Je leest wel eens watquote:
Was een linkje gegeven door een mod/devverquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Welterusten!![]()
[..]
Verklaar u nader?
Ik voel me bekeken nu.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Welterusten!![]()
[..]
Verklaar u nader?
Hans Zimmer sowieso. Die man is echt geniaal.quote:
Wel een beetje jammer dat ie thema's hergebruikt, maar inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hans Zimmer sowieso. Die man is echt geniaal.
Jij Piraat jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een film downloaden maar ik weet niet welke ik moet opzoeken.
Savage Grace?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat ie thema's hergebruikt, maar inderdaad
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad een van mijn favorietenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hans Zimmer and James Newton Howard.
Inderdaad! Wel jammer dat ik dat album zo vaak geluisterd heb waardoor ik ze nu minder leuk vind.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad een van mijn favorietenGladiator is ook erg fijn.
Als je dan toch voor een leo film gaat, ga dan voor the beachquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.
Barbarian Horde is mijn favorietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad! Wel jammer dat ik dat album zo vaak geluisterd heb waardoor ik ze nu minder leuk vind.![]()
Maar het blijft gewoon briljant.
Allemaal al gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je dan toch voor een leo film gaat, ga dan voor the beach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |