Mijn leukste tijd was tussen 21 en 32 jaar, vrijgevochten, zonder zorgen en toch wel avontuurlijk. Daarna kakte het wat in (huwelijk) en begon het weer leuk te worden tussen mijn 42ste en 47ste jaar. Nu merk ik dat ik ouder wordt en kan daar nog niet zo goed mee uit de voeten, heb m'n plekje daarin nog niet gevonden.quote:
Gewoon zitten klagen gaat je prima af, toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn leukste tijd was tussen 21 en 32 jaar, vrijgevochten, zonder zorgen en toch wel avontuurlijk. Daarna kakte het wat in (huwelijk) en begon het weer leuk te worden tussen mijn 42ste en 47ste jaar. Nu merk ik dat ik ouder wordt en kan daar nog niet zo goed mee uit de voeten, heb m'n plekje daarin nog niet gevonden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon zitten klagen gaat je prima af, toch?
Een uitzonderlijk talent. Doorgaans kost het een jaar of tachtig om zo verzuurd te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon zitten klagen gaat je prima af, toch?
Veel pijn en moeite gekost, respectwaardig.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een uitzonderlijk talent. Doorgaans kost het een jaar of tachtig om zo verzuurd te zijn.
De vernieuwde zuurgraad van Fok! in hoogst eigen persoon. Aangenaam en fijn om geen kennis te makenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een uitzonderlijk talent. Doorgaans kost het een jaar of tachtig om zo verzuurd te zijn.
Ze zitten op het vinketouw, met hun lul(letje) uit hun broek, want dat achterbaks zuigen geeft ze vast het valse gevoel van mannelijkheidquote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Soury het volgende:
Al die snurkers hier die er niks te zoeken hebben
Dat was een vinyl tik, zo klonk het. Volgens mij staat het nummer er ook zonder tikquote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, Teun? Dat liedje laatst, waar zo'n lelijk geluid in zat?
Dat hoort_!
Ik heb 'm nog nooit zónder gehoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een vinyl tik, zo klonk het. Volgens mij staat het nummer er ook zonder tik
Faithless - Don't Leave.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welk nummer was het ook alweer? Ik had hem verwijderd, klonk hier echt niet over de stereo
Die stond echt héél goed in "afterparty", als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die hebben we dus niet meer, wel vijf andere nummers van Faithless
Moet ie er weer op?
Je hebt rechtenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stond echt héél goed in "afterparty", als je het mij vraagt.
Ik... euh... ben niet thuis.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt rechten
Laat je het andere dan nu staan s.v.p., anders...jeweetz.....
Kan morgen ook welquote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik... euh... ben niet thuis.![]()
Kan morgen ook wel, toch?
Ik neem m'n eigen stash wel meequote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan breekt Ian de boel af, de rest niet
Hoe ga je dat trouwens aan Remlof brengen, dat er geen bier is voor hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |