RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!quote:Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!
Programma waarin John Williams vrouwen te hulp schiet die vinden dat hun man te veel tijd besteedt aan zijn hobby en daardoor zijn gezin verwaarloost. Door deze uit de hand gelopen hobby is ook de relatie tussen man en vrouw onder druk komen te staan. John neemt alle problemen onder de loep, met als doel de vrouw en het gezin weer op de eerste plaats te laten komen.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
quote:
John is trots op zijn tanden in tegenstelling tot stoorzendertokkie.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef nattermann het volgende:
Ach, die zijn toch gescheiden. Op die website zijn foto's te zien waar hij een nieuwe studio bouwt.
linkje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef nattermann het volgende:
Ach, die zijn toch gescheiden. Op die website zijn foto's te zien waar hij een nieuwe studio bouwt.
linkjequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef nattermann het volgende:
BAASquote:
hij handelt te impulsiefquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Domme man. Ze kwam met een compromis, gaat hij de hele zooi slopen
hij is ook de kwaadste nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zij nog bij hem durft te blijven vind ik dan eerder frappant.
Yay, welkom bij een adhd-erquote:
Tja als hij zijn gebit ook zelf sloopt.......quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Domme man. Ze kwam met een compromis, gaat hij de hele zooi slopen
Poolse dames zijn wel wat gewend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zij nog bij hem durft te blijven vind ik dan eerder frappant.
Paar glaasjes wodka en je komt de dag wel doorquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
Die mensen in de chatroom geloven echt dat ik geert ben![]()
![]()
![]()
EN IK BEN JOHNquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
![]()
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
tja wat wil je, dat volk is niet zo slim.
Allemaal Fokkers inmiddels op die chatquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgt
![]()
Lijkt jaquote:
Hah, die film is wel erg leukquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgt
quote:[09:30 PM] <geertjuh> IK HEB ME AL VAAK AFGETROKKEN IN DE STUDIO
serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef PretKroket het volgende:
Wat doet Derek Olgilvie nog op tvhij is al 5x ontmaskerd
HEHEquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
Ik vind de chatroom leuker dan t programma
Wat vraag jij mij NOH?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
serieus?
Wat was zijn techniek dan?
Kon het weten, weer zo'n tiener/puber op Fok! die niet normaal kan terug antwoorden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Wat vraag jij mij NOH?
bende gij mongol of wa?
Is een herhaling dit trouwens...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef PretKroket het volgende:
Wat doet Derek Olgilvie nog op tvhij is al 5x ontmaskerd
bakkes dicht trollquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kon het weten, weer zo'n tiener/puber op Fok! die niet normaal kan terug antwoorden.
Heb je al de baard in je keel?
En deze user zet zichzelf nogmaals voor lul.quote:
Gingen z'n vrienden voor de hijskraan staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef zoem het volgende:
Die vrienden zijn net zo achterlijk als Geert zelf
Niet zo kleineren he, troll.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En deze user zet zichzelf nogmaals voor lul.
Klein kind met mooie stoere mooiboy foto's op zijn profieltje.
Ze had prostituee moeten worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara heeft een beetje een depressieve bakkes, en dan nog die rollende Rrrrrrrrrrrrrr
Jammer inderdaad, de vorige uitzending met Koos Sint Nicolaas (quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef _mark_ het volgende:
Nou, zo spannend was het achteraf allemaal niet. Had het eigenlijk wel kunnen weten...
Je vraagt je vooral af of zo'n caféschuur wel van de gemeente mag. Waarschijnlijk heeft er helemaal niet de juist vergunningen voor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Alles is legaal, zou bij BUMA rechten betalen
Sorry, ik heb geen blauwbenul van wat ik doe, er was net een Fok!er die vertelde dat ik een mongool ben.quote:
eens een piraat altijd een piraat!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vraagt je vooral af of zo'n caféschuur wel van de gemeente mag. Waarschijnlijk heeft er helemaal niet de juist vergunningen voor.
Die met koos was ook leuk, wat een aparte vervelende man was dat zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, de vorige uitzending met Koos Sint Nicolaas () was een stuk hilarischer.
Maar was dit al de laatste uitzending van het seizoen ofzo... helemaal geen voorstukje voor volgende week
Vooral het samenspel met Bep was hilarisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die met koos was ook leuk, wat een aparte vervelende man was dat zeg.
"Te koop"quote:
Oh, die town heet ook daadwerkelijk Klazienaveen. Dacht even dat het een joke was.quote:Vanaf, 18:00 t/m 02:00
Live
Telstar & Gosia
Vanuit Klazienaveen
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen blauwbenul van wat ik doe, er was net een Fok!er die vertelde dat ik een mongool ben.
Dus ik heb een excuus.
mij ookquote:
Met zo'n strakke spijkerbroek doe je ook niet veel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Bigidiot het volgende:
hij heeft zeker kanarie kooi gevechten gedaan wat een afgang de low kick moest ie nog leren haha
droomt hardop die man haha
Bij Barbara miste ik alleen nog een zwarte sluier:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara heeft een beetje een depressieve bakkes, en dan nog die rollende Rrrrrrrrrrrrrr
Je verwoordt precies wat ik altijd al dacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Barbara miste ik alleen nog een zwarte sluier:
[ afbeelding ]
Goed, dat stukje moest ik twee keer lezen om de zinsopbouw te snappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef Spaarne het volgende:
Berichtje voor Geert op het gastenboek van z'n radiostation:
mensen het is vast en zeker niet wat iedereen zag he dat die geert dag/nacht bezig is met zijn hobby en dat zijn zoon op een derde plaats komt. ik heb zelf ook met een pool getrouwt geweest en ik zag vanavond hoe het daar in huis ging dat was bij mij ook altijd zo. als zij maar gewoon bij pad kon dan was het goed een kaart avond hier en dan weer naar de stichting in emmen ho ho dan had die van mij toch een feest . nou je geeft ze één vinger en dan nemen ze de hele hand . [ is weer zo poolse stunt hoe krijg ik aandacht ] geert volg je eigen gevoel en denk alleen aan je zoon . groeten herman w uit nieuw amsterdam
http://www.muziekteam.nl/
Hey heb jij gister nog zitten editten, er stond toch eerst iets anders?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Barbara miste ik alleen nog een zwarte sluier:
[ afbeelding ]
Bep die er over begon dat ook de seks d'r onder begon te lijdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Vooral het samenspel met Bep was hilarisch.
quote:natuurlijk wil ik langs deze weg eidereen bedanken voor de fijne en ook niet fijne reaksies de hobie blijf ik gewoon doen ondanks alles dat geef ik nooit op eens piraat altijd piraat en het is veel te gezellig met zulke kolegaas te draaien en feest maaken oke wij zijn nog niet de grooste maar bijfen wel de gezeligst met al onze djs van het muziekteam en wie weet met deze tv reklame worden wij eens de grootste groetjes van de telstar en lady gosia en danny zuper bedankt allemaal voor julie mails en verzoekjes op 17-6- 2011 toppie bvd geert telstar
Oh, ik dacht dat jij dat wel prettig zou vinden met Blauwe cobra.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:04 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een bedroevende pagina, van het muziekteam. Vol met spelfouten en de meest ongure types met van die 'bakkie' namen. Dit wil je niet tegenkomen in een donker steegje, lijkt me:
[ afbeelding ]
"Blauwe die Cobra"
Heldquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:26 schreef arise het volgende:
Eigelijk vond ik het een trieste uitzending , de goede man had niet de hele huiskamer in beslag genomen .
Had in de tuin zijn plek, niemand tot last.
Als zijn vrouw de hele avond , in zijn ogen,flutprogramma's zit te kijken ..kan hij zich bezighouden met zijn hobby.
Ik vond haar knap egoistisch, ze had een grote huiskamer en keuken , plek zat!!!
Neeeheeee, ze moest perse een naaihoekje in zijn schuur..
En hij heeft niks meer..wat een huwelijk !!!
Kan hij nu elke avond naar de kroeg met zijn vrienden ,dus wat is mevrouw er nu mee opgeschoten ???
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:26 schreef arise het volgende:
Eigelijk vond ik het een trieste uitzending , de goede man had niet de hele huiskamer in beslag genomen .
Als zijn vrouw de hele avond , in zijn ogen,flutprogramma's zit te kijken ..kan hij zich bezighouden met zijn hobby.
Ik vond haar knap egoistisch, ze had een grote huiskamer en keuken , plek zat!!!
Kan hij nu elke avond naar de kroeg met zijn vrienden ,dus wat is mevrouw er nu mee opgeschoten ???
quote:
Ja hoor, niemand tot last. Tot 2 uur 's nachts een half café runnen, ik vermoed dat de hele buurt daar knap veel last van heeft gehad. Tijd voor de gemeente om in te grijpenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:26 schreef arise het volgende:
Damn hoe krijgt die gast het voor elkaar om zoveel fouten te makenquote:
Daar is John goed inquote:
Bordurenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Zouden er ook vrouwen zijn met een hobby? :p
geld van hun kerels opmaken met shoppenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Vast allemaal net zo vervelend maar klagen mannen daar niet over...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef Platina het volgende:
[..]
geld van hun kerels opmaken met shoppen
Ja vingerhoedjes of eierdoppenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat denk je, 1000 van die beesten die te vreten moeten hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Die hobby is ook nog eens fucking duur volgens mij..
Ik zit in de huiskamer hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij zit toch ook op een stoffig kamertje, want fokker?
Even positief openenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Barbara vind dit dan wel een positief stukje
Die was toch later ook bij Bonje met de buren? Die met die op afstandbedienbare dingen toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef WcPot het volgende:
Ik wil die aflevering nog wel eens zien van een man die gek was van helicopters als hij er buiten één hoorde ging hij gelijk kijken
Ik blijf dit verschrikkelijk doch fascinerend vinden..quote:
Ik kan het niet aanzien, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik blijf dit verschrikkelijk doch fascinerend vinden..
Er is niets volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Platina het volgende:
[..]
brr inderdaad! Wat kunnen we nu gaan kijken?
Ik ga Heilig Gras eens kijken. Vind die Wilfried wel een aardige gozer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien, verschrikkelijk.
[..]
Er is niets volgens mij.
Z'n vrouw ziet nu iig z'n salamandertje weer eens. En als ze die aanraakt in bed wordt t een krokodilquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
Echte liefhebber was ie, hij had zelfs ook het hoofd van een salamander.
Oh ja, ik zag het staan, ook maar even checken, ik was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik ga Heilig Gras eens kijken. Vind die Wilfried wel een aardige gozer.
Echt te belachelijk voor woorden dat RTL na 2 afleveringen al met het seizoen stopt. Maak dan godverdomme helemaal geen nieuw seizoen, en had 2 weken langer doorgegaan met Help, Mijn Man Is Klusserquote:
quote:
Vond ik ook. Die man bood eigenlijk helemaal geen weerstand. Het leek er eerder op dat die presentator er nog iets erg van probeerde te maken. Door tien keer te zeggen dat het voor hem toch wel vreselijk moest zijn om die dieren te laten gaan. Totdat die man eindelijk maar ging roepen dat het inderdaad erg was maar niet ging huilen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat ging wel heeeel makkelijk met die kerel met z'n salamanders, zeg.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die man moet toch ook blij zijn dat ie van die hele teringzooi af is. Kan hij nog kleinschalig wat diertjes houden..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:19 schreef Injetta het volgende:
Het was een man van weinig gedachten en woorden zo te zien. Net als een salamander.....
Ik zat al te denken, dus toch!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Ja, weer een herhaling. Maar ik kijk gewoon.
En die man met die helicopters, die moest bijna alles wegdoen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond die radioman nog het meest zielig, wat een achterlijk wijf was dat zeg
Ja, maar de fietsen in de kamer van dat meisje is nogal overdrevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
Dit is toch best een leuke hobby? wel handig een man die fietsen kan reparen
ja das waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar de fietsen in de kamer van dat meisje is nogal overdreven
Wat stinkt naar rubber, wel handig als je net seks hebt gehad met condoomsquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft tenminste weer een leuke kamer.
Volgens mij was dat meisje daar nog een beetje te jong voor (alhoewel je dat tegenwoordig maar nooit weet).quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat stinkt naar rubber, wel handig als je net seks hebt gehad met condooms
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je leest mijn gedachten, ik heb Eurosport maar opgezet, vrouwenvoetbal, Duitsland-Nigeria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |