Of een wel heel klein FB-groepjequote:
Mjah, volgens mij hebben we al een kanaal op IRC gehad (ik bedoel op Fok! IRC niet het oude #gay.jongeren), een Hyves groep, etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg, lekker hier laten.
En voor een zeer geselecteerd gezelschap een groep openen...
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, betekent vriendje eigenlijk einde filmavonden![]()
!?
LOLquote:
Daar heb ik nog geen profiel... geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind Dudesnude leuker dan Facebook.![]()
ik kan ook niet koken, wie besteld mijn pizza?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat niet kan koken, vandaar.
Pas als je onkundig in bestellen bent kan iemand vast wel wat voor je betekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik kan ook niet koken, wie besteld mijn pizza?
Zegt wel weer genoeg over jouquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind Dudesnude leuker dan Facebook.![]()
Was toch al bekend?quote:
#gay.jongeren? Dat waren nog eens tijden! Met Eend en Negen10 en DennisM en Valaki en Dolphin en Wolfje en... en... dat waren nog tijden toen kinderen nog gewoon wisten hoe je op een Internet Relay Chat server moest inloggen met mIRC.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij hebben we al een kanaal op IRC gehad (ik bedoel op Fok! IRC niet het oude #gay.jongeren), een Hyves groep, etc.
En ik hou persoonlijk niet zo van Facebook.
Wie zegt dan dat Ang3l wel kan koken? Ang3l ken ik niet anders dan iemand die de kip vergeet in de "Chicken Tonight" en die two-step sauzen in de verkeerde volgorde kan klaarmaken. En ik weet dat er foto's van zijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat niet kan koken, vandaar.
Mircquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
#gay.jongeren? Dat waren nog eens tijden! Met Eend en Negen10 en DennisM en Valaki en Dolphin en Wolfje en... en... dat waren nog tijden toen kinderen nog gewoon wisten hoe je op een Internet Relay Chat server moest inloggen met mIRC.
Er zijn ook mensen zonder facebook dus vooral hier blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Mwa, kans is dan dat het hier wat uitgestorven raakt, dat is ook jammer.
ja... jij ... fotofoobquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen zonder facebook dus vooral hier blijven
JA! En dat je dan de hele tijd de telefoonlijn bezet hield. En de eerste telefoonrekening... die weet ik ook nog... Wij hadden toen nog nooit van kabelmodem of ADSL gehoord maar zaten met een 14k4 modempje te hannesen die bij het inloggen nog zoveel lawaai maakte zodat je werd verraad als je online ging.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mircdat heeft me veel geld gekost
Ik moest heeeeeeel vroeger zelf de kosten voor het internet betalen... inbelmodem ftw
)
Ik ben soms wel in real life te spotten hoorquote:
den bosch was het toch, ben er zaterdag nog geweestquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben soms wel in real life te spotten hoor
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
den bosch was het toch, ben er zaterdag nog geweest
Ja, en je de bink van de klas was, als je overging naar 56k6... Dat waren nog eens tijden... (schopje MEM?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
JA! En dat je dan de hele tijd de telefoonlijn bezet hield. En de eerste telefoonrekening... die weet ik ook nog... Wij hadden toen nog nooit van kabelmodem of ADSL gehoord maar zaten met een 14k4 modempje te hannesen die bij het inloggen nog zoveel lawaai maakte zodat je werd verraad als je online ging.
dat snap ik, zo leuk vond ik het jazz-gedoe niet, en ik was moe van het gaydoen de hele dagquote:
Ik zat gewoon heel rockerig mannelijk op Pinkpopquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
dat snap ik, zo leuk vond ik het jazz-gedoe niet, en ik was moe van het gaydoen de hele dag
ga je ook naar LL?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat gewoon heel rockerig mannelijk op Pinkpop
Lekker stampen?quote:
Nee, dat was al uitverkocht voordat ik mijn wenkbrauwen kon optrekken... op zich zou ik er best eens heen willen!quote:
Ik vond toen de sfeer van Lowlands alleen iets serieuzer dan op Pinkpop. Op pinkpop mag en kan alles... Op Lowlands... mwoa.... meer omdat het moetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, dat was al uitverkocht voordat ik mijn wenkbrauwen kon optrekken... op zich zou ik er best eens heen willen!
Je hebt een annuleringsverzekering?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
De kans bestaat dat ik morgennaar de kapper ga
.
Hurts schijnt echt goed te zijn live iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een van mijn nieuwe favoriete bands
Na de Foo Fighters vond ik dit het meest indrukwekkend om te zien... alles was tot in de kleinste details verzorgd... en die donkere sfeer kwam fantastisch over ondanks de zonquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hurts schijnt echt goed te zijn live idd
Heb je avenged of volbeat nog gezien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na de Foo Fighters vond ik dit het meest indrukwekkend om te zien... alles was tot in de kleinste details verzorgd... en die donkere sfeer kwam fantastisch over ondanks de zon
Volbeat wel... was ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je avenged of volbeat nog gezien?
Deden ze Sad man's tongue?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volbeat wel... was ook niet verkeerd!
Sad Man's Tonguequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Deden ze Sad man's tongue?? Zo ja, ga ik me nu voor mijn kop slaan
Al doe ik dat toch wel, want ik had avenged ook wel heeeeeeeeeeeeel graag willen zien
Ze kennen Eric Corton toch persoonlijk.... Hadden ze kunnen wetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sad Man's Tongue![]()
![]()
Die speelden ze al vrij vroeg... volgens mij hadden ze zelf niet zo ingeschat dat die plaat hier hun bekendste plaat was
Ja of het kon ze gewoon geen fuck schelen om hun hit al zo vroeg te spelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze kennen Eric Corton toch persoonlijk.... Hadden ze kunnen weten
De mensen die komen voor Volbeat in: That weird little european country called the netherlands..." boeit het ook niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja of het kon ze gewoon geen fuck schelen om hun hit al zo vroeg te spelen
The Gaslight Anthem begon ook zowat met American Slang
Ik ervaar het juist andersom..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vond toen de sfeer van Lowlands alleen iets serieuzer dan op Pinkpop. Op pinkpop mag en kan alles... Op Lowlands... mwoa.... meer omdat het moet
Zeur niet, ik had er vandaag een van 12.. 06.45 de trein, en om 21.15 weer thuisquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vrij eindelijk, 10 urige werkdagen zijn lang
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik ben limbabwenees... Kan er aan liggenquote:
Das de mobiele youtube site, kunnen de meesten niet zien...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=8wRgFOY0GWQ&gl=NL
Ik verheug me er nu al op
En waarom is datquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Omdat ik niet wil dat mijn haar stom komt te zitten.quote:
ik ben ziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeur niet, ik had er vandaag een van 12.. 06.45 de trein, en om 21.15 weer thuis
Beterschapquote:
Dan post ik hem later nog wel eens gewoon, het is er een die je niet wilt missenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de mobiele youtube site, kunnen de meesten niet zien...
Ow ja dat heb ik ook altijd dat ik van de kapper terug kom en denk... over een week of twee zit het vast wel weer leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat mijn haar stom komt te zitten.
Omdat mijn haar in een staartje kan en de vorige keer bijna een jaar geleden is volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat heb ik ook altijd dat ik van de kapper terug kom en denk... over een week of twee zit het vast wel weer leuk
Maar waarom ga je naar de kapper dan?
Maar je eet het wel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ew ik hoef dat niet te weten D:
Het is te lang?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat mijn haar in een staartje kan en de vorige keer bijna een jaar geleden is volgens mij.
Nou ja, er mag op zich wel een hoop af, maar het moet wel leuk zitten/vallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is te lang?
Kun je het niet gewoon laten bijpunten dan?
Ik niet. Verse worstquote:
Chronisch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
beide
[..]
ja, maar ik hoef niet precies te zien hoe het gemaakt wordt
Daar maak je mij ook niet echt blij mee iddquote:
Ja, homo ben je voor de rest van je levenquote:
Haha en als je dat tegen de kapper zegt, dan gaat et niet goed?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, er mag op zich wel een hoop af, maar het moet wel leuk zitten/vallen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, homo ben je voor de rest van je leven
We aten het vroeger ook alleen maar met bloemkool en gekookte piepers, dat was echt te ranzigquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar maak je mij ook niet echt blij mee idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |