Het mooie van digitale camera's is dat je tegenwoordig foto's kan wissenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef oeke het volgende:
Mijn ergste moment was in bad liggen, steeds in slaap vallen tussen de weeen door, zo moe was ik en de zwarte thee met suiker uitspugenkotsen die ik had gedronken om wakker te blijven. En mijn geliefde die daar foto's van heeft gemaakt.
ohja fijn, zulke foto'squote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef oeke het volgende:
Mijn ergste moment was in bad liggen, steeds in slaap vallen tussen de weeen door, zo moe was ik en de zwarte thee met suiker uitspugenkotsen die ik had gedronken om wakker te blijven. En mijn geliefde die daar foto's van heeft gemaakt.
Dat er ineens een klein voetje uit je anus steekt?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met de nooduitgang een keizersnede bedoelt. Want in de bewuste filmpjes die de dames hadden gezien elders kwam er ook wat via nog de andere uitgang eruit zetten en dat was een brug te ver geloof ik
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Dat er ineens een klein voetje uit je anus steekt?
doe die foto eens?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik weet nog dat mijn meneer een foto maakte tijdens een hele heftige wee en dat ik echt de neiging had die camera ín zijn oog te timmeren als ik het niet zo druk had met die freaking weeeenstorm![]()
Achteraf een hele mooie foto waaraan je alleen aan één vinger kan zien dat ik niet zo ontspannen ben. en dat ik wéét dat ik het dacht, maar niet meer echt snap waarom?
raar vind ik dat van bevallen. dat je het toch sort of vergeet. maar ook helemaal niet.
De arts-assistent beweert dat Puck zijn handje via die weg tevoorschijn kwamquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
aiquote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De arts-assistent beweert dat Puck zijn handje via die weg tevoorschijn kwammaar de gynaecoloog zegt dat ze bij het inwendig hechten op de OK hier geen bewijs van heeft terug gevonden.
Hoe dan ook lag zijn hand ongunstig langs zijn hoofd en leverde het een leuk borduurwerkje op van binnen.
daar kijken wij wel omheen johquote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik m ff scannen een keertje.als ie toonbaar is. volgens mij is ie niet zo internet waardig wegens enorme netslip met megaverband vanwege gebroken vliezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik m ff scannen een keertje.als ie toonbaar is. volgens mij is ie niet zo internet waardig wegens enorme netslip met megaverband vanwege gebroken vliezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef BarbieQ het volgende:
nou, tis een beste onderbroek hoor. niet zomaar te missen.quote:
Dat vond ik ook maar niks. Dat vruchtwater waar geen eind aan lijkt te komen. Je kan niet eens even lekker weeën opvangen zoals je prettig vindt want dat vruchtwater ligt anders over je tapijt. Was dan ook Mr.DML's keus tapijt in de slaapkamerquote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens. Laat mensen mijn bevallingsverhaal lezen waarbij ik roep dat ik het verschrikkelijk vond.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef oeke het volgende:
Ehm, het wordt er niet beter op he? Voor al die zwangeren hier.
Nouja, misschien een troost: k zou het zo weer doen!
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
daarom ben ik ook lekker op het laminaat vinyl van de kraamafdeling wezen plonzen. mijn middelste had nogal een stevige kop (had zeg ik, hééft) en toen ie zo plop ineens eruit schoot had de gyneacoloog d'r klompen vol vruchtwater staan. Dat zal d'r leren, met d'r :het duurt nog wel ff.
Och, het was geloof ik niet erg hoor en ook niet veel. Al vond ik het op dat moment wel erg verontrustend. Dat zo langs die benen zien lopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeke, dat bloed klinkt ook niet goed?
whehe!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
daarom ben ik ook lekker op het laminaat vinyl van de kraamafdeling wezen plonzen. mijn middelste had nogal een stevige kop (had zeg ik, hééft) en toen ie zo plop ineens eruit schoot had de gyneacoloog d'r klompen vol vruchtwater staan. Dat zal d'r leren, met d'r :het duurt nog wel ff.
Zit jij ook foto's te kijken? Ik zie ineens een foto van de placenta. Ik heb die nooit goed bekeken. Mijn hemel wat een ding.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef huuphuup het volgende:
oh ja blote tieten mogen niet meer hemaar als er niets te zien is mag het dan wel?
ja dusquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Zit jij ook foto's te kijken? Ik zie ineens een foto van de placenta. Ik heb die nooit goed bekeken. Mijn hemel wat een ding.
Nee das Elin ook. Amelie had ook minder huidsmeer dan Elin, maar voor de termijn waarmee ze kwam geloof ik dat het nog redelijk wat smeer was. Elin is natuurlijk ook wel bijna 2 weken eerder geboren dan Amelie.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:31 schreef oeke het volgende:
Je meisjes!
Toch, de bovenste is toch Amelie of niet?
Ko zat helemaal niet onder dat huidsmeer!
Zal ik die placenta eens uploaden? Fascinerend hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 19-06-2011 00:57:53 ]
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef Poppedein het volgende:
*kuch* HilversumHet advies is wel om zowel de zalf als de tabletten te gebruiken, juist deze combinatie maakt dat dit zoveel beter werkt dan andere aambeienzalven..
Zit ik even dicht bij het vuurquote:Op zondag 19 juni 2011 09:53 schreef danic het volgende:
[..]
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.
Dus dames.....Hilversum!
Cetamacrogol is inderdaad heerlijk spul, kost 2,50 per tube ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Poezebeest het volgende:
Susie & Danic; ik heb een allergische reactie op de ab die ik had voor een blaasontsteking. Jeuk zit over m'n hele lichaam. Ik ga met jullie tips aan de slag en op zoek naar een weekendapotheek.
Aventura; bijzonder van je kat, zou hij voelen dat de bevalling er aan zit te komen? Zou er zeker even van genieten, zo'n knuffelend beest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |