quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef hilliebillie het volgende:Nou net de eerste keer bloed laten prikken, kreeg ik te horen dat ik als spoed tussendoor had gemogen.. Had ik dat geweten.. Had een half uur wachten gescheeld maja.. Net ook een enorm ranzig drankje naar binnen moeten werken en nu maar wachten.. Heb wel een kussentje mee gekregen omdat ik zo lang moet wachten..
Echt, een kussentje? Wow! Da's wel een luxe

! Ik heb dat onderzoek ook gehad bij Bas en ook deze zwangerschap en moest toen ook zo'n poos in de wachtkamer zitten.. maar niks geen kussentje hoor!
Ik kreeg toen trouwens tijdens het wachten nog op m'n donder omdat ik water wilde halen voor Bas en dat mocht dus niet. Wist ik veel... ze hadden niet gezegd dat ik me amper mocht bewegen

Maarre... succes met je onderzoek in ieder geval!!
BJ, wat rot zeg dat je zo'n pijn hebt... Sterkte!
Bitterend;ik vind juist dat je voor meisjes zulke leuke dingen hebt! Ik heb het juist nog weleens andersom; lopen we in de winkel en dan loop ik maar 'oooh, da's echt leuk voor een meisje'... maar ja, ik kan het dus mooi laten hangen

Wickie; nee, ik heb geen kleertjes gekocht voor de kleine. Wel twee leuke broeken voor Bas! Leuke aanbiedingen bij de HEMA

! Voor de kleine had ik wel zo'n leuk frutsel ding voor op z'n kamer: een touw met vilten olifantjes en een belletje onderaan... zo leuk! En ik dacht dat ik een leuke aankleedkussenhoes had gekocht.. haal ik 'm uit de verpakking, was 'ie wel erg lang... was het een ledikant hoeslaken

... Ach, komt ook wel weer van pas

.
Enne... inderdaad, laten we er een leuk weekend van maken! En maak je maar helemaal niet druk om dat stomme gedoe op je werk...!
Ik ben net na het wegbrengen van Bas naar de psz, naar het centrum geweest om -tegen beter weten in-op zoek te gaan naar een stoffen-muis-masker wat we gister hadden gekocht voor Bas. Hij had 'm gister gekregen, helemaal trot zat 'ie met dat ding op z'n neus in de buggy tijdens het shoppen. Op de terugweg naar de auto was er een enorme stortbui en ik had niet meer op dat beest gelet. Komen we thuis, heeft 'ie 'm niet meer. Dus ik heb er vannacht steeds aan moeten denken... 'zou 'ie nog in de auto liggen?' echt... waar je al niet druk mee bent midden in de nacht.. Vanmorgen tijdens het uitlaten van de hond snel naar de auto gelopen... maar niks dus. Dus net 20 minuten rondgewacheld

in het centrum en toen nog met de fiets erdoor... maar helaas.
Echt een totaal nutteloze actie
hoe kan ik het ook bedenken om dat te gaan doen..?!
Gisteravond hebben we nog Babyboom gekeken (we hadden het opgenomen), oh men, wat heb ik moeten janken bij dat stukje over dat zieke jongetje met SMA... echt zo zielig...
[ Bericht 8% gewijzigd door Jose81 op 17-06-2011 10:32:50 ]