abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98355887
Huup O+
  zondag 19 juni 2011 @ 00:28:43 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98355901
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef oeke het volgende:

[..]

Zit jij ook foto's te kijken? Ik zie ineens een foto van de placenta. Ik heb die nooit goed bekeken. Mijn hemel wat een ding. :o
ja dus :P
ik heb geen foto's van de placenta's, van allebei niet. Vet stom want die had ik op zich wel gewild, ik hou wel van een beetje smerig c_/

weet wel dat ze bij allebei behoorlijk aan de maat waren, die van Elin helemaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 juni 2011 @ 00:29:39 #283
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_98355941
Elin O+

Ik heb wel foto's van de placenta :Y)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 19 juni 2011 @ 00:30:25 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98355971
kunnen we daar geen thema-fototopic van maken? :D _O- :')
"post hier je placenta"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98356014
Je meisjes! O+
Toch, de bovenste is toch Amelie of niet? :@
Ko zat helemaal niet onder dat huidsmeer!

Zal ik die placenta eens uploaden? Fascinerend hoor! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_98356047
Ik heb ook foto`s van de placenta. Ook een dat hij helemaal open wordt gehouden, zoals baby er in zat. Een echt babyhuisje O+
  zondag 19 juni 2011 @ 00:36:27 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98356246
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:31 schreef oeke het volgende:
Je meisjes! O+
Toch, de bovenste is toch Amelie of niet? :@
Ko zat helemaal niet onder dat huidsmeer!

Zal ik die placenta eens uploaden? Fascinerend hoor! :P
Nee das Elin ook. Amelie had ook minder huidsmeer dan Elin, maar voor de termijn waarmee ze kwam geloof ik dat het nog redelijk wat smeer was. Elin is natuurlijk ook wel bijna 2 weken eerder geboren dan Amelie.

dit is Amelie:

Kom maar door met die placenta's c_/ :+
Ik heb ze wel van mezelf, echt mijn placenta zeg maar. Ik vind het zo'n bizarre gedachte dat ik daar 9 maanden in gezeten heb :@ stom is dat hoe je dat heel vanzelfsprekend vind van je eigen baby maar voor jezelf is t een rare gedachte ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98356474
Oh Ameliedje! O+ Ja, ze is veel 'schoner' dan Elin inderdaad.

Zit ik net lekker aan de placenta, valt mijn verbinding weg. }:|
Komt eraan hoor!
pi_98356625
Hier! haha, gek idee hoor, zelfs van Ko vind ik het gek. Ik dacht dat vandaag nog, lag meneer te loungen op mijn schoot en ik was echt verbaasd dat hij ooit in mijn buik had gezeten. :D
Ik moet gewoon echt weer zwanger worden, echt! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:47:36 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98356769
hihi gezien! wat een unit ja :D

het is raar he om je dat voor te stellen. Of dat je ooit geen flauw idee had hoe je kindje eruit zou zien, terwijl het nu zo vanzelfsprekend is dat ze er zus-en-zo uitzien. Zo gek :D

Ja ik ga ook maar slapen, morgen vroeg ontbijt maken, vaderdag :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 juni 2011 @ 00:49:33 #291
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_98356872
Hier ook naar bed na een tripje down memorylane met placenta's en vader die hem voor het eerst vast houdt en dan morgen een vaderdag ontbijtje O+

Nog even omdat het kan en ik altijd zo in de lach schiet van deze foto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 42% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 19-06-2011 00:57:53 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98357086
Oh, toch gezien? :@
oi.
Anyway, naar bed inderdaad voor onze tweede vaderdag morgen! O+
pi_98360533
Ahhhh, word hier gek van de jeuk, iemand nog suggesties wat ik kan doen ter verlichting aangezien de mentholgel op is?

Btw, super foto's van pasgeborenen, ik kan niet wachten tot ons kleintje er is! Dat maakt al die smerige verhalen weer goed!

[ Bericht 36% gewijzigd door Poezebeest op 19-06-2011 02:29:56 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 08:51:47 #294
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98362556
Waar jeuk poezebeest? Ik heb er nog steeds last van op mijn tieten. Gewoon bodylotion wil ook wel ff helpen, morgen dan maar snel weer je eigen spul halen.

En de nachtdames hebben hier weer aardig lol gehad zo te lezen! :P

@DML: wat een lange benen heeft je ventje?! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 19 juni 2011 @ 09:08:32 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98362622
Die blik van je ventje, DML!

Verder, moggu allemaal. Ben er al een paar uur uit. Ik kan, als ik rond een uur of 6,7 wakker word, niet meer blijven liggen de laatste tijd. Lezen oid gaat ook niet, daar maak ik vriendlief mee wakker. Op de bank dus maar met een kop koffie, mijn ipad en de krant. Voel me rusteloos vandaag, ik wil iets doen maar mijn lichaam houdt me tegen. Ik kan echt niet meer zoveel! Misschien kunnen we later vandaag naar de bios gaan of uit eten. Dit thuiszitten is niks voor mij merk ik. Dvd's kijken, lezen, interwebsen...heb het nu wel gezien. M'n huis is schoon genoeg. Misschien moet ik een creatieve hobby beginnen, zoals haken of breien :D

Zojuist wel iets aparts. De kater ging op mijn buik liggen, twee keer zelfs. Iets wat-ie haast nooit doet. De laatste keer was op 31 oktober, de middag voor de avond van mijn positieve test. Misschien moet ik er niks achter zoeken, maar katten zijn wel vaker gevoelig. Zei de oernuchtere megarationele Aventura.
pi_98362758
Poezebeest: ik weet niet waar de jeuk zit?
Maar als het je huid is: cetomacrogol crème.
maar dat heb je vast niet in huis, dus huis/tuin en keuken tip: water! Het is even zoeken wat beter helpt, soms is het koud water, of juist goed warm. Zijn het je voeten dan gewoon lekker in een voetenbadje, anders gewoon met een washandje ofzo.
Daarna goed insmeren met een vettige crème/bodylotion.
pi_98362881
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef Poppedein het volgende:
*kuch* Hilversum ;) Het advies is wel om zowel de zalf als de tabletten te gebruiken, juist deze combinatie maakt dat dit zoveel beter werkt dan andere aambeienzalven..
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.
Dus dames.....Hilversum!
pi_98362914
Susie & Danic; ik heb een allergische reactie op de ab die ik had voor een blaasontsteking. Jeuk zit over m'n hele lichaam. Ik ga met jullie tips aan de slag en op zoek naar een weekendapotheek.

Aventura; bijzonder van je kat, zou hij voelen dat de bevalling er aan zit te komen? Zou er zeker even van genieten, zo'n knuffelend beest!
  zondag 19 juni 2011 @ 09:57:08 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98362932
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 09:53 schreef danic het volgende:

[..]

Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.
Dus dames.....Hilversum!
Zit ik even dicht bij het vuur :')
Alhoewel ik toch kies voor de optie 'geen aambeien'.
  zondag 19 juni 2011 @ 09:59:35 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98362961
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Poezebeest het volgende:
Susie & Danic; ik heb een allergische reactie op de ab die ik had voor een blaasontsteking. Jeuk zit over m'n hele lichaam. Ik ga met jullie tips aan de slag en op zoek naar een weekendapotheek.

Aventura; bijzonder van je kat, zou hij voelen dat de bevalling er aan zit te komen? Zou er zeker even van genieten, zo'n knuffelend beest!
Cetamacrogol is inderdaad heerlijk spul, kost 2,50 per tube ofzo.

Over de kat, kweetniet.. Hij is misschien een beetje van slag door het nare weer. Beestje loopt met de ziel onder de arm, elke keer als ie zijn koppie door het luikje steekt, trekt-ie snel weer naar binnen. Hij vindt het weer echt te slecht :)
pi_98363170
hihih ja sinds ik zwanger ben wil onze kater alleen maar op mijn buik liggen O+

goedenmorgen trouwens :W
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')