Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wil je me nu dan wél eindelijk?
Nothing fancy waarschijnlijk barbecue, ik heb nog een lading lamskotelettenquote:
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?
En jij Breezersletje?
Dus moet je ze leren kennenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echt
Ik liep er te ver vanaf om zeker te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hebt niet eens even hoi gezegd zeker..
En nu ben je de laatste der Mohikanenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus moet je ze leren kennen.
Ik kende 10 jaar geleden ook niemand toen ik hier begon te posten.
Ik ook niet. En nu zijn sommige hele goede vrienden van me gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het geworden. Nog nat van de regen. Maar het zit wel oké. Denk dat er toch ruim 10 centimerer van af is
.
Ik ga pas heul laat bij Friso aanwezig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom je volgende week vrijdagavond voor het frisofeest bij me eten?
En jij Breezersletje?
Knipte die het vroeger altijd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, het droogt stom op ik haat het ik wil mijn moeder!!!!!
ooow, dus als het echt niet wil zitten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar wel toen ik het nog écht kort had. Dan ging de tondeuze erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ja nu maak jij er een vreemd voorstel van, jij vroeg vorige week of je mocht komen eten smartassquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik moet werken. En sowieso ken ik jullie niet echt
Just trying to chicken outquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja nu maak jij er een vreemd voorstel van, jij vroeg vorige week of je mocht komen eten smartass
Ja hallo!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga pas heul laat bij Friso aanwezig zijn
Dan eet ik het wel alleen met Erik op, ik heb toch te veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Just trying to chicken out
Maar ik moet toch werken dan
Het is vooral wennen dat je je nek niet breekt over 1 van de 2quote:
Doggybags uitdelen op frisoquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan eet ik het wel alleen met Erik op, ik heb toch te veel
Alleen jij en Erik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan eet ik het wel alleen met Erik op, ik heb toch te veel
Van de huidige regelmatige posters, heb ik alleen Vlarp en Ang3l ooit eens ontmoet bij een meet. En Waxxer, die zie ik nog wel eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |