Ik heb begrepen dat het niet zozeer met een snelle bevalling te maken heeft alswel hoeveel moeite je baarmoeder heeft weer in vorm te komen. Bij elk volgend kind schijnen de naweeen dus heftiger te kunnen zijn. Klopt bij mij iig wel. Bij de eerste niks, bij de tweede een nacht en een dag en bij de derde zowat een week.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
en naweeen ken ik ook niet; zelfs niet na mijn supersnelle bevalling...
ja maar ja maar....toen was het al te laatquote:
En op voorraad bij de betere (of iig voorbereide) verloskundige. De mijne had het standaard bij zich met de huisbezoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:08 schreef danic het volgende:
curanol.
Het is als crème en als tabletten te verkrijgen. Je kunt ze ook beiden tegelijk gebruiken, dat bevorderd het herstel. De crème is bij de meeste apotheken wel te krijgen, de tabletten nog niet. Maar als je googled op de naam kom je uit bij een apotheek in Harderwijk die ze geïntroduceerd heeft in Nederland en daar kun je ze online bestellen en betalen via iDeal.
Heel simpel en niet duur.
Jij altijd Huup, jij altijdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef huuphuup het volgende:
Oeh!
ben ik nog op tijd om te ransbakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En naweeen, ja, au. Heel.
On the bright side, twee zwangerschappen, twee bevallingen, zero aambeien.
twee zwangerschappen, twee x 25+ kilo (okay 1 keer 23 en 1 keer 27 ofzo) en zero plak-kilo's.
Bevallen vond ik iets moois en bijzonders en ik ben enorm stoned en high geweest op mijn eigen hormonen, pijn heb ik wel geregistreerd maar niet als dusdanig ervaren. En het moment dat het kind er was liet zich met niets vergelijken![]()
oh ja, en voor de stats2 keer bevalling, 0 keer poep.
![]()
psiesquote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bevallen is alle remmen los en alle schaamte voorbij
Ik neem aan dat je met de nooduitgang een keizersnede bedoelt. Want in de bewuste filmpjes die de dames hadden gezien elders kwam er ook wat via nog de andere uitgang eruit zetten en dat was een brug te ver geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef Vlindur het volgende:
Ja, het moet er toch uit. Het liefste door het kanaal en anders via de nooduitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |