Wat ga je maken?quote:
Nee, dan zijn het dadelijk allemaal dingen die ik niet lekker vind. Dat is opzich niet zo heel veel, maar je zult het net zien he....quote:
Ow, die vind ik dan wel weer lekker. Zolang het maar geen vis is eigenlijk.... Of überhaupt iets uit de zeequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
We eten mensenfoetussen en hondenpaté.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de huidige vaste posters heb ik alleen Ang3l, Steve, TV, TMM, Vlarp, Tomasso, Peter en Patrique wel eens ontmoet.
gerold in zeewier?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, helaas ik bedoelde namelijk zeehondenpaté.
EN WONDERER.quote:
Maar die komen niet zo zee-achtig overquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, helaas ik bedoelde namelijk zeehondenpaté.
Omdat ik eerst kon zeggen dat ik bijna alle [homo]'s wel eens had ontmoet, in het echt. Uit de tijd dat we grote meets hadden. Dat is toch anders, als je in een reeks post waar iedereen elkaar in het echt heeft gezien, waar je met z'n allen een of meer keren uit eten bent geweest, etc.quote:
Als toetje kwallenpuddingquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die komen niet zo zee-achtig over
En hoe dacht je dat goed te gaan maken, hm?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN WONDERER.
Altijd als ik lijstjes maak vergeet ik iemand en jou volgens mij ondertussen al voor de tweede keer![]()
.
Is dat de nieuwe Mona smaak?quote:
Alle pudding lijkt op kwallenquote:
Volgens mij heb jij wel al een ideequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat goed te gaan maken, hm?
Nou er zijn toch nog wel grote meets geweest hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik eerst kon zeggen dat ik bijna alle [homo]'s wel eens had ontmoet, in het echt. Uit de tijd dat we grote meets hadden. Dat is toch anders, als je in een reeks post waar iedereen elkaar in het echt heeft gezien, waar je met z'n allen een of meer keren uit eten bent geweest, etc.
En die tijd is niet meer.
Ehm... door van je te houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat goed te gaan maken, hm?
Hmpf. Nou, vooruit dan maar.quote:
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou er zijn toch nog wel grote meets geweest hoor.
Mwah, ik hou meer van nageboorte met kerstomaatjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
We eten mensenfoetussen en hondenpaté.
Het gaydinay. Of telt dat niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?Ik bedoel iets anders dan toevallig elkaar tegen komen op een Pann ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |