Even positief openenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Barbara vind dit dan wel een positief stukje
Die was toch later ook bij Bonje met de buren? Die met die op afstandbedienbare dingen toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef WcPot het volgende:
Ik wil die aflevering nog wel eens zien van een man die gek was van helicopters als hij er buiten één hoorde ging hij gelijk kijken
Ik blijf dit verschrikkelijk doch fascinerend vinden..quote:
Ik kan het niet aanzien, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik blijf dit verschrikkelijk doch fascinerend vinden..
Er is niets volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Platina het volgende:
[..]
brr inderdaad! Wat kunnen we nu gaan kijken?
Ik ga Heilig Gras eens kijken. Vind die Wilfried wel een aardige gozer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien, verschrikkelijk.
[..]
Er is niets volgens mij.
Z'n vrouw ziet nu iig z'n salamandertje weer eens. En als ze die aanraakt in bed wordt t een krokodilquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
Echte liefhebber was ie, hij had zelfs ook het hoofd van een salamander.
Oh ja, ik zag het staan, ook maar even checken, ik was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik ga Heilig Gras eens kijken. Vind die Wilfried wel een aardige gozer.
Echt te belachelijk voor woorden dat RTL na 2 afleveringen al met het seizoen stopt. Maak dan godverdomme helemaal geen nieuw seizoen, en had 2 weken langer doorgegaan met Help, Mijn Man Is Klusserquote:
quote:
Vond ik ook. Die man bood eigenlijk helemaal geen weerstand. Het leek er eerder op dat die presentator er nog iets erg van probeerde te maken. Door tien keer te zeggen dat het voor hem toch wel vreselijk moest zijn om die dieren te laten gaan. Totdat die man eindelijk maar ging roepen dat het inderdaad erg was maar niet ging huilen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat ging wel heeeel makkelijk met die kerel met z'n salamanders, zeg.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die man moet toch ook blij zijn dat ie van die hele teringzooi af is. Kan hij nog kleinschalig wat diertjes houden..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:19 schreef Injetta het volgende:
Het was een man van weinig gedachten en woorden zo te zien. Net als een salamander.....
Ik zat al te denken, dus toch!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Ja, weer een herhaling. Maar ik kijk gewoon.
En die man met die helicopters, die moest bijna alles wegdoen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond die radioman nog het meest zielig, wat een achterlijk wijf was dat zeg
Ja, maar de fietsen in de kamer van dat meisje is nogal overdrevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
Dit is toch best een leuke hobby? wel handig een man die fietsen kan reparen
ja das waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar de fietsen in de kamer van dat meisje is nogal overdreven
Wat stinkt naar rubber, wel handig als je net seks hebt gehad met condoomsquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft tenminste weer een leuke kamer.
Volgens mij was dat meisje daar nog een beetje te jong voor (alhoewel je dat tegenwoordig maar nooit weet).quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat stinkt naar rubber, wel handig als je net seks hebt gehad met condooms
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je leest mijn gedachten, ik heb Eurosport maar opgezet, vrouwenvoetbal, Duitsland-Nigeria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |