Who?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
She's got a boyyyyyfrieeeeeend! WHOOOOOO!
Oquote:
Ik heb die ooit van Steve gekregen... die eerste scene was inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je meer van hem wil zien (als in alles, in alle verschillende mate van opwinding) dan moet je Shortbus maar ff kijken
Wat ik trouwens een leuke film vind, maar niet echt iets om met je moeder of zo te kijken aangezien de openingsscene al meteen een selfsuck masturbation full frontal nudity alles er op en er aan scene is
Die burgemeester jaquote:
heb je duitse film sasha uit 2010 over die jongem die verliefd is op zijn piano leraarquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik kijk wel een filmavondwaardige film op dit moment.
Die heb ik gezien ja. Ach. Mja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je duitse film sasha uit 2010 over die jongem die verliefd is op zijn piano leraar
Ja wel lief. Maar ik vind de meeste gay thema films echt inwisselbaar. Vaak ook onbekende personen en slecht geacteerd. Niet dat een bekend persoon garant staat voor een goede film of goede prestaties hoor. Maar ik vind er maar weinig ECHT goede gay-thema films tussenzitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
te zoetsappig of niet verrassend genoeg ? Ik vond hem lief!
Ja, maar ze is goed. En de hele film is splitscreen. En het is lief en klein.quote:
torch song trilogy een van de betere gay themed filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wel lief. Maar ik vind de meeste gay thema films echt inwisselbaar. Vaak ook onbekende personen en slecht geacteerd. Niet dat een bekend persoon garant staat voor een goede film of goede prestaties hoor. Maar ik vind er maar weinig ECHT goede gay-thema films tussenzitten.
Ik vind bv Summerstorm en Get real wel leuk. Maar echt goede films? Mja, ach.
Don't get me wrong, ik vertrouw volledig op je oordeel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze is goed. En de hele film is splitscreen. En het is lief en klein.
Bonham speelt een keer geen karikatuurquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik vertrouw volledig op je oordeel hoor
Wij zijn wel redelijk elkaars genre. WIJ wel
Ik word een beetje moe van haar, in haar man's fims.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bonham speelt een keer geen karikatuur, dat scheelt al een hoop.
Wat een leuke foto, Eli-esque!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat NIEMAND er om vraagt,,,
[ afbeelding ]
Nou ja, hier is ze maar alleen en geheel unBurtonesque zeg maar. Maar als je per se niet wil dan kijken we 'm nooit hoor, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van haar, in haar man's fims.
Eigenlijk ook van de combi Depp & haar... en van Depp & haar man.
Eigenlijk een beetje van haar man.... nooit gedacht dat ik dat ooit zou gaan zeggen.
Staat je goed! Sowieso eigenlijk wel een hele goede foto van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
erg leuk je haar zo !quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Shortbus
[ afbeelding ]
Maar dus niet de openingsscene met je papa en mama kijken heSelfsuck Masturbation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Dit is niet erotiserend bedoeld.
eigelijk nie, want hij komt dr niet helemaalquote:
quote:
daar is je antwoord.quote:
Told yaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan zijn dan vast de invloeden vanAng3l
Als ik weer een beeldscherm heb voor mijn pc zal ik hem eens downloaden, klinkt wel oké.quote:
Door de geruchten om Richard Klinkhamer heen, en de snelkookpanmoord (waar de huid door zo'n molen is gehaald) vind ik zo'n vleesmolen maar een eng ding.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe uitdaging, ik ga worsten leren klaarmaken
Heb er wel eens een account gehad, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
komen er mensen van hier wel eens op badoo?
Niet samen gekeken gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb die ooit van Steve gekregen... die eerste scene was inderdaad![]()
![]()
![]()
Jay Brannan is wel ontzettend
Vooral het slechte acteerwerk en de goedkope uitstraling is zo jammer bij veel van die films. En het is vaak wat cliché. Er zijn wel ook mooie korte films met een homothema.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja wel lief. Maar ik vind de meeste gay thema films echt inwisselbaar. Vaak ook onbekende personen en slecht geacteerd. Niet dat een bekend persoon garant staat voor een goede film of goede prestaties hoor. Maar ik vind er maar weinig ECHT goede gay-thema films tussenzitten.
Ik vind bv Summerstorm en Get real wel leuk. Maar echt goede films? Mja, ach.
En selfsuck masturbation, wat vind je daar van?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik weer een beeldscherm heb voor mijn pc zal ik hem eens downloaden, klinkt wel oké.
[..]
Door de geruchten om Richard Klinkhamer heen, en de snelkookpanmoord (waar de huid door zo'n molen is gehaald) vind ik zo'n vleesmolen maar een eng ding..
[..]
Heb er wel eens een account gehad, maar nu niet meer.
[..]
Niet samen gekeken gelukkig..
[..]
Vooral het slechte acteerwerk en de goedkope uitstraling is zo jammer bij veel van die films. En het is vaak wat cliché. Er zijn wel ook mooie korte films met een homothema..
Ja die ken ik idd wel een paar mooie jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
Vooral het slechte acteerwerk en de goedkope uitstraling is zo jammer bij veel van die films. En het is vaak wat cliché. Er zijn wel ook mooie korte films met een homothema..
"The Wave"quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moet je een filmavond met Yurithemaster doen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Door de geruchten om Richard Klinkhamer heen, en de snelkookpanmoord (waar de huid door zo'n molen is gehaald) vind ik zo'n vleesmolen maar een eng ding..
Contracorriente, c.r.a.z.y., a single man, fucking amal... ze zijn er wel. maar het gros van de gay-films is toch doorspekt met slecht camerawerk, slechte acteurs en hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[serieus]
Ik vind overigens Drôle de Félix en Ma vraie vie à Rouen beste aardige films met een homothema.
[/serieus]
Er moet gewoon een homo inzitten, klaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk vind ik films waar homoseksualiteit niet het hoofdthema is, maar meer een bijverhaal eigenlijk vaak wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |