Haha kleurdoos blijft grappig dat buikje van jouquote:
Kyara ik heb met 12 weken een skinny jeans gekocht, maar toen liep ik al 2 weken met open broek rond, de enigste die nog pasttequote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:32 schreef Aventura het volgende:
Ik had met 10 weken al een skinny positiejeans en een positiespijkerrokje. Die kon ik nog heel lang combineren met mijn eigen kleding. Verder had ik toen ook al een positiejoggingbroek, fijn voor thuis. Pas met 23-24 weken droeg ik positiejurkjes en -tuniekjes. Ook nu draag ik nog eigen kleding, terwijl mijn buik ginormous is. Hemdjes en lange t-shirts kunnen altijd wel, en sommige jurkjes.
Ik heb nog heel lang met mijn winterjas gedaan. Overigens niet mijn gewone winterjas (wol en getailleerd) maar mijn skijack. Net toen die niet meer dicht kon, werd het buiten warmer. Inmiddels doe ik al maanden mijn leren jackje aan of een blazer of een dik vest, open laten hangen en klaar. Zonde om geld uit te geven aan een positiejas, vind ik.
Ikkequote:
volgens mij weet ik t wel, als je ondertitel een beetje meewerktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
Kyara, ik heb vanaf week 9 positiebroeken aan. M'n eigen broeken zaten gewoon echt niet meer lekker. Inmiddels begin ik ook te merken dat m'n eigen shirts opkrullen, dus ik ben ook langzaamaan al over aan het stappen op positieshirts.
TimeJumper, ik ben dus niet de enige die 'wat meer' is aangekomen in de eerste weken. Bij mij is er in totaal 6 kg bij nu. Maar ik weet dat het bij mij te 'wijten' is aan de misselijkheid. Ik ben nooit een grote eter geweest, maar om mijn misselijkheid te onderdrukken at ik om te 2 uur kleine beetjes waardoor mijn maag continu in beweging was. En dan alle kleine beetjes bij elkaaropgeteld at ik toch al gauw de helft meer dan normaal.
[..]
Ikke.Heb je een pm gestuurd, zo spannend ben ik namelijk niet
!
en dan vooral die van mijn vent, ik heb er 1 die echt huge is triple XL zakt ook altijd af trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:11 schreef Susie het volgende:
Ik heb nu ook megabroeken bij Hema gekocht en ook daar het elastiek al wat aan het uitrekken... ik heb 2 "echte" positieonderbroeken (ook Hema) en die zitten eigenlijk wel het lekkerst.... moet daar dus nog wat van bij bestellen.
Ik vind de weekenden altijd het fijnst, gewoon lekker thuis in joggingbroek en het liefst de deur niet uit hoeven, ik vind kleding echt nog steeds een drama.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan vooral die van mijn vent, ik heb er 1 die echt huge is triple XL zakt ook altijd af trouwensben ik nog in bevallen, half, met een handdoek tussen mn benen in die broek naar t ziekenhuis gereden
Ik was gestopt met roken, vandaar denk ik, maar toen die kilo's er zo snel aanzaten schrok ik toch wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
TimeJumper, ik ben dus niet de enige die 'wat meer' is aangekomen in de eerste weken. Bij mij is er in totaal 6 kg bij nu. Maar ik weet dat het bij mij te 'wijten' is aan de misselijkheid. Ik ben nooit een grote eter geweest, maar om mijn misselijkheid te onderdrukken at ik om te 2 uur kleine beetjes waardoor mijn maag continu in beweging was. En dan alle kleine beetjes bij elkaaropgeteld at ik toch al gauw de helft meer dan normaal.
De (onder)broeken die ik normaal draag zitten wat hoger, dat zijn van die taillemodellen die rond mijn navel vallen. Die zitten normaal het lekkerst omdat ik van mezelf al een flinke buik heb. Nu zitten die echter echt niet fijn, vandaar dus maar goedkope lage onderbroekjes gekocht (die irriteren omdat ik het niet gewend ben dat een elastieken rand zo laag op mijn buik zit). Straks maar eens kijken of die hogere zwangerschapsonderbroeken lekkerder zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ondergoed zit toch gewoon onder je buik, ik snap niet dat dat irriteert of gaat dat irriteren als je buik groter is?
met 13 weken!! ben nu 2 kilos aangekomen en 17 weken vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:52 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!
Ik vroeg me even af wanneer jullie overgegaan zijn op positiekleding. Ik merk namelijk dat mijn broeken flink wat strakker zitten en dat zit echt niet lekker meer. Draag ook veel jurkjes en rokjes maar daar kan ik nog wel even mee voorruit denk ik. Ben amper aangekomen verder.
Vandaag 11 weken![]()
![]()
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
ik heb het gevoel dat mijn dijen groter zijn geworden...onderbroeken snijden me sneller nu daaronder.
Hema heeft heerlijke vrouwen boxers trouwens! ik ga straks meer van halen!
Ja dat klopt. Heb er laatste een paar gekocht voor een balletuitvoering maar ze zitten sowieso erg lekker dus ik ga ook nog wel een keertje langs de hema denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
Hema heeft heerlijke vrouwen boxers trouwens! ik ga straks meer van halen!
Ik heb dezequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar!
Ik kan ze eventueel voor jou kopen en opsturen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar!
volgens mij zijn die boxers van "natuurlijke hema" ofzo iets?? dacht dat er een groene label bij stondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb er laatste een paar gekocht voor een balletuitvoering maar ze zitten sowieso erg lekker dus ik ga ook nog wel een keertje langs de hema denk ik.
Ben me nu ook aan het orienteren voor babykamertje. Heb al een "moodbord" gemaakt maar ben bang dat het misschien toch iets te heftig voor manlief is. Babykamer betekent wel dat ik een mijn schoenenverzameling een ander plekje moet geven. Ook maar eens uitzoeken dus.
boxertjes voor de kraamverbandenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Aventura het volgende:
Heb mn gewone ondergoed nog aan, maar in de ziekenhuistas moet je geloof ik toch wat grotere exemplaren stoppen in verbandmet flinke nabloedingen. Ik ga nog wel ff bij Zeeman kijken.
nee hoor, helemaal nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Ticootje het volgende:
KraamverbandEN inderdaad. Met 3 tegelijk en dan nog niet genoeg aan hebben.
dacht dat die "organic cotton" waren...tenminste dat stond eropquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die seamless dingen van de hema zijn eigenlijk niet zo aan te raden ivm Candida, t best is gewoon om enorme katoenen krengen te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |