Dat doe ik alleen maar tegen betalingquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In welk geval kom jij doktertje spelen? :0
Spoilersquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou graag een stijlvolle foto van een blote meneer met jullie willen delen, maar helaas zijn de foto's op AoM de laatste dagen erg 18+.
Dan nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar tegen betaling
Homo!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van mannelijk naakt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zelfs in spoilers ga ik die hier niet posten.
Ik zie geen maan vanaf hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Burner82 het volgende:
Wil iedereen trouwens oven naar de maan kijkenwe zijn halverwege een maansverduistering
GODVERDOMME, HIER MET DAT OPEN RAAMquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Burner82 het volgende:
Wil iedereen trouwens oven naar de maan kijkenwe zijn halverwege een maansverduistering
Ik hou er niet van om te kijken naar half werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Burner82 het volgende:
Net zoals in het echt.. gewoon doorgaan.. komt het vanzelf....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om te kijken naar half werk.
Is het hoogtepunt al niet voorbij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Net zoals in het echt.. gewoon doorgaan.. komt het vanzelf....
Dat is dus altijd de gokquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha en als je dat tegen de kapper zegt, dan gaat et niet goed?
Nee, dan waren we net niet nog halverwege....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Is het hoogtepunt al niet voorbij?
DMquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zelfs in spoilers ga ik die hier niet posten.
En als je telkens naar dezelfde kapper gaat?quote:
hier is het lekker onbewolktquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu.nl zegt anders
http://www.nu.nl/binnenla(...)nauwelijks-zien.html
Daarvoor ga ik weer niet vaak genoeg naar de kapper of ben ik vaak genoeg op dezelfde plekquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als je telkens naar dezelfde kapper gaat?
beetje bijzonderquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
Maar hoe bijzonder is die maanverduistering nou eigenlijk? Hier leek het gewoon op een halve maan zoals we elke maand hebben
heren, dames, of allebei kapper?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik weer niet vaak genoeg naar de kapper of ben ik vaak genoeg op dezelfde plek.
Ow ja... dat zei je al... laatste keer een jaar geleden...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik weer niet vaak genoeg naar de kapper of ben ik vaak genoeg op dezelfde plek.
is het een echte herenkapper, een vooral dameskapper, of een dames en heren kapper?quote:
Wat? Ik heb geen vaste kapperquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
is het een echte herenkapper, een vooral dameskapper, of een dames en heren kapper?
Vast wel, maar is dat een herenkapper, een dameskapper, of een vanalleswatkapper?quote:
Slaap lekkerquote:
jij niet dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Betrapt in de keuken door de buurvrouw! Gelukkig had ie kleren aan
in spanje hangen ze toch ook aan het plafond om te rijpen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik begin met verse worst, div kruiden met rozemarijn of knoflook bijvoorbeeld,chorizo, chipolata's enz, maar uiteindelijk wil ik ook proberen droge worsten te maken, al lijkt me dat erg moeilijk ij een huis zonder kelder
Vast met goed gezelschap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook wel eens in Pathe Eindhoven ben geweest
Je hebt niet eens even hoi gezegd zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik TMM net de Pathe i Eindhoven binnenlopen
Sterktequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop in Weert..
Gotcha!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop in Weert..
Jeugdsentiment?quote:
Ja later, als ik een beetje gewend benquote:
Jeugdsentiment ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Jeugdsentiment?.
Ik kom er echt zelden meer, ga meestal naar Eindhoven toe...
Je bent kaal he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |