Ik moet naar de cardioloog, omdat ik vroeger vanaf geboorte extrasystolen had, dus een extra slag erbij. Ze willen alleen het even controleren. Heb er zelf geen last van, behalve als ik heb gerend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef bitterend het volgende:
meissie hoe komt dat? naar de cardioloog?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en weet ook iemand wie Danielle is? (sorry sorry sorry als diegene wel post en ik het volledig heb gemist...)
quote:
En dit is het laatste deel waarin ze postte:quote:Danielle_
laatste bezoek:
23 dagen, 4 uur geleden.
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef Susie het volgende:
Jeeeezzz, KD, dat zusje van jou... Maar die gozert dan? Wat een figuur zeg...hij verslijt hem niet met pissen in ieder geval!
Ik ken jou ook niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef NotTheSame het volgende:
Cleany en Cleany-vrouw, gefeliciteerd met jullie zoon!
[..]
[..]
[..]
En dit is het laatste deel waarin ze postte:
Zwangerschap en geboorte deel 778
Maar ik ken haar verder ook niet...
Cleany! gefeli!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:08 schreef cleany het volgende:
goedemiddag! vannacht om 3:37 is onze Evan geboren. 53cm lang en 3685gr. licht. Helaas kon de badbevalling niet afgemaakt worden omdat de ontsluiting op 5cm bleef steken. We moesten alsnog naar het zieknhuis omdat er continu weeen waren. Uiteindelijk stond mama er op om een ruggeprik te krijgen en dat scheelde een hoop. Ze keek wat blijer en de pijn werd acceptabel. Op dat moment had ze al 7 uur lang vrijwel non-stop weeen. Het uiteindelijke persen duurde amper 30 min, en het kind is helemaal gezond (en met de moeder is ook alles goed). Om 10:00 waren we weer thuis. Ik schrijf dit wat laat, omdat we allebei sinds gisterochtend 8:00 al op zijn.
foto's komen later.
Ohhhh pm es ff wie je bent (of ken ik u helegaar nie?)!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef NotTheSame het volgende:
* NotTheSame komt even stiekem om het hoekje gluren...
Trust me, ik ben een kloon. Voor info even pmmen...
Ooohhh TM heb jij die Bloom Fresco? *diewilikooooowwwkkkk!*
wat? Kloons? Wie wat waar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef wickie het volgende:
Cleany en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon![]()
![]()
Mooie naam zeg!!
Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe kloonsDus ik gooi er ook maar eens een pm tegen aan NTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |