een krat staan, houdbaarheidsdatum juli '11. Kan nog net, die moet er als eerste doorheen gejakkerd worden. Vijf kratten in totaal dus nu
Omdat ik thuis nauwelijks tot niet drink. Alcohol zal ik nooit aan verslaafd raken.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om een kratje bier tot aan de houdbaarheidsdatum te bewaren?
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, als het niet opgaat kan ik het weg mikken, want als ik al een biertje drink is het meestal een blikje Heineken of Grolsch, vind ik toch het lekkerst (uit een blikje ook)
Toen ik jouw leeftijd had was het meestal Skol, vond ik ook prima te drinken. En toen had je nog limonadeglaasjes (kleintjes noemden ze dat toen). Was heerlijk drinken, in één teug had je zo'n glas leegquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had was het meestal Skol, vond ik ook prima te drinken.
Pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Teun heeft totaal geen verstand van bier, dat moge duidelijk zijn
Noemden ze toen koppijn bier, nooit geen last van gehad. Stamkroeg schonk dat bier, had dus weinig keus hè. Andere stamkroeg Grolsch trouwens. Na tien bier proef je het sowieso niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Teun heeft totaal geen verstand van bier, dat moge duidelijk zijn
Je vindt Heineken lekker bier, say no morequote:Op zondag 19 juni 2011 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noemden ze toen koppijn bier, nooit geen last van gehad. Stamkroeg schonk dat bier, had dus weinig keus hè. Andere stamkroeg Grolsch trouwens. Na tien bier proef je het sowieso niet meer.
Hij vindt Heineken "bier"quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt Heineken lekker bier, say no more
Ja, uit blikquote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt Heineken lekker bier, say no more
Ik was vandaag al wat aan het rommelen en vond een verloren krat ergens in een hoek. Daar bovenop een verloren doos met flessen wijnquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
5 kratten? Beetje veel of niet?
4 is genoeg en hou je nog over denk ik
Dattesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |