Je leest wel eens watquote:
Was een linkje gegeven door een mod/devverquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Welterusten!![]()
[..]
Verklaar u nader?
Ik voel me bekeken nu.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Welterusten!![]()
[..]
Verklaar u nader?
Hans Zimmer sowieso. Die man is echt geniaal.quote:
Wel een beetje jammer dat ie thema's hergebruikt, maar inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hans Zimmer sowieso. Die man is echt geniaal.
Jij Piraat jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een film downloaden maar ik weet niet welke ik moet opzoeken.
Savage Grace?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat ie thema's hergebruikt, maar inderdaad
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad een van mijn favorietenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hans Zimmer and James Newton Howard.
Inderdaad! Wel jammer dat ik dat album zo vaak geluisterd heb waardoor ik ze nu minder leuk vind.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad een van mijn favorietenGladiator is ook erg fijn.
Als je dan toch voor een leo film gaat, ga dan voor the beachquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.
Barbarian Horde is mijn favorietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad! Wel jammer dat ik dat album zo vaak geluisterd heb waardoor ik ze nu minder leuk vind.![]()
Maar het blijft gewoon briljant.
Allemaal al gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je dan toch voor een leo film gaat, ga dan voor the beach
Geen idee... Ik vond Leo zonder shirt wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.
Maar later is er Tilda Swintonquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.
Je hebt Into The Blue zeker ook al gezien dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen idee... Ik vond Leo zonder shirt wel leukwat was het verhaal?
nah, Paul Walker moet zijn kleren aanhouden (of zonder shirt) maar dan met snelle auto's rondscheuren, en de coole en harde doch lieve en sentimentele kerel uithangenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt Into The Blue zeker ook al gezien dan?
Met Paul Walker.![]()
eragonquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef Burner82 het volgende:
In Eragon zit ook een leuk shirtless stuk. Net TOEN over de hele tijd in de bios.. Komt die mafkees eens vragen wat we wilde eten en drinken.... Rot op, je ziet toch dat ik aan het kwij... euh, kijken ben
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, Paul Walker moet zijn kleren aanhouden (of zonder shirt) maar dan met snelle auto's rondscheuren, en de coole en harde doch lieve en sentimentele kerel uithangen
Zoals in Joy Ride?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, Paul Walker moet zijn kleren aanhouden (of zonder shirt) maar dan met snelle auto's rondscheuren, en de coole en harde doch lieve en sentimentele kerel uithangen
Soundtracks zijn weer een ander verhaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat nummer van Paul Van Dyk is chill.
quote:I'd love to suck Scott and Paul's dicks...
ItBrandonSilver 4 maanden geleden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Burner82 het volgende:
Commentaar op je video is ook goed he
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je Duitse metalschlagers.quote:
Van epische proporties.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je Duitse metalschlagers.
Samen kijken? Ik durf niet alleenquote:
Ik voel me ongemakkelijk als er iemand anders bij is als ik Paul Walker bijna naakt op de TV zie.quote:
Volgens mij wel. Hij is best tof, maar de muziek is beter dan de film.quote:
dan hou ik wel een hand voor je ogenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als er iemand anders bij is als ik Paul Walker bijna naakt op de TV zie.
[..]
Volgens mij wel. Hij is best tof, maar de muziek is beter dan de film.
Aansteker + deo....quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Fuuuuuu, er zit een hele muggenzwerm op mijn kamer.
Ik had die gemuteerde spinnen niet weg moeten halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik bel de brandweer wel alvast
Heb je het gat al dichtgemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik had die gemuteerde spinnen niet weg moeten halen.
Nope. 99,99% zeker dat er nog tig van die huisspinnen zitten daar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Heb je het gat al dichtgemaakt?
Jaag de muggen daarheen danquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope. 99,99% zeker dat er nog tig van die huisspinnen zitten daar.
Werkelijk, voor het eerste dat ik de fokblog zagquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Burner82 het volgende:
Maar een hand voor je ogen als Paul Walker bijna naakt in beeld komt een idee?
Trouwens, FOK! leest mee......
Picture this!
Ik moest wel een beetje lachen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Burner82 het volgende:
Maar een hand voor je ogen als Paul Walker bijna naakt in beeld komt een idee?
Trouwens, FOK! leest mee......
Picture this!
Hij is idd flauwquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
Volgens mij is er zojuist eentje daarheen gevlogen. WIN!quote:
Dat trekt de aandacht wel van de geleedpotigenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij is er zojuist eentje daarheen gevlogen. WIN!
Ik hoor nu wat geknars.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat trekt de aandacht wel van de geleedpotigen
Toch al 10 jaar oud of zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
linkje van stuart.alan.jones
maar wel goed liedje
En dat is niet hout dat in de fik staat?quote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dat is niet hout dat in de fik staat?
Ik wilde ook nog wel een duits liedje doen, maar ik kon niet kiezenquote:
Ik heb al zijn platenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind dit wel een goed nummer.
Slaap lekker en droom fijn over paulquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Ik duik mijn nest in. Slaap ze!
doeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Ik duik mijn nest in. Slaap ze!
quote:
Danku!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom fijn over paul
Zeg hey, vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zelfs muggen willen niet in A'dam komen.
Klinkt goed, waar is het addertje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zeg hey, vooral zo doorgaandan ben ik bang dat je niet lang meer last van muggen gaat hebben
In je broek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar is het addertje?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oke tijd om nu écht naar bed te gaan.![]()
Doei!
Dat zeggen toch alle mode-homo'squote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nog nooit zo veel spontane positieve reacties gehad op een nieuw kapsel als de afgelopen 24 uur.
En ik hoefde er niet eens voor naar de kapper, gewoon een kwestie van anders stylen.
En dan te bedenken dat ik op het punt stond het net allemaal weer te laten millimeteren
Ik ben nooit zo van uiterlijk, maar dit is toch wel leuk om te horenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zeggen toch alle mode-homo'sluister er eens een keer naar
Dit is dan tenminste nog een ècht liedje, en shirtloos, en hij heeft ook cd's:quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind dit wel een goed nummer.
Wat is dat toch met al de jongens met ontbloot bovenlijf op Youtube?quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is dan tenminste nog een ècht liedje, en shirtloos, en hij heeft ook cd's:
(Wel ff z'n geblabla doorspoelen)
Als je meer van hem wil zien (als in alles, in alle verschillende mate van opwinding) dan moet je Shortbus maar ff kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al de jongens met ontbloot bovenlijf op Youtube?
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Shortbus
[ afbeelding ]
Maar dus niet de openingsscene met je papa en mama kijken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
She's got a boyyyyyfrieeeeeend! WHOOOOOO!
Oquote:
Ik heb die ooit van Steve gekregen... die eerste scene was inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je meer van hem wil zien (als in alles, in alle verschillende mate van opwinding) dan moet je Shortbus maar ff kijken
Wat ik trouwens een leuke film vind, maar niet echt iets om met je moeder of zo te kijken aangezien de openingsscene al meteen een selfsuck masturbation full frontal nudity alles er op en er aan scene is
Die burgemeester jaquote:
heb je duitse film sasha uit 2010 over die jongem die verliefd is op zijn piano leraarquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik kijk wel een filmavondwaardige film op dit moment.
Die heb ik gezien ja. Ach. Mja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je duitse film sasha uit 2010 over die jongem die verliefd is op zijn piano leraar
Ja wel lief. Maar ik vind de meeste gay thema films echt inwisselbaar. Vaak ook onbekende personen en slecht geacteerd. Niet dat een bekend persoon garant staat voor een goede film of goede prestaties hoor. Maar ik vind er maar weinig ECHT goede gay-thema films tussenzitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
te zoetsappig of niet verrassend genoeg ? Ik vond hem lief!
Ja, maar ze is goed. En de hele film is splitscreen. En het is lief en klein.quote:
torch song trilogy een van de betere gay themed filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wel lief. Maar ik vind de meeste gay thema films echt inwisselbaar. Vaak ook onbekende personen en slecht geacteerd. Niet dat een bekend persoon garant staat voor een goede film of goede prestaties hoor. Maar ik vind er maar weinig ECHT goede gay-thema films tussenzitten.
Ik vind bv Summerstorm en Get real wel leuk. Maar echt goede films? Mja, ach.
Don't get me wrong, ik vertrouw volledig op je oordeel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze is goed. En de hele film is splitscreen. En het is lief en klein.
Bonham speelt een keer geen karikatuurquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik vertrouw volledig op je oordeel hoor
Wij zijn wel redelijk elkaars genre. WIJ wel
Ik word een beetje moe van haar, in haar man's fims.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bonham speelt een keer geen karikatuur, dat scheelt al een hoop.
Wat een leuke foto, Eli-esque!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat NIEMAND er om vraagt,,,
[ afbeelding ]
Nou ja, hier is ze maar alleen en geheel unBurtonesque zeg maar. Maar als je per se niet wil dan kijken we 'm nooit hoor, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van haar, in haar man's fims.
Eigenlijk ook van de combi Depp & haar... en van Depp & haar man.
Eigenlijk een beetje van haar man.... nooit gedacht dat ik dat ooit zou gaan zeggen.
Staat je goed! Sowieso eigenlijk wel een hele goede foto van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
erg leuk je haar zo !quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Shortbus
[ afbeelding ]
Maar dus niet de openingsscene met je papa en mama kijken heSelfsuck Masturbation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Dit is niet erotiserend bedoeld.
eigelijk nie, want hij komt dr niet helemaalquote:
quote:
daar is je antwoord.quote:
Told yaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan zijn dan vast de invloeden vanAng3l
Als ik weer een beeldscherm heb voor mijn pc zal ik hem eens downloaden, klinkt wel oké.quote:
Door de geruchten om Richard Klinkhamer heen, en de snelkookpanmoord (waar de huid door zo'n molen is gehaald) vind ik zo'n vleesmolen maar een eng ding.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe uitdaging, ik ga worsten leren klaarmaken
Heb er wel eens een account gehad, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
komen er mensen van hier wel eens op badoo?
Niet samen gekeken gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb die ooit van Steve gekregen... die eerste scene was inderdaad![]()
![]()
![]()
Jay Brannan is wel ontzettend
Vooral het slechte acteerwerk en de goedkope uitstraling is zo jammer bij veel van die films. En het is vaak wat cliché. Er zijn wel ook mooie korte films met een homothema.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja wel lief. Maar ik vind de meeste gay thema films echt inwisselbaar. Vaak ook onbekende personen en slecht geacteerd. Niet dat een bekend persoon garant staat voor een goede film of goede prestaties hoor. Maar ik vind er maar weinig ECHT goede gay-thema films tussenzitten.
Ik vind bv Summerstorm en Get real wel leuk. Maar echt goede films? Mja, ach.
En selfsuck masturbation, wat vind je daar van?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik weer een beeldscherm heb voor mijn pc zal ik hem eens downloaden, klinkt wel oké.
[..]
Door de geruchten om Richard Klinkhamer heen, en de snelkookpanmoord (waar de huid door zo'n molen is gehaald) vind ik zo'n vleesmolen maar een eng ding..
[..]
Heb er wel eens een account gehad, maar nu niet meer.
[..]
Niet samen gekeken gelukkig..
[..]
Vooral het slechte acteerwerk en de goedkope uitstraling is zo jammer bij veel van die films. En het is vaak wat cliché. Er zijn wel ook mooie korte films met een homothema..
Ja die ken ik idd wel een paar mooie jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
Vooral het slechte acteerwerk en de goedkope uitstraling is zo jammer bij veel van die films. En het is vaak wat cliché. Er zijn wel ook mooie korte films met een homothema..
"The Wave"quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moet je een filmavond met Yurithemaster doen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Door de geruchten om Richard Klinkhamer heen, en de snelkookpanmoord (waar de huid door zo'n molen is gehaald) vind ik zo'n vleesmolen maar een eng ding..
Contracorriente, c.r.a.z.y., a single man, fucking amal... ze zijn er wel. maar het gros van de gay-films is toch doorspekt met slecht camerawerk, slechte acteurs en hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[serieus]
Ik vind overigens Drôle de Félix en Ma vraie vie à Rouen beste aardige films met een homothema.
[/serieus]
Er moet gewoon een homo inzitten, klaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk vind ik films waar homoseksualiteit niet het hoofdthema is, maar meer een bijverhaal eigenlijk vaak wel tof.
ik heb hem online met z'n tweeën gekeken was awesomequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef creno het volgende:
another gay movie, die is grappigmaar heeel flauw.
Ja jij, jou moest ik hebben, plaats eens een foto van jezelf, want wij lijken op elkaar zeiden ze hier, nou meer dat ik de ouwe versie van jou ben ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik heb hem online met z'n tweeën gekeken was awesome
http://www.facebook.com/dvanbreemen oh kijk m'n facebook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef creno het volgende:
[..]
Ja jij, jou moest ik hebben, plaats eens een foto van jezelf, want wij lijken op elkaar zeiden ze hier, nou meer dat ik de ouwe versie van jou ben ofzo.
nee? Op mobiel dus :-)quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef kort het volgende:
Ik zie de gelijkenis niet echt zo.
@breezerslet, gebanned van de fobo?
Het ging om de foto van darkraver en mij, effe zoeken hoor.quote:
Je doet me denken aan Nolius, maar daar kan ik geen foto meer van vinden (FOK!users en oud-presentator FOK!radio, ER etc.)quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/dvanbreemen oh kijk m'n facebook.
Ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie waarschuwde hier laatst nou voor koken in je ondergoed?
Die past ook niet in het rijtje serieuze homo-filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef creno het volgende:
another gay movie, die is grappigmaar heeel flauw.
Dat deed het altijd goed tijdens scheikundequote:
Nu krijg je veel aanmeldingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/dvanbreemen oh kijk m'n facebook.
LOL, ook lekker droog die laatstequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat deed het altijd goed tijdens scheikunde
Ik nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef gastwatdefok het volgende:
jammergenoeg stond merendeels al bij mijn facebook
In een vijver of zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef gastwatdefok het volgende:
van die laatste wil ik een hele grote bonk in het water gooien
Dit is zó awesome. Wat een nerd ben ik.quote:
Dat was het enige leuke aan scheikundequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dit is zó awesome. Wat een nerd ben ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Envelopje gemaakt waar mijn moeders verjaardagscadeau in gaat. Twee kaartjes voor het Zwanenmeer
.
Mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Envelopje gemaakt waar mijn moeders verjaardagscadeau in gaat. Twee kaartjes voor het Zwanenmeer
.
"Gedegen onderzoek van de Amerikaanse dating site OkCupid"quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Vanavond meeste kans op seks
Wat doet iedereen hier nog?hup, de stad in
Ja, maar jij mag toch nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
"Gedegen onderzoek van de Amerikaanse dating site OkCupid"
ik stopte met lezen.
zwijg jij dwaas!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag toch nietjij bent bezet
Staat op je eigen FB hoorquote:
Lol okayquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Staat op je eigen FB hoordat krijg je als je dat deelt
Ja, want in relatie...quote:
wie ben jij dan op facebook ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Al is de clip wel leukrellende big mamma's
Ik sta volgens mij maar bij 2 personen van hier in FBquote:
Ik ben het nietquote:
Dus tochquote:
Kan er tenminste niemand meelurkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Steve het volgende:
Voor je het weet zit [homo] meer op facebook dan op FOK!.
Dat hebben we met de Userfoto-slowchat wel gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef wonderer het volgende:
Kan er tenminste niemand meelurken![]()
Zullen we een groep maken?
Mwa, kans is dan dat het hier wat uitgestorven raakt, dat is ook jammer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef wonderer het volgende:
Enige nadeel is dat ik twee facebookaccounts heb en mijn fok-homo's daarover verdeeld zijn
Ik bombardeer jou vast tot modje danquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg, lekker hier laten.
En voor een zeer geselecteerd gezelschap een groep openen...
Wie dan allemaal?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik en mijn liefste vriendjesquote:
Dat vroeg ikquote:
Je wilde toch zelf de groepquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem geen namen, want dan gaan mensen me haten.
hij is coureurs gewend... waarom zou hij dit niet sexy vinden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje ontvangen in hoody en joggingbroek ... ik heb getraind, hij kan de pot op met sexy!
Sexy is overrated.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje ontvangen in hoody en joggingbroek ... ik heb getraind, hij kan de pot op met sexy!
O jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hij is coureurs gewend... waarom zou hij dit niet sexy vinden?
Je kunt de doorspoelknop gebruiken. En afgekeken EN tijd overquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik heb gezegd dat ik een film wilde kijken. En hem ook AF wilde kijken!!!
He, betekent vriendje eigenlijk einde filmavondenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik heb gezegd dat ik een film wilde kijken. En hem ook AF wilde kijken!!!
Of een trio.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, betekent vriendje eigenlijk einde filmavonden![]()
!?
Of een wel heel klein FB-groepjequote:
Mjah, volgens mij hebben we al een kanaal op IRC gehad (ik bedoel op Fok! IRC niet het oude #gay.jongeren), een Hyves groep, etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, betekent vriendje eigenlijk einde filmavonden![]()
!?
LOLquote:
Daar heb ik nog geen profiel... geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind Dudesnude leuker dan Facebook.![]()
ik kan ook niet koken, wie besteld mijn pizza?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat niet kan koken, vandaar.
Pas als je onkundig in bestellen bent kan iemand vast wel wat voor je betekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik kan ook niet koken, wie besteld mijn pizza?
Zegt wel weer genoeg over jouquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind Dudesnude leuker dan Facebook.![]()
Was toch al bekend?quote:
#gay.jongeren? Dat waren nog eens tijden! Met Eend en Negen10 en DennisM en Valaki en Dolphin en Wolfje en... en... dat waren nog tijden toen kinderen nog gewoon wisten hoe je op een Internet Relay Chat server moest inloggen met mIRC.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij hebben we al een kanaal op IRC gehad (ik bedoel op Fok! IRC niet het oude #gay.jongeren), een Hyves groep, etc.
En ik hou persoonlijk niet zo van Facebook.
Wie zegt dan dat Ang3l wel kan koken? Ang3l ken ik niet anders dan iemand die de kip vergeet in de "Chicken Tonight" en die two-step sauzen in de verkeerde volgorde kan klaarmaken. En ik weet dat er foto's van zijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat niet kan koken, vandaar.
Mircquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
#gay.jongeren? Dat waren nog eens tijden! Met Eend en Negen10 en DennisM en Valaki en Dolphin en Wolfje en... en... dat waren nog tijden toen kinderen nog gewoon wisten hoe je op een Internet Relay Chat server moest inloggen met mIRC.
Er zijn ook mensen zonder facebook dus vooral hier blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Mwa, kans is dan dat het hier wat uitgestorven raakt, dat is ook jammer.
ja... jij ... fotofoobquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen zonder facebook dus vooral hier blijven
JA! En dat je dan de hele tijd de telefoonlijn bezet hield. En de eerste telefoonrekening... die weet ik ook nog... Wij hadden toen nog nooit van kabelmodem of ADSL gehoord maar zaten met een 14k4 modempje te hannesen die bij het inloggen nog zoveel lawaai maakte zodat je werd verraad als je online ging.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mircdat heeft me veel geld gekost
Ik moest heeeeeeel vroeger zelf de kosten voor het internet betalen... inbelmodem ftw
)
Ik ben soms wel in real life te spotten hoorquote:
den bosch was het toch, ben er zaterdag nog geweestquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben soms wel in real life te spotten hoor
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
den bosch was het toch, ben er zaterdag nog geweest
Ja, en je de bink van de klas was, als je overging naar 56k6... Dat waren nog eens tijden... (schopje MEM?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
JA! En dat je dan de hele tijd de telefoonlijn bezet hield. En de eerste telefoonrekening... die weet ik ook nog... Wij hadden toen nog nooit van kabelmodem of ADSL gehoord maar zaten met een 14k4 modempje te hannesen die bij het inloggen nog zoveel lawaai maakte zodat je werd verraad als je online ging.
dat snap ik, zo leuk vond ik het jazz-gedoe niet, en ik was moe van het gaydoen de hele dagquote:
Ik zat gewoon heel rockerig mannelijk op Pinkpopquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
dat snap ik, zo leuk vond ik het jazz-gedoe niet, en ik was moe van het gaydoen de hele dag
ga je ook naar LL?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat gewoon heel rockerig mannelijk op Pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |