RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!quote:Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!
Programma waarin John Williams vrouwen te hulp schiet die vinden dat hun man te veel tijd besteedt aan zijn hobby en daardoor zijn gezin verwaarloost. Door deze uit de hand gelopen hobby is ook de relatie tussen man en vrouw onder druk komen te staan. John neemt alle problemen onder de loep, met als doel de vrouw en het gezin weer op de eerste plaats te laten komen.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
quote:
John is trots op zijn tanden in tegenstelling tot stoorzendertokkie.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef nattermann het volgende:
Ach, die zijn toch gescheiden. Op die website zijn foto's te zien waar hij een nieuwe studio bouwt.
linkje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef nattermann het volgende:
Ach, die zijn toch gescheiden. Op die website zijn foto's te zien waar hij een nieuwe studio bouwt.
linkjequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef nattermann het volgende:
BAASquote:
hij handelt te impulsiefquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Domme man. Ze kwam met een compromis, gaat hij de hele zooi slopen
hij is ook de kwaadste nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zij nog bij hem durft te blijven vind ik dan eerder frappant.
Yay, welkom bij een adhd-erquote:
Tja als hij zijn gebit ook zelf sloopt.......quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Domme man. Ze kwam met een compromis, gaat hij de hele zooi slopen
Poolse dames zijn wel wat gewend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zij nog bij hem durft te blijven vind ik dan eerder frappant.
Paar glaasjes wodka en je komt de dag wel doorquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
Die mensen in de chatroom geloven echt dat ik geert ben![]()
![]()
![]()
EN IK BEN JOHNquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
![]()
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
tja wat wil je, dat volk is niet zo slim.
Allemaal Fokkers inmiddels op die chatquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgt
![]()
Lijkt jaquote:
Hah, die film is wel erg leukquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgt
quote:[09:30 PM] <geertjuh> IK HEB ME AL VAAK AFGETROKKEN IN DE STUDIO
serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef PretKroket het volgende:
Wat doet Derek Olgilvie nog op tvhij is al 5x ontmaskerd
HEHEquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
Ik vind de chatroom leuker dan t programma
Wat vraag jij mij NOH?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
serieus?
Wat was zijn techniek dan?
Kon het weten, weer zo'n tiener/puber op Fok! die niet normaal kan terug antwoorden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Wat vraag jij mij NOH?
bende gij mongol of wa?
Is een herhaling dit trouwens...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef PretKroket het volgende:
Wat doet Derek Olgilvie nog op tvhij is al 5x ontmaskerd
bakkes dicht trollquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kon het weten, weer zo'n tiener/puber op Fok! die niet normaal kan terug antwoorden.
Heb je al de baard in je keel?
En deze user zet zichzelf nogmaals voor lul.quote:
Gingen z'n vrienden voor de hijskraan staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef zoem het volgende:
Die vrienden zijn net zo achterlijk als Geert zelf
Niet zo kleineren he, troll.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En deze user zet zichzelf nogmaals voor lul.
Klein kind met mooie stoere mooiboy foto's op zijn profieltje.
Ze had prostituee moeten worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara heeft een beetje een depressieve bakkes, en dan nog die rollende Rrrrrrrrrrrrrr
Jammer inderdaad, de vorige uitzending met Koos Sint Nicolaas (quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef _mark_ het volgende:
Nou, zo spannend was het achteraf allemaal niet. Had het eigenlijk wel kunnen weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |