Dat doe ik alleen maar tegen betalingquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In welk geval kom jij doktertje spelen? :0
Spoilersquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou graag een stijlvolle foto van een blote meneer met jullie willen delen, maar helaas zijn de foto's op AoM de laatste dagen erg 18+.
Dan nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar tegen betaling
Homo!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van mannelijk naakt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zelfs in spoilers ga ik die hier niet posten.
Ik zie geen maan vanaf hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Burner82 het volgende:
Wil iedereen trouwens oven naar de maan kijkenwe zijn halverwege een maansverduistering
GODVERDOMME, HIER MET DAT OPEN RAAMquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Burner82 het volgende:
Wil iedereen trouwens oven naar de maan kijkenwe zijn halverwege een maansverduistering
Ik hou er niet van om te kijken naar half werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Burner82 het volgende:
Net zoals in het echt.. gewoon doorgaan.. komt het vanzelf....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om te kijken naar half werk.
Is het hoogtepunt al niet voorbij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Net zoals in het echt.. gewoon doorgaan.. komt het vanzelf....
Dat is dus altijd de gokquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha en als je dat tegen de kapper zegt, dan gaat et niet goed?
Nee, dan waren we net niet nog halverwege....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Is het hoogtepunt al niet voorbij?
DMquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zelfs in spoilers ga ik die hier niet posten.
En als je telkens naar dezelfde kapper gaat?quote:
hier is het lekker onbewolktquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu.nl zegt anders
http://www.nu.nl/binnenla(...)nauwelijks-zien.html
Daarvoor ga ik weer niet vaak genoeg naar de kapper of ben ik vaak genoeg op dezelfde plekquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als je telkens naar dezelfde kapper gaat?
beetje bijzonderquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
Maar hoe bijzonder is die maanverduistering nou eigenlijk? Hier leek het gewoon op een halve maan zoals we elke maand hebben
heren, dames, of allebei kapper?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik weer niet vaak genoeg naar de kapper of ben ik vaak genoeg op dezelfde plek.
Ow ja... dat zei je al... laatste keer een jaar geleden...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik weer niet vaak genoeg naar de kapper of ben ik vaak genoeg op dezelfde plek.
is het een echte herenkapper, een vooral dameskapper, of een dames en heren kapper?quote:
Wat? Ik heb geen vaste kapperquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
is het een echte herenkapper, een vooral dameskapper, of een dames en heren kapper?
Vast wel, maar is dat een herenkapper, een dameskapper, of een vanalleswatkapper?quote:
Slaap lekkerquote:
jij niet dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Betrapt in de keuken door de buurvrouw! Gelukkig had ie kleren aan
in spanje hangen ze toch ook aan het plafond om te rijpen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik begin met verse worst, div kruiden met rozemarijn of knoflook bijvoorbeeld,chorizo, chipolata's enz, maar uiteindelijk wil ik ook proberen droge worsten te maken, al lijkt me dat erg moeilijk ij een huis zonder kelder
Vast met goed gezelschap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook wel eens in Pathe Eindhoven ben geweest
Je hebt niet eens even hoi gezegd zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik TMM net de Pathe i Eindhoven binnenlopen
Sterktequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop in Weert..
Gotcha!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
Jeugdsentiment?quote:
Ja later, als ik een beetje gewend benquote:
Jeugdsentiment ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Jeugdsentiment?.
Ik kom er echt zelden meer, ga meestal naar Eindhoven toe...
Je bent kaal he?quote:
Ja en dat zo maar midden op de dag, schandalig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik TMM net de Pathe i Eindhoven binnenlopen
Bij Rabo zit er geen wachtwoord opquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm..
weet mn wachtwoord niet meer van internetbankieren
Lekker danquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij Rabo zit er geen wachtwoord op
Sexbioscoop?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
En wil je me nu dan wél eindelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Vlarp het volgende:
Erik!!!
Ben jij dat echt!?! Ik had je dus gewoon echt niet herkend zo met dat haar.
Ik wilde je altijd alquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wil je me nu dan wél eindelijk?
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wil je me nu dan wél eindelijk?
Nothing fancy waarschijnlijk barbecue, ik heb nog een lading lamskotelettenquote:
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?
En jij Breezersletje?
Dus moet je ze leren kennenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echt
Ik liep er te ver vanaf om zeker te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hebt niet eens even hoi gezegd zeker..
En nu ben je de laatste der Mohikanenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus moet je ze leren kennen.
Ik kende 10 jaar geleden ook niemand toen ik hier begon te posten.
Ik ook niet. En nu zijn sommige hele goede vrienden van me gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het geworden. Nog nat van de regen. Maar het zit wel oké. Denk dat er toch ruim 10 centimerer van af is
.
Ik ga pas heul laat bij Friso aanwezig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?
En jij Breezersletje?
Knipte die het vroeger altijd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, het droogt stom op ik haat het ik wil mijn moeder!!!!!
ooow, dus als het echt niet wil zitten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar wel toen ik het nog écht kort had. Dan ging de tondeuze erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ja nu maak jij er een vreemd voorstel van, jij vroeg vorige week of je mocht komen eten smartassquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echt
Just trying to chicken outquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja nu maak jij er een vreemd voorstel van, jij vroeg vorige week of je mocht komen eten smartass
Ja hallo!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga pas heul laat bij Friso aanwezig zijn
Dan eet ik het wel alleen met Erik op, ik heb toch te veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Just trying to chicken out
Maar ik moet toch werken dan
Het is vooral wennen dat je je nek niet breekt over 1 van de 2quote:
Doggybags uitdelen op frisoquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan eet ik het wel alleen met Erik op, ik heb toch te veel
Alleen jij en Erik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan eet ik het wel alleen met Erik op, ik heb toch te veel
Van de huidige regelmatige posters, heb ik alleen Vlarp en Ang3l ooit eens ontmoet bij een meet. En Waxxer, die zie ik nog wel eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom is datquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Van de huidige regelmatige posters, heb ik alleen Vlarp en Ang3l ooit eens ontmoet bij een meet. En Waxxer, die zie ik nog wel eens.
Ik alleen Breezerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de huidige vaste posters heb ik alleen Ang3l, Steve, TV, TMM, Vlarp, Tomasso, Peter en Patrique wel eens ontmoet.
Wat ga je maken?quote:
Nee, dan zijn het dadelijk allemaal dingen die ik niet lekker vind. Dat is opzich niet zo heel veel, maar je zult het net zien he....quote:
Ow, die vind ik dan wel weer lekker. Zolang het maar geen vis is eigenlijk.... Of überhaupt iets uit de zeequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
We eten mensenfoetussen en hondenpaté.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de huidige vaste posters heb ik alleen Ang3l, Steve, TV, TMM, Vlarp, Tomasso, Peter en Patrique wel eens ontmoet.
gerold in zeewier?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, helaas ik bedoelde namelijk zeehondenpaté.
EN WONDERER.quote:
Maar die komen niet zo zee-achtig overquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, helaas ik bedoelde namelijk zeehondenpaté.
Omdat ik eerst kon zeggen dat ik bijna alle [homo]'s wel eens had ontmoet, in het echt. Uit de tijd dat we grote meets hadden. Dat is toch anders, als je in een reeks post waar iedereen elkaar in het echt heeft gezien, waar je met z'n allen een of meer keren uit eten bent geweest, etc.quote:
Als toetje kwallenpuddingquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die komen niet zo zee-achtig over
En hoe dacht je dat goed te gaan maken, hm?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN WONDERER.
Altijd als ik lijstjes maak vergeet ik iemand en jou volgens mij ondertussen al voor de tweede keer![]()
.
Is dat de nieuwe Mona smaak?quote:
Alle pudding lijkt op kwallenquote:
Volgens mij heb jij wel al een ideequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat goed te gaan maken, hm?
Nou er zijn toch nog wel grote meets geweest hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik eerst kon zeggen dat ik bijna alle [homo]'s wel eens had ontmoet, in het echt. Uit de tijd dat we grote meets hadden. Dat is toch anders, als je in een reeks post waar iedereen elkaar in het echt heeft gezien, waar je met z'n allen een of meer keren uit eten bent geweest, etc.
En die tijd is niet meer.
Ehm... door van je te houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat goed te gaan maken, hm?
Hmpf. Nou, vooruit dan maar.quote:
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou er zijn toch nog wel grote meets geweest hoor.
Mwah, ik hou meer van nageboorte met kerstomaatjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
We eten mensenfoetussen en hondenpaté.
Het gaydinay. Of telt dat niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?Ik bedoel iets anders dan toevallig elkaar tegen komen op een Pann ofzo.
Dat was een [homo] die andere [homo]'s thuis uitnodigt voor een diner. Leuk maar dat is geen [homo]-meet. Lijkt me.quote:
Hoe weet je dat je toevallig date? Noem je Fok! als een hobby?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?Ik bedoel iets anders dan toevallig elkaar tegen komen op een Pann ofzo.
Ik niet snap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je toevallig date? Noem je Fok! als een hobby?
Elkaar toevallig tegenkomen op Pann o.i.d. Als ik jou daar zou tegenkomen, zou ik niet weten dat jij het bentquote:
Nou ja ik herinner me een Roze Maandag meet die begon 's middags en ging door tot 's nachts, en een bepaalde Friso (met Shane Shuquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
hm. Dan was Amsterdam de laatste echte, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat was een [homo] die andere [homo]'s thuis uitnodigt voor een diner. Leuk maar dat is geen [homo]-meet. Lijkt me.
Dat weet je niet en dus is het geen meet, omdat het alleen bekenden zijn die elkaar dan herkennen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Elkaar toevallig tegenkomen op Pann o.i.d. Als ik jou daar zou tegenkomen, zou ik niet weten dat jij het bentHoe weet jij dan dat ik het ben (van fok), die je tegenkwam?
Dat klinkt idd meeterig. Maar dan wel event-driven in plaats autonoom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja ik herinner me een Roze Maandag meet die begon 's middags en ging door tot 's nachts, en een bepaalde Friso (met Shane Shu) was ook wel een echt homo-meet maar die begon dan wel 's avonds.
Nu ben ik toch echt benieuwd naar jou definitie van een meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat klinkt idd meeterig. Maar dan wel event-driven in plaats autonoom.
Je wordt gewoon oud, dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat ik nou zo nodig meeten hoor, ik deed slechts melancholisch over die Goede Oude Tijd.
Een ontmoeting met als enig doel en aanleiding om andere Fok!-ers ([homo]'s) eens in het echt te ontmoeten. Waarbij je eventueel iets samen onderneemt, eet en uitgaat. En die daarna voor sommigen eindigt bij elkaar in bed, waar de rest dan over roddelt en relt. En waarbij de wegblijvers spijt hebben van het wegblijven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu ben ik toch echt benieuwd naar jou definitie van een meet
Was ik maar ouder, dan hoorde ik ook bij de goede oude tijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat ik nou zo nodig meeten hoor, ik deed slechts melancholisch over die Goede Oude Tijd.
Jaja, zeg eens.. met wie wil jij in bed eindigen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een ontmoeting met als enig doel en aanleiding om andere Fok!-ers ([homo]'s) eens in het echt te ontmoeten. Waarbij je eventueel iets samen onderneemt, eet en uitgaat. En die daarna voor sommigen eindigt bij elkaar in bed, waar de rest dan over roddelt en relt. En waarbij de wegblijvers spijt hebben van het wegblijven.
Maar dan niet bij iemand thuis, dan is het iets dat iemand organiseert... Niet op een feest(dag) want event-driven... Je maakt het dan wel moeilijk om te meetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een ontmoeting met als enig doel en aanleiding om andere Fok!-ers ([homo]'s) eens in het echt te ontmoeten. Waarbij je eventueel iets samen onderneemt, eet en uitgaat. En die daarna voor sommigen eindigt bij elkaar in bed, waar de rest dan over roddelt en relt. En waarbij de wegblijvers spijt hebben van het wegblijven.
Tweede helft van september is het plan nu, maar exacte data heb ik nog niet.quote:
Oh, dan was het Pannquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is het zo raar? Niet iedereen wil of kan naar een event/feest/whatever, en dan gaat het om dat event ipv de meet. En je gaat toch niet zo maar bij een onbekende thuis eten? Dat is Eng.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dan niet bij iemand thuis, dan is het iets dat iemand organiseert... Niet op een feest(dag) want event-driven... Je maakt het dan wel moeilijk om te meeten
Das wel ver weg voor 'n meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tweede helft van september is het plan nu, maar exacte data heb ik nog niet.
I knowquote:
Nee, dat valt onder uitgaan.quote:
Je gaat dan toch voor de meet, en niet voor het feest/event/whatever? Daarom dat ik het niet zo snap waarom dat geen meet isquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is het zo raar? Niet iedereen wil of kan naar een event/feest/whatever, en dan gaat het om dat event ipv de meet. En je gaat toch niet zo maar bij een onbekende thuis eten? Dat is Eng.
Fictieve tijd/locatiequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Een [PUB] meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.quote:
Nee dat is bij mijn feestje ;Dquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
Gross.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Peter het volgende:
[..]
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerste
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek krakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?
Maar de rest van je lichaam doet het wel nog... Of is je nek het enige dat nog iets kraaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek kraken
Heb je met Wiz wat?quote:
Very ro-fucking-manticquote:
Sinds aug 2005quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je met Wiz wat?ik volg niet alles hier he
Ik was ook sinds 2005 of zo samen... sinds 2009 woonde we samenquote:
quote:
Je moet ook met FOK!kers meeten. dan weet je vantevoren als of je dezelfde onderwerpen (naast jongens) leuk vindtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik was ook sinds 2005 of zo samen... sinds 2009 woonde we samenNu ben ik weer vrijgezel
En dat zonder meets
Die heteroverslinder staat in je zonquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik meet meer dan me lief is en houd er nog niet eens wat over the shirt actie aan over
.
Foto!quote:
Zwemmeetsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
quote:
Links staat overeind, rechts gaat plat naar benedenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme foto! Maar ik zie niets verkeerds aan je haar.
Herkent u de man uit de camerabeelden, neem dan contact op met de politie via 0900-8844.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog een slechte stomme foto ook nog
Nee, sorry. Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herkent u de man uit de camerabeelden, neem dan contact op met de politie via 0900-8844.
Scheren gaat vrij snel hoor...quote:
Ik vind het wel tof zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katten zijn weg, Mijn ex komt hier bijna niet meer... Morgen en rest van het weekend ga ik hier verbouwen, omgooien, opruimen, etc. FF mijn toko ervan maken ...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Opruimen en jij zijn niet echt een snelle combo
quote:
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teleurstelling is niet te verbergen, hetzelfde met het geluk van mensen die wel zijn aangenomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een hard vak is het als je auditanten moet afwijzen, teleurstellingen zijn vaak moeilijk te verbergen
Wat is dat toch met homo's en niets uit de zee eten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, die vind ik dan wel weer lekker. Zolang het maar geen vis is eigenlijk.... Of überhaupt iets uit de zee
Ik ga morgen solliciteren intern dus ik moet wel weer glad... en mijn hoofd is nog half verbrand (letterlijk) van Pinkpop... vanmorgen zei de dame bij de Kiosk op het station dat ik beter op mijn neus moest lettenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Scheren is nergens voor nodig. Baardjes
.
Ik hou niet van visachtige smaken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat is dat toch met homo's en niets uit de zee eten?
De geur alleen alquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat is dat toch met homo's en niets uit de zee eten?
Ik moet eigenlijk iedere dag glad, zonder piercing en in pakquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgen solliciteren intern dus ik moet wel weer glad... en mijn hoofd is nog half verbrand (letterlijk) van Pinkpop... vanmorgen zei de dame bij de Kiosk op het station dat ik beter op mijn neus moest letten
Ik heb niks met vis en zo. Maar dat smaakte welquote:
Het zit toch best ok?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Er zit toch niet eens een schijntje van model in?quote:
Heb jij een piercing? Waar?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk iedere dag glad, zonder piercing en in pak
Maar Kiosk dames zijn altijd wel grappig
Ow dat vind ik juist wel weer leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee. Er zit toch niet eens een schijntje van model in?
Behalve als diegene er zo ordi mee gaat zitten spelen...quote:
Wenkbrauwquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Behalve als diegene er zo ordi mee gaat zitten spelen...
Ik weet van geen feest, was ik nou wéér niet uitgenodigd, welk feest?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die foto's van Boy George zijn 'feest', al dat flamboyante. Lady Gaga is er niets bij
Zijn 50e verjaardag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet van geen feest, was ik nou wéér niet uitgenodigd, welk feest?
Ja dat is wel minder jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Behalve als diegene er zo ordi mee gaat zitten spelen...
Zo'n staafje?quote:
Haha ow daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder ja
Maar op andere momenten is het dan weer erg fijn als er mee gespeeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |