abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98269109
Ik ga mijn weekend niet laten verpesten door werk hoor. Deur daar dicht en lekker thuis (heb bij lief achterop de fiets al uitgehuild, hij kwam me heel lief ophalen) kan het inmiddels steeds beter loslaten. Ik werk er nu 4 jaar en al 4 jaar gaat alles zo (heb besloten om ook voor na mijn verlof een nieuwe baan te gaan zoeken), dus het was vandaag ook geen verrassing voor me, het is gewoon teleurstellend dat het zo moet gaan. Ze maken het zelf zo erg moeilijk voor zichzelf uiteindelijk. Vind het vooral erg voor mijn directe collega's die met de puinhoop zitten als ik minder ga werken of zelfs zou moeten stoppen.
Ik ben net vertroeteld door vriendlief en mn schoonouders. De buik is gelukkig weer rustig geworden. En onze schattige dreumes is zonder drama gaan slapen.
We zien maandag wel weer verder.

Orde van de dag :)

Cleany, hoe gaat het???? Heb ik nog ontwikkelingen gemist?

Bitterend, mooie echo's zeg O+ O+ is het een meisje?

Meissie een jongetje O+

Jose81, lekker gewinkeld, nog leuke kleertjes gekocht?

(toen viel de computer uit, maar wonderbaarlijk heeft hij de post onthouden).

Ik zeg het is weekend, laten we er allemaal een fijn weekend van maken *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:57:52 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98269880
en toch Wickie wil ik jou wel ff een dikke knuffel geven; want leuk is het niet. Maar als het zo moet; dan gewoon ziekmelden hoor, je werkgever krijgt een uitkering omdat het ziekte is tgv zwangerschap, dus erg schuldig hoef je je niet te voelen. En dat je na het werk met harde buiken op de bank zit is niet de bedoeling. Stress is heeeel slecht voor de baby. (net zo slecht, al dan niet slechter, dan roken of drinken, is wetenschappelijk bewezen.).
Dus, *strenge modus* geniet van je weekend, en denk aan jezelf en je beeb 2.0.
(er zal een last van je schouders vallen als je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt).

Jose; lekker joh shoppen!! ik zou ook begin jullie een dag met mijn zus en moeder shoppen, maar poehh als mijn bekken zo blijft aanvoelen wordt dat helemaal niets. (ben vandaag met T en Evie een uurtje in het centrum geweest en moest echt op mijn tandvlees..).
:X
Oplossing: dan maar online shoppen ;) hahaa

Bitterend; mooooie echo hoor! en wat wordt het nu?

Meissie krijgt gewoon een jommetje! wat leuk joh! gefeliciteerd!

Hillibillie; wat een dag zo. ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. En beter het zekere voor het onzekere natuurlijk.

en ik wil niet klagen, maar wat baal ik dat mijn bekken ineens zo vervelend doet! geloof dat ik toch maar weer op moet naar de fysio. ;(
verder ben ik gewoon heeeel blij en gelukkig dat ik een goede echo heb gezien vandaag e ff lekker heb mogen spieken naar ons mooie meisje. O+ O+ O+
ben alweer dolverliefd... O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:43:26 #278
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98281374
Slapen valt niet mee, gisteren 5 kwartier en vannacht tot nu toe 2,5 uur. Maar goed, je merkt dat je lijf en geest veel te verwerken hebben. Ik heb net warme melk gekregen en ga nu maar heel even een boek proberen te lezen. Ik kan m'n iPhone maar moeilijk wegleggen waarop nu als screen saver de foto van ons meisje O+ staat.

Ben benieuwd hoe het bij cleany is!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:44:12 #279
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98281377

[ Bericht 100% gewijzigd door __Isis__ op 17-06-2011 04:45:41 ]
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:01:57 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98281685
Ohhhh, wat zag ik een mooie plaatjes voorbij komen van Juud d'r meisje! O+

Ik kan jullie verder allemaal niet zo goed bijhouden op het moment.... maar ook een mooie echo voor Bitterend! *O* En wat toestanden op het werk voor Wickie :* En nog zenuwslopend bericht voor Hilliebillie :*

@Isis; Ik kan me voorstellen dat je je Iphone niet weg wilt leggen! En er staat nog in je onderschrift (dat is het geloof ik) dat je bent uitgerekend op 27 juli ;)

Cleany al zijn kleine in de armen??

Laatste dagje vandaag, dan weer heerlijk weekend!! Pfff... evengoed maar 4 dagen gewerkt, maar ben er wel aan toe hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98281793
Yup! het wordt een meisje O+ moest aan het idee wennen...ik wou/dacht een jongen...daarna zijn we meteen naar de H&M en Hema geweest en ik wou maar naar het blauw spul kijken :@ ik kan nog niet zoveel met roze enzo...maar goed niet alles hoeft roze te zijn! gelukkig maar :D

wickie: laat idd je werk niet je werk verpesten..jammer voor ze als je ziek meldt! hun schuld!!

Jose heerlijk shoppen joh! O+

BJ je bekken :{ :* ik heb voor mijn bekken goede oefeningen gekregen van de fysio! helpt mij gelukkig. Ik hoop dat je er ook baat bij hebt!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:41:52 #282
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98281855
wow Isis!! Wat een ontzettend mooie naam.. * calilov3 streept van lijstje ;)

en wat goed dat zehet al zo goed doet!!!!
pi_98282619
Nou net de eerste keer bloed laten prikken, kreeg ik te horen dat ik als spoed tussendoor had gemogen.. Had ik dat geweten.. Had een half uur wachten gescheeld maja.. Net ook een enorm ranzig drankje naar binnen moeten werken en nu maar wachten.. Heb wel een kussentje mee gekregen omdat ik zo lang moet wachten..
pi_98282682
Succes hillie! Hoop dat het meevalt! Ik moet ook 2x zo'n test doen over paar weken, lijkt me ook niet erg lekker :P
pi_98282695
Leuk Bitterend een meisje! *O*
pi_98283177
hillie sterkte :*

BJ bekkenpijn valt ook echt niet meer hoor. lekker klagen. heerlijk weer even gespiekt, altijd fijn ;)

bitterend een meisje is zo leuk O+

vandaag 37 weken. *O* nog max 5 weken voor we weer een lief klein beebje hebben O+
iedereen hier in het durp is aan het wachten want ik ben de 16de van de 32 bevallende :D
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 09:21:40 #287
5428 crew  miss_sly
pi_98283275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 07:28 schreef bitterend het volgende:
Yup! het wordt een meisje O+ moest aan het idee wennen...ik wou/dacht een jongen...daarna zijn we meteen naar de H&M en Hema geweest en ik wou maar naar het blauw spul kijken :@ ik kan nog niet zoveel met roze enzo...maar goed niet alles hoeft roze te zijn! gelukkig maar :D

Leuk een meisje *O*
En roze hoeft helemaal niet, hoor. Je hebt ook hele leuke meisjeskleren in andere kleuren! Meisjes zijn leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98284696
Jaaaaa ben nu helemaal aan het idee gewend!
*O* O+ en we hebben een mooie ouderwetse naam!

idd miss ik zag gisteren super leuke dingen bij de H&M staan die niet roze waren! en Senna heeft ook vaak super mooie dingen aan, ben helemaal fan van haar O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:26:13 #289
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98284936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef hilliebillie het volgende:
Nou net de eerste keer bloed laten prikken, kreeg ik te horen dat ik als spoed tussendoor had gemogen.. Had ik dat geweten.. Had een half uur wachten gescheeld maja.. Net ook een enorm ranzig drankje naar binnen moeten werken en nu maar wachten.. Heb wel een kussentje mee gekregen omdat ik zo lang moet wachten..
Echt, een kussentje? Wow! Da's wel een luxe :D ! Ik heb dat onderzoek ook gehad bij Bas en ook deze zwangerschap en moest toen ook zo'n poos in de wachtkamer zitten.. maar niks geen kussentje hoor!
Ik kreeg toen trouwens tijdens het wachten nog op m'n donder omdat ik water wilde halen voor Bas en dat mocht dus niet. Wist ik veel... ze hadden niet gezegd dat ik me amper mocht bewegen ;) Maarre... succes met je onderzoek in ieder geval!! :*

BJ, wat rot zeg dat je zo'n pijn hebt... Sterkte! :*

Bitterend;ik vind juist dat je voor meisjes zulke leuke dingen hebt! Ik heb het juist nog weleens andersom; lopen we in de winkel en dan loop ik maar 'oooh, da's echt leuk voor een meisje'... maar ja, ik kan het dus mooi laten hangen ;)

Wickie; nee, ik heb geen kleertjes gekocht voor de kleine. Wel twee leuke broeken voor Bas! Leuke aanbiedingen bij de HEMA ;)! Voor de kleine had ik wel zo'n leuk frutsel ding voor op z'n kamer: een touw met vilten olifantjes en een belletje onderaan... zo leuk! En ik dacht dat ik een leuke aankleedkussenhoes had gekocht.. haal ik 'm uit de verpakking, was 'ie wel erg lang... was het een ledikant hoeslaken _O- ... Ach, komt ook wel weer van pas ;).
Enne... inderdaad, laten we er een leuk weekend van maken! En maak je maar helemaal niet druk om dat stomme gedoe op je werk...! :*

Ik ben net na het wegbrengen van Bas naar de psz, naar het centrum geweest om -tegen beter weten in-op zoek te gaan naar een stoffen-muis-masker wat we gister hadden gekocht voor Bas. Hij had 'm gister gekregen, helemaal trot zat 'ie met dat ding op z'n neus in de buggy tijdens het shoppen. Op de terugweg naar de auto was er een enorme stortbui en ik had niet meer op dat beest gelet. Komen we thuis, heeft 'ie 'm niet meer. Dus ik heb er vannacht steeds aan moeten denken... 'zou 'ie nog in de auto liggen?' echt... waar je al niet druk mee bent midden in de nacht.. Vanmorgen tijdens het uitlaten van de hond snel naar de auto gelopen... maar niks dus. Dus net 20 minuten rondgewacheld oO< in het centrum en toen nog met de fiets erdoor... maar helaas. Echt een totaal nutteloze actie :') hoe kan ik het ook bedenken om dat te gaan doen..?! 8)7

Gisteravond hebben we nog Babyboom gekeken (we hadden het opgenomen), oh men, wat heb ik moeten janken bij dat stukje over dat zieke jongetje met SMA... echt zo zielig... ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Jose81 op 17-06-2011 10:32:50 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98285237
Bitterend, wat leuk, een meisje!

Ah Popples, meldplicht ;)

Isis, kan me voorstellen dat het slapen wat onrustig gaat. Hopelijk blijft alles goed gaan, en mag ze snel mee naar huis.
pi_98285413
Is Cleany al papa ??
pi_98285680
Maagzuur -O-
pi_98285754
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Maagzuur -O-
RENNIE!
pi_98285774
Heb ik niet bij me, niet slim... Werk gelukkig maar tot 13:00 uur maar heb wel vette hap voor tussen de middag besteld :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:58:11 #295
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98285904
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Maagzuur -O-
Vanillevla!!! :9
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98285917
Antagel.. Mijn redding de vorige zwangerschap als rennies niet meer werken.
Of wat vla of melk voor een korte fix..
pi_98285937
Ga zo even een glas melk "lenen" in de koelkast hier. Thuis maar weer een dosis Antagel nemen dan. (Werkt inderdaad erg goed!)
pi_98286498
Ik heb die suikertest ook over 4 weken.
Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest bij de gyn.
Voor controle toch maar doorverwezen naar de cardioloog, daar moet ik over 3 weken heen. Kijken of ik onder controle moet staan bij de gyn ipv verloskundige.
pi_98286670
meissie hoe komt dat? naar de cardioloog?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:44:41 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98287383
Moggu!

Dames met maagzuur sterkte! Ik heb er met mijn 36w3d nog geen last van gehad. Het zal ook wel niet meer gebeuren. Gelukkig! En Popples inderdaad meldplicht! En hoe zou het met Cleany en vrouw gaan...!

Zelf vandaag niks op de planning, nou ja niks...onze schoonmaakster heeft zich ziek gemeld. Ze komt om de week 2 uurtjes schoonmaken (meestal de badkamer, toiletten, keuken en het hele huis zuigen). Daarvan ga ik maar zoveel mogelijk proberen te doen, gelukkig heb ik het bijgehouden. Alleen stofzuigen laat ik aan man over. Had mijn moeder aan de lijn, ze komt de 28ste langs met mijn zus (als die kan) om te helpen. Soms vind ik het jammer dat mijn moeder en zussen en vriendinnen allemaal zo druk bezet zijn. Ik kan best wat meer hulp gebruiken...Maarja, het is niet anders. Ik heb er ook zelf voor gekozen om ruim een uur rijden bij mijn ouders te gaan wonen...Soms voelt het wel eenzaam; afgezien van mijn buuf die een baby van 5 maanden heeft heb ik gewoon geen zwangeren en/of moeders dicht bij me in de buurt. Ben dan ook wel erg blij met het feit dat er kraamzorg bestaat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')