jij niet dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Betrapt in de keuken door de buurvrouw! Gelukkig had ie kleren aan
in spanje hangen ze toch ook aan het plafond om te rijpen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik begin met verse worst, div kruiden met rozemarijn of knoflook bijvoorbeeld,chorizo, chipolata's enz, maar uiteindelijk wil ik ook proberen droge worsten te maken, al lijkt me dat erg moeilijk ij een huis zonder kelder
Vast met goed gezelschap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook wel eens in Pathe Eindhoven ben geweest
Je hebt niet eens even hoi gezegd zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik TMM net de Pathe i Eindhoven binnenlopen
Sterktequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop in Weert..
Gotcha!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
Jeugdsentiment?quote:
Ja later, als ik een beetje gewend benquote:
Jeugdsentiment ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Jeugdsentiment?.
Ik kom er echt zelden meer, ga meestal naar Eindhoven toe...
Je bent kaal he?quote:
Ja en dat zo maar midden op de dag, schandalig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik TMM net de Pathe i Eindhoven binnenlopen
Bij Rabo zit er geen wachtwoord opquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm..
weet mn wachtwoord niet meer van internetbankieren
Lekker danquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij Rabo zit er geen wachtwoord op
Sexbioscoop?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
En wil je me nu dan wél eindelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Vlarp het volgende:
Erik!!!
Ben jij dat echt!?! Ik had je dus gewoon echt niet herkend zo met dat haar.
Ik wilde je altijd alquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wil je me nu dan wél eindelijk?
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wil je me nu dan wél eindelijk?
Nothing fancy waarschijnlijk barbecue, ik heb nog een lading lamskotelettenquote:
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?
En jij Breezersletje?
Dus moet je ze leren kennenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echt
Ik liep er te ver vanaf om zeker te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hebt niet eens even hoi gezegd zeker..
En nu ben je de laatste der Mohikanenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus moet je ze leren kennen.
Ik kende 10 jaar geleden ook niemand toen ik hier begon te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |