Je vraagt je vooral af of zo'n caféschuur wel van de gemeente mag. Waarschijnlijk heeft er helemaal niet de juist vergunningen voor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Alles is legaal, zou bij BUMA rechten betalen
Sorry, ik heb geen blauwbenul van wat ik doe, er was net een Fok!er die vertelde dat ik een mongool ben.quote:
eens een piraat altijd een piraat!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vraagt je vooral af of zo'n caféschuur wel van de gemeente mag. Waarschijnlijk heeft er helemaal niet de juist vergunningen voor.
Die met koos was ook leuk, wat een aparte vervelende man was dat zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, de vorige uitzending met Koos Sint Nicolaas () was een stuk hilarischer.
Maar was dit al de laatste uitzending van het seizoen ofzo... helemaal geen voorstukje voor volgende week
Vooral het samenspel met Bep was hilarisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die met koos was ook leuk, wat een aparte vervelende man was dat zeg.
"Te koop"quote:
Oh, die town heet ook daadwerkelijk Klazienaveen. Dacht even dat het een joke was.quote:Vanaf, 18:00 t/m 02:00
Live
Telstar & Gosia
Vanuit Klazienaveen
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen blauwbenul van wat ik doe, er was net een Fok!er die vertelde dat ik een mongool ben.
Dus ik heb een excuus.
mij ookquote:
Met zo'n strakke spijkerbroek doe je ook niet veel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Bigidiot het volgende:
hij heeft zeker kanarie kooi gevechten gedaan wat een afgang de low kick moest ie nog leren haha
droomt hardop die man haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |