SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ook nog een 5 mnd zwangere vriendin in zijn moeders huis wonen en! heeft ook al een kind bij nog een ander
JOECHEI
Mijn ouders wonen ook meer dan een uur bij mij vandaan. Tot mijn zwangerschap had ik daar totaal geen moeite mee, als er iets is kan ik altijd bellen etc. Maar nu richting mijn verlof en de komst van de baby vind ik het heel jammer dat ze niet om de hoek wonen. Nu heb ik hele leuke schoonouders en een leuke schoonzus maar dat is toch niet hetzelfde als je eigen oudersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Aventura het volgende:
Moggu!
Dames met maagzuur sterkte! Ik heb er met mijn 36w3d nog geen last van gehad. Het zal ook wel niet meer gebeuren. Gelukkig! En Popples inderdaad meldplicht! En hoe zou het met Cleany en vrouw gaan...!
Zelf vandaag niks op de planning, nou ja niks...onze schoonmaakster heeft zich ziek gemeld. Ze komt om de week 2 uurtjes schoonmaken (meestal de badkamer, toiletten, keuken en het hele huis zuigen). Daarvan ga ik maar zoveel mogelijk proberen te doen, gelukkig heb ik het bijgehouden. Alleen stofzuigen laat ik aan man over. Had mijn moeder aan de lijn, ze komt de 28ste langs met mijn zus (als die kan) om te helpen. Soms vind ik het jammer dat mijn moeder en zussen en vriendinnen allemaal zo druk bezet zijn. Ik kan best wat meer hulp gebruiken...Maarja, het is niet anders. Ik heb er ook zelf voor gekozen om ruim een uur rijden bij mijn ouders te gaan wonen...Soms voelt het wel eenzaam; afgezien van mijn buuf die een baby van 5 maanden heeft heb ik gewoon geen zwangeren en/of moeders dicht bij me in de buurt. Ben dan ook wel erg blij met het feit dat er kraamzorg bestaat
Ja he, een vriendin wil ook graag komen oppassen, die woont 1,5 uur hier vandaan! Maar waarom niet, ik vind het leuk. En misschien verrassen mijn ouders me wel. Nu is het van, nee we komen niet oppassen, is veel te ver, misschien af en toe! Mijn pa werkt dan ook fulltime en mijn moeder parttime en heeft vele activiteiten erbij. Maar misschien als ze de kleine zien!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen ook meer dan een uur bij mij vandaan. Tot mijn zwangerschap had ik daar totaal geen moeite mee, als er iets is kan ik altijd bellen etc. Maar nu richting mijn verlof en de komst van de baby vind ik het heel jammer dat ze niet om de hoek wonen. Nu heb ik hele leuke schoonouders en een leuke schoonzus maar dat is toch niet hetzelfde als je eigen oudersQua vriendinnen heb ik 1 vriendin met een kindje, de rest zit nog volop in het stappen etc. Dus daar verwacht ik de komende tijd niet heel veel van..... Kan altijd nog verrassend uitvallen natuurlijk
Oh gelukkig nog zo'n mafkeesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Jipster het volgende:
Hormonen.. ik had gister echt de slappe lach om iets onzinnigs, en vervolgens binnen een minuut moest ik huilen om daarna weer te moeten lachen om mezelf omdat het echt nergens op sloeg..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, die altijd riep NOOOIIIIIIT iets van Hello Klitty te zullen kopen, werd zo week van mijn meisje dat ik dit kochtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
ik moest huilen omdat ik geen jongen kreeg en hello shmitty moest kopen
toen moest ik huilen omdat ik toch wel leuk vond dat het een meisje was
en toen moest ik huilen omdat mijn man de cola fles had gedronken zonder te vragen of ik ook nog wat wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef twentemeisje het volgende:
wacht maar bitterend, jij gaat ook echt voor de bijl als ze er is!!!
En vooruit Aventura, speciaal voor jou:
Aaaaahhwwwwww! Wat een pretletter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en weet ook iemand wie Danielle is? (sorry sorry sorry als diegene wel post en ik het volledig heb gemist...)
Ik moet naar de cardioloog, omdat ik vroeger vanaf geboorte extrasystolen had, dus een extra slag erbij. Ze willen alleen het even controleren. Heb er zelf geen last van, behalve als ik heb gerend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef bitterend het volgende:
meissie hoe komt dat? naar de cardioloog?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en weet ook iemand wie Danielle is? (sorry sorry sorry als diegene wel post en ik het volledig heb gemist...)
quote:
En dit is het laatste deel waarin ze postte:quote:Danielle_
laatste bezoek:
23 dagen, 4 uur geleden.
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef Susie het volgende:
Jeeeezzz, KD, dat zusje van jou... Maar die gozert dan? Wat een figuur zeg...hij verslijt hem niet met pissen in ieder geval!
Ik ken jou ook niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef NotTheSame het volgende:
Cleany en Cleany-vrouw, gefeliciteerd met jullie zoon!
[..]
[..]
[..]
En dit is het laatste deel waarin ze postte:
Zwangerschap en geboorte deel 778
Maar ik ken haar verder ook niet...
Cleany! gefeli!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:08 schreef cleany het volgende:
goedemiddag! vannacht om 3:37 is onze Evan geboren. 53cm lang en 3685gr. licht. Helaas kon de badbevalling niet afgemaakt worden omdat de ontsluiting op 5cm bleef steken. We moesten alsnog naar het zieknhuis omdat er continu weeen waren. Uiteindelijk stond mama er op om een ruggeprik te krijgen en dat scheelde een hoop. Ze keek wat blijer en de pijn werd acceptabel. Op dat moment had ze al 7 uur lang vrijwel non-stop weeen. Het uiteindelijke persen duurde amper 30 min, en het kind is helemaal gezond (en met de moeder is ook alles goed). Om 10:00 waren we weer thuis. Ik schrijf dit wat laat, omdat we allebei sinds gisterochtend 8:00 al op zijn.
foto's komen later.
Ohhhh pm es ff wie je bent (of ken ik u helegaar nie?)!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef NotTheSame het volgende:
* NotTheSame komt even stiekem om het hoekje gluren...
Trust me, ik ben een kloon. Voor info even pmmen...
Ooohhh TM heb jij die Bloom Fresco? *diewilikooooowwwkkkk!*
wat? Kloons? Wie wat waar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef wickie het volgende:
Cleany en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon![]()
![]()
Mooie naam zeg!!
Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe kloonsDus ik gooi er ook maar eens een pm tegen aan NTS.
Haha kleurdoos blijft grappig dat buikje van jouquote:
Kyara ik heb met 12 weken een skinny jeans gekocht, maar toen liep ik al 2 weken met open broek rond, de enigste die nog pasttequote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:32 schreef Aventura het volgende:
Ik had met 10 weken al een skinny positiejeans en een positiespijkerrokje. Die kon ik nog heel lang combineren met mijn eigen kleding. Verder had ik toen ook al een positiejoggingbroek, fijn voor thuis. Pas met 23-24 weken droeg ik positiejurkjes en -tuniekjes. Ook nu draag ik nog eigen kleding, terwijl mijn buik ginormous is. Hemdjes en lange t-shirts kunnen altijd wel, en sommige jurkjes.
Ik heb nog heel lang met mijn winterjas gedaan. Overigens niet mijn gewone winterjas (wol en getailleerd) maar mijn skijack. Net toen die niet meer dicht kon, werd het buiten warmer. Inmiddels doe ik al maanden mijn leren jackje aan of een blazer of een dik vest, open laten hangen en klaar. Zonde om geld uit te geven aan een positiejas, vind ik.
Ikkequote:
volgens mij weet ik t wel, als je ondertitel een beetje meewerktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
Kyara, ik heb vanaf week 9 positiebroeken aan. M'n eigen broeken zaten gewoon echt niet meer lekker. Inmiddels begin ik ook te merken dat m'n eigen shirts opkrullen, dus ik ben ook langzaamaan al over aan het stappen op positieshirts.
TimeJumper, ik ben dus niet de enige die 'wat meer' is aangekomen in de eerste weken. Bij mij is er in totaal 6 kg bij nu. Maar ik weet dat het bij mij te 'wijten' is aan de misselijkheid. Ik ben nooit een grote eter geweest, maar om mijn misselijkheid te onderdrukken at ik om te 2 uur kleine beetjes waardoor mijn maag continu in beweging was. En dan alle kleine beetjes bij elkaaropgeteld at ik toch al gauw de helft meer dan normaal.
[..]
Ikke.Heb je een pm gestuurd, zo spannend ben ik namelijk niet
!
en dan vooral die van mijn vent, ik heb er 1 die echt huge is triple XL zakt ook altijd af trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:11 schreef Susie het volgende:
Ik heb nu ook megabroeken bij Hema gekocht en ook daar het elastiek al wat aan het uitrekken... ik heb 2 "echte" positieonderbroeken (ook Hema) en die zitten eigenlijk wel het lekkerst.... moet daar dus nog wat van bij bestellen.
Ik vind de weekenden altijd het fijnst, gewoon lekker thuis in joggingbroek en het liefst de deur niet uit hoeven, ik vind kleding echt nog steeds een drama.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan vooral die van mijn vent, ik heb er 1 die echt huge is triple XL zakt ook altijd af trouwensben ik nog in bevallen, half, met een handdoek tussen mn benen in die broek naar t ziekenhuis gereden
Ik was gestopt met roken, vandaar denk ik, maar toen die kilo's er zo snel aanzaten schrok ik toch wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
TimeJumper, ik ben dus niet de enige die 'wat meer' is aangekomen in de eerste weken. Bij mij is er in totaal 6 kg bij nu. Maar ik weet dat het bij mij te 'wijten' is aan de misselijkheid. Ik ben nooit een grote eter geweest, maar om mijn misselijkheid te onderdrukken at ik om te 2 uur kleine beetjes waardoor mijn maag continu in beweging was. En dan alle kleine beetjes bij elkaaropgeteld at ik toch al gauw de helft meer dan normaal.
De (onder)broeken die ik normaal draag zitten wat hoger, dat zijn van die taillemodellen die rond mijn navel vallen. Die zitten normaal het lekkerst omdat ik van mezelf al een flinke buik heb. Nu zitten die echter echt niet fijn, vandaar dus maar goedkope lage onderbroekjes gekocht (die irriteren omdat ik het niet gewend ben dat een elastieken rand zo laag op mijn buik zit). Straks maar eens kijken of die hogere zwangerschapsonderbroeken lekkerder zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ondergoed zit toch gewoon onder je buik, ik snap niet dat dat irriteert of gaat dat irriteren als je buik groter is?
met 13 weken!! ben nu 2 kilos aangekomen en 17 weken vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:52 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!
Ik vroeg me even af wanneer jullie overgegaan zijn op positiekleding. Ik merk namelijk dat mijn broeken flink wat strakker zitten en dat zit echt niet lekker meer. Draag ook veel jurkjes en rokjes maar daar kan ik nog wel even mee voorruit denk ik. Ben amper aangekomen verder.
Vandaag 11 weken![]()
![]()
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
ik heb het gevoel dat mijn dijen groter zijn geworden...onderbroeken snijden me sneller nu daaronder.
Hema heeft heerlijke vrouwen boxers trouwens! ik ga straks meer van halen!
Ja dat klopt. Heb er laatste een paar gekocht voor een balletuitvoering maar ze zitten sowieso erg lekker dus ik ga ook nog wel een keertje langs de hema denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
Ik heb dezequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar!
Ik kan ze eventueel voor jou kopen en opsturen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar!
volgens mij zijn die boxers van "natuurlijke hema" ofzo iets?? dacht dat er een groene label bij stondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb er laatste een paar gekocht voor een balletuitvoering maar ze zitten sowieso erg lekker dus ik ga ook nog wel een keertje langs de hema denk ik.
Ben me nu ook aan het orienteren voor babykamertje. Heb al een "moodbord" gemaakt maar ben bang dat het misschien toch iets te heftig voor manlief is. Babykamer betekent wel dat ik een mijn schoenenverzameling een ander plekje moet geven. Ook maar eens uitzoeken dus.
boxertjes voor de kraamverbandenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Aventura het volgende:
Heb mn gewone ondergoed nog aan, maar in de ziekenhuistas moet je geloof ik toch wat grotere exemplaren stoppen in verbandmet flinke nabloedingen. Ik ga nog wel ff bij Zeeman kijken.
nee hoor, helemaal nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Ticootje het volgende:
KraamverbandEN inderdaad. Met 3 tegelijk en dan nog niet genoeg aan hebben.
dacht dat die "organic cotton" waren...tenminste dat stond eropquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die seamless dingen van de hema zijn eigenlijk niet zo aan te raden ivm Candida, t best is gewoon om enorme katoenen krengen te kopen
ik denk dat het de babydump wordt als ik zo op internet rondsnuffel ik blijf dat zo'n aparte naam vinden, net alsof het een of andere vondelingplaats isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
volgens mij zijn die boxers van "natuurlijke hema" ofzo iets?? dacht dat er een groene label bij stond
babykamers uitzoeken is leuk! heb je al een winkel gevonden waar jullie het gingen kopen?
Bedankt voor de tip. Die heb ik inderdaad. Zal de volgende keer die organic cotton dingen kopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die seamless dingen van de hema zijn eigenlijk niet zo aan te raden ivm Candida, t best is gewoon om enorme katoenen krengen te kopen
gewoon bij de hema de goedkoopste. 3 voor 3 euro werkt goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Aventura het volgende:
Heb mn gewone ondergoed nog aan, maar in de ziekenhuistas moet je geloof ik toch wat grotere exemplaren stoppen in verbandmet flinke nabloedingen. Ik ga nog wel ff bij Zeeman kijken.
Weeeeeeh! Ik heb gelezen over stolsels ook. Sliertjes en bonkjes maar dan in het kwadraat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Ticootje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weeeeeeh! Ik heb gelezen over stolsels ook. Sliertjes en bonkjes maar dan in het kwadraat.
Oh jawel hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal nergens voor nodig.![]()
* Kyara steekt kop weer in het zand
Een vriendinnetje van mij riep haar kraamverpleegster toen ze stond te douchen omdat ze dacht dat ze haar lever verloor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Aventura het volgende:
Waah BE!
Ik zal manlief hier ook even op voorbereiden. Dat-ie niet denkt dat ik aan het sterven ben.
Serieus?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Hahaha...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij riep haar kraamverpleegster toen ze stond te douchen omdat ze dacht dat ze haar lever verloor.![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Was er ook niet zo'n soort topic om boebiedoe op het ouderschap voor te bereiden?
Het heeft te maken met de wond die de placenta achter laat, en die heb je ook met een ks lijkt me, toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik herken geen bonkjes heurIk kon ook met alles bij elkaar in totaal 8 verbanden af omdat Ik bijna niet vloeide , daarna gewoon inlegkruisjeswerk.. Maar Zal wellicht veel schelen of t natuurlijk of ks is?
Echt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gevonden
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Hilarisch.
Be, wat ben jij gemeen in dat topic! Toen was je zelf nog geen moeder he?
Idd, dat functioneert nog steeds niet naar behoren.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kneep onbewust samen.![]()
![]()
Oh wacht, dat is ook zoiets dat na de bevalling niet helemaal meer functioneert toch?
quote:maandag 22 mei 2006 @ 16:39 • 124
MUUS
Placenta's die er niet uit willen komen. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat die glibberkikker niet los wil laten en je half dood ligt te bloeden!
Totaal ruptuur, van je pruim tot aan je anus uitgescheurd. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat je longen bijna uit je doos hangen!
Tieten die melk spuiten.
Tieten waar je kool uit de vriezer op moet leggen omdat ze godsgruwelijk veel pijn doen door de stuwing.
Sexy voedingsbeha's.
GROTE onderbroeken waar die kraammatrassen nét in passen.
Bloed langs je benen.
Vliezen die knappen terwij je net op bed gaat liggen. Hmmm, vruchtwater (mét stront misschien wel!) in je dekbed!
Aambeien door het persen.
Stront tijdens het persen.
Stront in vruchtwater van baby. Die geur krijg je nooit meer uit je neus.
Navelstreng die te lang blijft zitten aan baby's buikje, maar al wél gaat rotten. Lijkenlucht anyone?
Even koffie, brb!
quote:maandag 22 mei 2006 @ 16:27 • 82
MUUS
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
Wat een geweldig topic!! Die eerste post van Muusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gevonden
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Hilarisch.
Be, wat ben jij gemeen in dat topic! Toen was je zelf nog geen moeder he?
Die zijn inderdaad echt top EN je kunt ze na de bevalling ook goed gebruiken ivm die huge kraamverbandenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb zulk heerlijk barbaars werk
gotta love it!
ach joh dat zijn altijd verhalen die lekker hels worden gemaakt en bij de meesten blijven hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:00 schreef bitterend het volgende:
Ik ga dat echt niet lezen joh......over je doos die paars wordt!![]()
Ik heb nog 5 maanden te gaan...
op werk hoor ik al verhalen over totale ruptuur en baarmoeder die daarna zakt en tot je knieën hangt
o ja; same here. Van onderen is alles prima gegaan... maar auuuuu die tepelkloven...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef amaranta het volgende:
nts ik wil ook wel een pm.
en ik herken helemaal niks van grote stolsels etc
Wel kan ik meepraten over de Grand Canyon, een kloof zo diep dat mn tepel in 2en was... is nooit meer goed gekomen
quote:
Dat doet me denken aan die keer dat mijn vent een bevalling op youtube zocht omdat hij wilde weten wat hij kon verwachten. Dat filmpje begon met een knipquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhwww waarom lees ik dit.
Ik ben bang voor de bevalling, er loopt hier nu een topic op Fok "waarom je nooit full in beeld een bevalling ziet"
Daar keek ik dom dom dom een filmpje in en nu schijt ik helemaal in mijn broek
En bedankt, kon het niet laten om ook ff te kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhwww waarom lees ik dit.
Ik ben bang voor de bevalling, er loopt hier nu een topic op Fok "waarom je nooit full in beeld een bevalling ziet"
Daar keek ik dom dom dom een filmpje in en nu schijt ik helemaal in mijn broek
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb zulk heerlijk barbaars werk
gotta love it!
Your welcomequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:44 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
En bedankt, kon het niet laten om ook ff te kijken.
En mn maag doet nu hele rare dingen !
Ja, met volledige narcose.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ga om een keizersnee vragen, die word tenminste totaal helemaal alles verdoofd.![]()
Nee, onmogelijk! Alle tweede, derde en volgende kinderen zijn via inseminatie verwekt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef bitterend het volgende:
Je kan volgens mij ook seks hebben na een natuurlijke bevalling hoor!
...mijn mooie tepels....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
o ja; same here. Van onderen is alles prima gegaan... maar auuuuu die tepelkloven...![]()
totale verkramping als mijn muppetje ging aanhappen; had soms echt wegtrekkers, zo'n pijn deed het de eerste minuut...en mijn ene tepel heeft ook zichtbare schade...
![]()
*en toch; groooot BV-liefhebber hier, hoe bizar*
Uhwww Jose, zet het in een spoilerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef Jose81 het volgende:
Hier de eerste maanden ook geen sex... maar dat was ook niet zo heel gek; ik was ingeknipt, uitgescheurd en de wond van de knip was ook nog lekker gaan onsteken... dus nee, het duurde wel een half jaartje voordat er weer wat gebeurde
...
Daar tegenover staat dat ik geen Grand Canyon heb gehad van de borstvoeding (wel wat kleine kloofjes)... maar toch ben ik helemaal geen bv fan... Ik doe het echt alleen omdat het het beste is voor de kleine, maar voor mezelf hoeft het niet (en ik wil hier niemand mee kwetsen!)...
Same here!! Bas is ook met de pomp gehaald. Ik vroeg nog aan de art-assistente toen ze aan het hechten was 'hoeveel hechtingen zijn het eigenlijk?'... ze zei 'uuhhmm.. nou, ik weet het niet, maar wel heel veel!'... ze is een flinke tijd bezig geweest... Maar dit is allemaal wel goedgekomen. Fietsen was nog een tijdje pijnlijk, maar dat was na een tijdje ook over.quote:[b]Op zaterdag 18 juni 2011 20:12 schreef wickie het volgende:
Ook ik ben de vorige keer heftig ingeknipt [b](voor de vacuumpomp om het nog leuker te maken).
...
Is allemaal goedgekomen hoor, je ziet en voelt er nu niks meer van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
En dat is de waarheid als een koequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef wickie het volgende:
Bevallen is een noodzakelijk kwaad.
Dat is wat mijn moeder zei om me voor te bereiden.
Beter kan ik het niet zeggen eigenlijk.
ik net zo hoor; ik vond bevallen niet dramatisch en zie ook eigenlijk niet echt tegen de bevalling op. Vond het ook een hele bijzondere ervaring en voel me eigenlijk wel echt gelukkig dat ik het nog een keer mee mag maken. (ws ook de laatste keer).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief ziet het ook als een noodzakelijk kwaad. Ik vind het vooral heel bijzonder, bevallen. Van veel ranzigheden herken ik eigenlijk maar weinig en bij de schade die ik heb opgelopen heb ik vrijwel niet stilgestaan. Ik prijs me gelukkig dat ik (min of meer) ongeschonden uit de strijd ben gekomen.
Ik heb wel gekotst, maar dat was een kwaaltje tijdens mn zwangerschap, als k op mn rug lag werd k na een tijdje heel naar en misselijk. Dus bij toucheren en aansluiten van ctg bij floris werd k ook helemaal naar toen k op zn zij moest weer ging k overgeven. Heb ook nog tegen de gyn gezegd dat dat normaal was bij mij *lol*quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef wickie het volgende:
Oja en ik heb niet gekotst, ben niet eens misselijk geweest (dat was eigenlijk mijn enigste 'angst')
Nee hoor, ik was inwendig diep ingescheurd en moest een maand lang zakjes movicolon nemen om de ontlasting dun te houden omdat ik niet mocht persenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik de enige die een dikke vette aambei aan de bevalling overhield en echt nauwelijks nog durfde te poepen van de pijn ondanks flessen laxulose?
En natuurlijk wat hechtingen hier en daar, maar die deden eigenlijk maar pijn tot de touwtjes eruit waren (wat nog behoorlijk lang duurde met de inwendige).
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was inwendig diep ingescheurd en moest een maand lang zakjes movicolon nemen om de ontlasting dun te houden omdat ik niet mocht persen
Ook wel eens microlax gebruikt? Dat is echt de hel. Dat moet je anaal inspuiten, maakt 'het kopje' zacht zeggen ze dan, dan doet het niet zo'n pijn. Nou vervolgens krijg je dus persdrang waar de bevalling niks bij is (als je mij bent en geen persweeën hebt gehad dan), waardoor je praktisch uiteensplijtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was inwendig diep ingescheurd en moest een maand lang zakjes movicolon nemen om de ontlasting dun te houden omdat ik niet mocht persen
ja hoor die ken ik ook; en bisacodyl is ook erg leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook wel eens microlax gebruikt? Dat is echt de hel. Dat moet je anaal inspuiten, maakt 'het kopje' zacht zeggen ze dan, dan doet het niet zo'n pijn. Nou vervolgens krijg je dus persdrang waar de bevalling niks bij is (als je mij bent en geen persweeën hebt gehad dan), waardoor je praktisch uiteensplijt
Ja, inderdaad.. terug naar zwangerschap...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef bitterend het volgende:
Terug naar zwangerschap:
hebben jullie meiden ook last van hartkloppingen?
Dan hoop ik voor je dat je een doorslapertje krijgt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef Aventura het volgende:
Het speelse is er (tijdelijk) af, ik ben nu vooral de vrouw met baby in zich. Het is allemaal logisch en hoort erbij, maar ik kan ook niet wachten tot alles wat dat aangaat weer bij het oude is.
Oh, jawel hoor. Daar heb ik over gerapporteerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
en niemand die mij verteld had dat naweeën echt verdomd zeer doen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een doorslapertje krijgt.
Ook gemeld...oi!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Daar heb ik over gerapporteerd.Dat schijnt bij een tweede ineens heel naar te kunnen zijn.
Ik heb begrepen dat het niet zozeer met een snelle bevalling te maken heeft alswel hoeveel moeite je baarmoeder heeft weer in vorm te komen. Bij elk volgend kind schijnen de naweeen dus heftiger te kunnen zijn. Klopt bij mij iig wel. Bij de eerste niks, bij de tweede een nacht en een dag en bij de derde zowat een week.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
en naweeen ken ik ook niet; zelfs niet na mijn supersnelle bevalling...
ja maar ja maar....toen was het al te laatquote:
En op voorraad bij de betere (of iig voorbereide) verloskundige. De mijne had het standaard bij zich met de huisbezoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:08 schreef danic het volgende:
curanol.
Het is als crème en als tabletten te verkrijgen. Je kunt ze ook beiden tegelijk gebruiken, dat bevorderd het herstel. De crème is bij de meeste apotheken wel te krijgen, de tabletten nog niet. Maar als je googled op de naam kom je uit bij een apotheek in Harderwijk die ze geïntroduceerd heeft in Nederland en daar kun je ze online bestellen en betalen via iDeal.
Heel simpel en niet duur.
Jij altijd Huup, jij altijdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef huuphuup het volgende:
Oeh!
ben ik nog op tijd om te ransbakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En naweeen, ja, au. Heel.
On the bright side, twee zwangerschappen, twee bevallingen, zero aambeien.
twee zwangerschappen, twee x 25+ kilo (okay 1 keer 23 en 1 keer 27 ofzo) en zero plak-kilo's.
Bevallen vond ik iets moois en bijzonders en ik ben enorm stoned en high geweest op mijn eigen hormonen, pijn heb ik wel geregistreerd maar niet als dusdanig ervaren. En het moment dat het kind er was liet zich met niets vergelijken![]()
oh ja, en voor de stats2 keer bevalling, 0 keer poep.
![]()
psiesquote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bevallen is alle remmen los en alle schaamte voorbij
Ik neem aan dat je met de nooduitgang een keizersnede bedoelt. Want in de bewuste filmpjes die de dames hadden gezien elders kwam er ook wat via nog de andere uitgang eruit zetten en dat was een brug te ver geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef Vlindur het volgende:
Ja, het moet er toch uit. Het liefste door het kanaal en anders via de nooduitgang
Het mooie van digitale camera's is dat je tegenwoordig foto's kan wissenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef oeke het volgende:
Mijn ergste moment was in bad liggen, steeds in slaap vallen tussen de weeen door, zo moe was ik en de zwarte thee met suiker uitspugenkotsen die ik had gedronken om wakker te blijven. En mijn geliefde die daar foto's van heeft gemaakt.
ohja fijn, zulke foto'squote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef oeke het volgende:
Mijn ergste moment was in bad liggen, steeds in slaap vallen tussen de weeen door, zo moe was ik en de zwarte thee met suiker uitspugenkotsen die ik had gedronken om wakker te blijven. En mijn geliefde die daar foto's van heeft gemaakt.
Dat er ineens een klein voetje uit je anus steekt?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met de nooduitgang een keizersnede bedoelt. Want in de bewuste filmpjes die de dames hadden gezien elders kwam er ook wat via nog de andere uitgang eruit zetten en dat was een brug te ver geloof ik
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Dat er ineens een klein voetje uit je anus steekt?
doe die foto eens?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik weet nog dat mijn meneer een foto maakte tijdens een hele heftige wee en dat ik echt de neiging had die camera ín zijn oog te timmeren als ik het niet zo druk had met die freaking weeeenstorm![]()
Achteraf een hele mooie foto waaraan je alleen aan één vinger kan zien dat ik niet zo ontspannen ben. en dat ik wéét dat ik het dacht, maar niet meer echt snap waarom?
raar vind ik dat van bevallen. dat je het toch sort of vergeet. maar ook helemaal niet.
De arts-assistent beweert dat Puck zijn handje via die weg tevoorschijn kwamquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
aiquote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De arts-assistent beweert dat Puck zijn handje via die weg tevoorschijn kwammaar de gynaecoloog zegt dat ze bij het inwendig hechten op de OK hier geen bewijs van heeft terug gevonden.
Hoe dan ook lag zijn hand ongunstig langs zijn hoofd en leverde het een leuk borduurwerkje op van binnen.
daar kijken wij wel omheen johquote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik m ff scannen een keertje.als ie toonbaar is. volgens mij is ie niet zo internet waardig wegens enorme netslip met megaverband vanwege gebroken vliezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik m ff scannen een keertje.als ie toonbaar is. volgens mij is ie niet zo internet waardig wegens enorme netslip met megaverband vanwege gebroken vliezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef BarbieQ het volgende:
nou, tis een beste onderbroek hoor. niet zomaar te missen.quote:
Dat vond ik ook maar niks. Dat vruchtwater waar geen eind aan lijkt te komen. Je kan niet eens even lekker weeën opvangen zoals je prettig vindt want dat vruchtwater ligt anders over je tapijt. Was dan ook Mr.DML's keus tapijt in de slaapkamerquote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens. Laat mensen mijn bevallingsverhaal lezen waarbij ik roep dat ik het verschrikkelijk vond.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef oeke het volgende:
Ehm, het wordt er niet beter op he? Voor al die zwangeren hier.
Nouja, misschien een troost: k zou het zo weer doen!
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
daarom ben ik ook lekker op het laminaat vinyl van de kraamafdeling wezen plonzen. mijn middelste had nogal een stevige kop (had zeg ik, hééft) en toen ie zo plop ineens eruit schoot had de gyneacoloog d'r klompen vol vruchtwater staan. Dat zal d'r leren, met d'r :het duurt nog wel ff.
Och, het was geloof ik niet erg hoor en ook niet veel. Al vond ik het op dat moment wel erg verontrustend. Dat zo langs die benen zien lopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeke, dat bloed klinkt ook niet goed?
whehe!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
daarom ben ik ook lekker op het laminaat vinyl van de kraamafdeling wezen plonzen. mijn middelste had nogal een stevige kop (had zeg ik, hééft) en toen ie zo plop ineens eruit schoot had de gyneacoloog d'r klompen vol vruchtwater staan. Dat zal d'r leren, met d'r :het duurt nog wel ff.
Zit jij ook foto's te kijken? Ik zie ineens een foto van de placenta. Ik heb die nooit goed bekeken. Mijn hemel wat een ding.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef huuphuup het volgende:
oh ja blote tieten mogen niet meer hemaar als er niets te zien is mag het dan wel?
ja dusquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Zit jij ook foto's te kijken? Ik zie ineens een foto van de placenta. Ik heb die nooit goed bekeken. Mijn hemel wat een ding.
Nee das Elin ook. Amelie had ook minder huidsmeer dan Elin, maar voor de termijn waarmee ze kwam geloof ik dat het nog redelijk wat smeer was. Elin is natuurlijk ook wel bijna 2 weken eerder geboren dan Amelie.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:31 schreef oeke het volgende:
Je meisjes!
Toch, de bovenste is toch Amelie of niet?
Ko zat helemaal niet onder dat huidsmeer!
Zal ik die placenta eens uploaden? Fascinerend hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 19-06-2011 00:57:53 ]
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef Poppedein het volgende:
*kuch* HilversumHet advies is wel om zowel de zalf als de tabletten te gebruiken, juist deze combinatie maakt dat dit zoveel beter werkt dan andere aambeienzalven..
Zit ik even dicht bij het vuurquote:Op zondag 19 juni 2011 09:53 schreef danic het volgende:
[..]
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.
Dus dames.....Hilversum!
Cetamacrogol is inderdaad heerlijk spul, kost 2,50 per tube ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Poezebeest het volgende:
Susie & Danic; ik heb een allergische reactie op de ab die ik had voor een blaasontsteking. Jeuk zit over m'n hele lichaam. Ik ga met jullie tips aan de slag en op zoek naar een weekendapotheek.
Aventura; bijzonder van je kat, zou hij voelen dat de bevalling er aan zit te komen? Zou er zeker even van genieten, zo'n knuffelend beest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |