abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98326595
Ik draag ook graag de boxers en joggingbroeken (en alle andere kleding) van mijn vent omdat het normaal zo lekker lang is ( (8> is 2m04) maar ik pas nu alleen zijn shirts nog maar. En dan ook met moeite want het zit wel strak tegen mijn buik aan en dat zit niet altijd lekker.

Straks eens even lekker op jacht naar een nette positiebroek voor de sollicitatiegesprekken die ik binnenkort hopelijk ga hebben, een extra beha (ik heb er nu twee die goed zitten, maar als die in de was zitten heb ik dus niets) en wat leuke shirts. Mijn eigen shirts beginnen nu toch iets te kort te worden. Vooral die beha zal lastig worden want normaal al cup G, nu volgens de maattabellen op internet cup I-J }:|
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:31:22 #102
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98326609
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
TimeJumper, ik ben dus niet de enige die 'wat meer' is aangekomen in de eerste weken. Bij mij is er in totaal 6 kg bij nu. Maar ik weet dat het bij mij te 'wijten' is aan de misselijkheid. Ik ben nooit een grote eter geweest, maar om mijn misselijkheid te onderdrukken at ik om te 2 uur kleine beetjes waardoor mijn maag continu in beweging was. En dan alle kleine beetjes bij elkaaropgeteld at ik toch al gauw de helft meer dan normaal.
Ik was gestopt met roken, vandaar denk ik, maar toen die kilo's er zo snel aanzaten schrok ik toch wel.
Ik dacht tegen de tijd dat ik 40 weken ben, zie ik eruit als een michelinmannetje :o

Gelukkig is het nu tijdelijk ff gestopt. :+
Volgens mij heb ik behalve meer vetcellen ook meer vocht, want ik kan mijn ringen niet meer aan :'(

Met ondergoed heb ik geen problemen hoor :? , ik draag nog gewoon mijn strings en 's nachts de boxers van mijn vriend.
Ondergoed zit toch gewoon onder je buik, ik snap niet dat dat irriteert of gaat dat irriteren als je buik groter is? :{
Rayen 2½ jaar!
pi_98326710
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ondergoed zit toch gewoon onder je buik, ik snap niet dat dat irriteert of gaat dat irriteren als je buik groter is? :{
De (onder)broeken die ik normaal draag zitten wat hoger, dat zijn van die taillemodellen die rond mijn navel vallen. Die zitten normaal het lekkerst omdat ik van mezelf al een flinke buik heb. Nu zitten die echter echt niet fijn, vandaar dus maar goedkope lage onderbroekjes gekocht (die irriteren omdat ik het niet gewend ben dat een elastieken rand zo laag op mijn buik zit). Straks maar eens kijken of die hogere zwangerschapsonderbroeken lekkerder zitten.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:40:44 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98326767
Ik heb altijd broekjes die op mijn heupen vallen, vandaar dat die nog goed zitten. Ik heb voor onder mijn trouwjurkje toen wel 1 positieslip gekocht, een die ruim over mijn buik valt en met pijpjes. Ja, enorm sexy :D
(Deed 'm snel uit in het hotel :D )

Dat is wel een tip voor jou Summerbreeze, bij Hema!
pi_98326776
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:52 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!

Ik vroeg me even af wanneer jullie overgegaan zijn op positiekleding. Ik merk namelijk dat mijn broeken flink wat strakker zitten en dat zit echt niet lekker meer. Draag ook veel jurkjes en rokjes maar daar kan ik nog wel even mee voorruit denk ik. Ben amper aangekomen verder.

Vandaag 11 weken *O* *O* *O*
met 13 weken!! ben nu 2 kilos aangekomen en 17 weken vandaag *O*

heb trouwens een heerlijke positie jeans van de c&a aan nu!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:49:03 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98326921
Ik had bij mijn eerste zwangerschap met 25wk pas andere broeken. Bij de tweede al met 12, maar gewoon omdat die broeken zo fakkng lekker zitten :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:50:54 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98326958
Fijn dat ik niet de enige ben. Vond het al aan de vroege kant. Bij mij trouwens ook vooral opgezette darmen en vocht inderdaad. Heb maar een positiebroek gescoord. Die combineert prima met de rest.

En ondergoed, tja, eigenlijk had ik daar niet eens bij stil gestaan. Nou ja, zien we dan wel.... :@
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:52:16 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98326984
Mja...misschien zitten mijn normale onderbroeken niet meer lekker omdat ik ook wat gegroeid ben op de heupen :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98327016
ik heb het gevoel dat mijn dijen groter zijn geworden...onderbroeken snijden me sneller nu daaronder.
Hema heeft heerlijke vrouwen boxers trouwens! ik ga straks meer van halen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:53:25 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98327017
Met Arwen zat Ik met 9 weken aan positiekleding. Nu pas Ik kleding die Ik 2 jaar terug droeg en niet meer paste ivm te klein :+ Ik kan nog wel ff vooruit!

Cleany proficiat met Evan !!!!

Not the same doe eens pm sturen, vanaf foon kan Ik alleen replyen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:00:22 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98327170
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
ik heb het gevoel dat mijn dijen groter zijn geworden...onderbroeken snijden me sneller nu daaronder.
Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:00:48 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98327181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef bitterend het volgende:
Ja dat klopt. Heb er laatste een paar gekocht voor een balletuitvoering maar ze zitten sowieso erg lekker dus ik ga ook nog wel een keertje langs de hema denk ik.

Ben me nu ook aan het orienteren voor babykamertje. Heb al een "moodbord" gemaakt maar ben bang dat het misschien toch iets te heftig voor manlief is. Babykamer betekent wel dat ik een mijn schoenenverzameling een ander plekje moet geven. Ook maar eens uitzoeken dus.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:03:02 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98327221
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Susie het volgende:

[..]

Die bedoel ik! Zitten lekker idd. Wilde net even online bestellen (Hema bij mij in het dorp verkopen ze weer es niet), maar daar alleen rood?? Niet mijn kleur onderbroek zeg maar! :D
Ik heb deze

Is gewoon ondergoed, geen zwangerschaps. Er staan wel zwangerschapsboxers tussen is zwart en wit. Gewoon onder ondergoed bij damesmode. Dus niet bij de positiekleding.

edit: deze dus
pi_98327229
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik kan ze eventueel voor jou kopen en opsturen!
pi_98327254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Heb er laatste een paar gekocht voor een balletuitvoering maar ze zitten sowieso erg lekker dus ik ga ook nog wel een keertje langs de hema denk ik.

Ben me nu ook aan het orienteren voor babykamertje. Heb al een "moodbord" gemaakt maar ben bang dat het misschien toch iets te heftig voor manlief is. Babykamer betekent wel dat ik een mijn schoenenverzameling een ander plekje moet geven. Ook maar eens uitzoeken dus.
volgens mij zijn die boxers van "natuurlijke hema" ofzo iets?? dacht dat er een groene label bij stond

babykamers uitzoeken is leuk! heb je al een winkel gevonden waar jullie het gingen kopen?
pi_98327270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Aventura het volgende:
Heb mn gewone ondergoed nog aan, maar in de ziekenhuistas moet je geloof ik toch wat grotere exemplaren stoppen in verband :') met flinke nabloedingen. Ik ga nog wel ff bij Zeeman kijken.
boxertjes voor de kraamverbanden ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:06:13 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98327296
KraamverbandEN inderdaad. Met 3 tegelijk en dan nog niet genoeg aan hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98327311
trouwens, die seamless dingen van de hema zijn eigenlijk niet zo aan te raden ivm Candida, t best is gewoon om enorme katoenen krengen te kopen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:08:29 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98327339
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Ticootje het volgende:
KraamverbandEN inderdaad. Met 3 tegelijk en dan nog niet genoeg aan hebben.
nee hoor, helemaal nergens voor nodig. :N

* Kyara steekt kop weer in het zand
pi_98327378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die seamless dingen van de hema zijn eigenlijk niet zo aan te raden ivm Candida, t best is gewoon om enorme katoenen krengen te kopen
dacht dat die "organic cotton" waren...tenminste dat stond erop
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:10:17 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98327379
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef bitterend het volgende:

[..]

volgens mij zijn die boxers van "natuurlijke hema" ofzo iets?? dacht dat er een groene label bij stond

babykamers uitzoeken is leuk! heb je al een winkel gevonden waar jullie het gingen kopen?
ik denk dat het de babydump wordt als ik zo op internet rondsnuffel ik blijf dat zo'n aparte naam vinden, net alsof het een of andere vondelingplaats is

Nog andere tips voor kinderkamers?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:11:18 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98327398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt voor de tip. Die heb ik inderdaad. Zal de volgende keer die organic cotton dingen kopen.
pi_98327417
ik krijg enorme zweet muts van de synthetische spul
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:17:30 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98327525
Gewoon van die mega dingen van de zeeman.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98327554
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Aventura het volgende:
Heb mn gewone ondergoed nog aan, maar in de ziekenhuistas moet je geloof ik toch wat grotere exemplaren stoppen in verband :') met flinke nabloedingen. Ik ga nog wel ff bij Zeeman kijken.
gewoon bij de hema de goedkoopste. 3 voor 3 euro werkt goed ;)
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')