ja dusquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Zit jij ook foto's te kijken? Ik zie ineens een foto van de placenta. Ik heb die nooit goed bekeken. Mijn hemel wat een ding.
Nee das Elin ook. Amelie had ook minder huidsmeer dan Elin, maar voor de termijn waarmee ze kwam geloof ik dat het nog redelijk wat smeer was. Elin is natuurlijk ook wel bijna 2 weken eerder geboren dan Amelie.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:31 schreef oeke het volgende:
Je meisjes!
Toch, de bovenste is toch Amelie of niet?
Ko zat helemaal niet onder dat huidsmeer!
Zal ik die placenta eens uploaden? Fascinerend hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 19-06-2011 00:57:53 ]
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef Poppedein het volgende:
*kuch* HilversumHet advies is wel om zowel de zalf als de tabletten te gebruiken, juist deze combinatie maakt dat dit zoveel beter werkt dan andere aambeienzalven..
Zit ik even dicht bij het vuurquote:Op zondag 19 juni 2011 09:53 schreef danic het volgende:
[..]
Oh joh, Hilversum? Tja in het ziekenhuis zeiden ze Harderwijk en mijn vriend heeft ze besteld, dus heb er verder niet meer op gelet.
Dus dames.....Hilversum!
Cetamacrogol is inderdaad heerlijk spul, kost 2,50 per tube ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Poezebeest het volgende:
Susie & Danic; ik heb een allergische reactie op de ab die ik had voor een blaasontsteking. Jeuk zit over m'n hele lichaam. Ik ga met jullie tips aan de slag en op zoek naar een weekendapotheek.
Aventura; bijzonder van je kat, zou hij voelen dat de bevalling er aan zit te komen? Zou er zeker even van genieten, zo'n knuffelend beest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |