SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ook nog een 5 mnd zwangere vriendin in zijn moeders huis wonen en! heeft ook al een kind bij nog een ander
JOECHEI
Mijn ouders wonen ook meer dan een uur bij mij vandaan. Tot mijn zwangerschap had ik daar totaal geen moeite mee, als er iets is kan ik altijd bellen etc. Maar nu richting mijn verlof en de komst van de baby vind ik het heel jammer dat ze niet om de hoek wonen. Nu heb ik hele leuke schoonouders en een leuke schoonzus maar dat is toch niet hetzelfde als je eigen oudersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Aventura het volgende:
Moggu!
Dames met maagzuur sterkte! Ik heb er met mijn 36w3d nog geen last van gehad. Het zal ook wel niet meer gebeuren. Gelukkig! En Popples inderdaad meldplicht! En hoe zou het met Cleany en vrouw gaan...!
Zelf vandaag niks op de planning, nou ja niks...onze schoonmaakster heeft zich ziek gemeld. Ze komt om de week 2 uurtjes schoonmaken (meestal de badkamer, toiletten, keuken en het hele huis zuigen). Daarvan ga ik maar zoveel mogelijk proberen te doen, gelukkig heb ik het bijgehouden. Alleen stofzuigen laat ik aan man over. Had mijn moeder aan de lijn, ze komt de 28ste langs met mijn zus (als die kan) om te helpen. Soms vind ik het jammer dat mijn moeder en zussen en vriendinnen allemaal zo druk bezet zijn. Ik kan best wat meer hulp gebruiken...Maarja, het is niet anders. Ik heb er ook zelf voor gekozen om ruim een uur rijden bij mijn ouders te gaan wonen...Soms voelt het wel eenzaam; afgezien van mijn buuf die een baby van 5 maanden heeft heb ik gewoon geen zwangeren en/of moeders dicht bij me in de buurt. Ben dan ook wel erg blij met het feit dat er kraamzorg bestaat
Ja he, een vriendin wil ook graag komen oppassen, die woont 1,5 uur hier vandaan! Maar waarom niet, ik vind het leuk. En misschien verrassen mijn ouders me wel. Nu is het van, nee we komen niet oppassen, is veel te ver, misschien af en toe! Mijn pa werkt dan ook fulltime en mijn moeder parttime en heeft vele activiteiten erbij. Maar misschien als ze de kleine zien!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen ook meer dan een uur bij mij vandaan. Tot mijn zwangerschap had ik daar totaal geen moeite mee, als er iets is kan ik altijd bellen etc. Maar nu richting mijn verlof en de komst van de baby vind ik het heel jammer dat ze niet om de hoek wonen. Nu heb ik hele leuke schoonouders en een leuke schoonzus maar dat is toch niet hetzelfde als je eigen oudersQua vriendinnen heb ik 1 vriendin met een kindje, de rest zit nog volop in het stappen etc. Dus daar verwacht ik de komende tijd niet heel veel van..... Kan altijd nog verrassend uitvallen natuurlijk
Oh gelukkig nog zo'n mafkeesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Jipster het volgende:
Hormonen.. ik had gister echt de slappe lach om iets onzinnigs, en vervolgens binnen een minuut moest ik huilen om daarna weer te moeten lachen om mezelf omdat het echt nergens op sloeg..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, die altijd riep NOOOIIIIIIT iets van Hello Klitty te zullen kopen, werd zo week van mijn meisje dat ik dit kochtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
ik moest huilen omdat ik geen jongen kreeg en hello shmitty moest kopen
toen moest ik huilen omdat ik toch wel leuk vond dat het een meisje was
en toen moest ik huilen omdat mijn man de cola fles had gedronken zonder te vragen of ik ook nog wat wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef twentemeisje het volgende:
wacht maar bitterend, jij gaat ook echt voor de bijl als ze er is!!!
En vooruit Aventura, speciaal voor jou:
Aaaaahhwwwwww! Wat een pretletter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en weet ook iemand wie Danielle is? (sorry sorry sorry als diegene wel post en ik het volledig heb gemist...)
Ik moet naar de cardioloog, omdat ik vroeger vanaf geboorte extrasystolen had, dus een extra slag erbij. Ze willen alleen het even controleren. Heb er zelf geen last van, behalve als ik heb gerend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef bitterend het volgende:
meissie hoe komt dat? naar de cardioloog?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en weet ook iemand wie Danielle is? (sorry sorry sorry als diegene wel post en ik het volledig heb gemist...)
quote:
En dit is het laatste deel waarin ze postte:quote:Danielle_
laatste bezoek:
23 dagen, 4 uur geleden.
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef Susie het volgende:
Jeeeezzz, KD, dat zusje van jou... Maar die gozert dan? Wat een figuur zeg...hij verslijt hem niet met pissen in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |