Allemaal Fokkers inmiddels op die chatquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
Die mensen in de chatroom geloven echt dat ik geert ben![]()
![]()
Lijkt jaquote:
Hah, die film is wel erg leukquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet doen alsof Fok het niveau van die chatroom ver ontstijgt
quote:[09:30 PM] <geertjuh> IK HEB ME AL VAAK AFGETROKKEN IN DE STUDIO
serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef PretKroket het volgende:
Wat doet Derek Olgilvie nog op tvhij is al 5x ontmaskerd
HEHEquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
Ik vind de chatroom leuker dan t programma
Wat vraag jij mij NOH?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
serieus?
Wat was zijn techniek dan?
Kon het weten, weer zo'n tiener/puber op Fok! die niet normaal kan terug antwoorden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Wat vraag jij mij NOH?
bende gij mongol of wa?
Is een herhaling dit trouwens...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef PretKroket het volgende:
Wat doet Derek Olgilvie nog op tvhij is al 5x ontmaskerd
bakkes dicht trollquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kon het weten, weer zo'n tiener/puber op Fok! die niet normaal kan terug antwoorden.
Heb je al de baard in je keel?
En deze user zet zichzelf nogmaals voor lul.quote:
Gingen z'n vrienden voor de hijskraan staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef zoem het volgende:
Die vrienden zijn net zo achterlijk als Geert zelf
Niet zo kleineren he, troll.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En deze user zet zichzelf nogmaals voor lul.
Klein kind met mooie stoere mooiboy foto's op zijn profieltje.
Ze had prostituee moeten worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara heeft een beetje een depressieve bakkes, en dan nog die rollende Rrrrrrrrrrrrrr
Jammer inderdaad, de vorige uitzending met Koos Sint Nicolaas (quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef _mark_ het volgende:
Nou, zo spannend was het achteraf allemaal niet. Had het eigenlijk wel kunnen weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |