Je leest wel eens watquote:
Was een linkje gegeven door een mod/devverquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Welterusten!![]()
[..]
Verklaar u nader?
Ik voel me bekeken nu.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Welterusten!![]()
[..]
Verklaar u nader?
Hans Zimmer sowieso. Die man is echt geniaal.quote:
Wel een beetje jammer dat ie thema's hergebruikt, maar inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hans Zimmer sowieso. Die man is echt geniaal.
Jij Piraat jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een film downloaden maar ik weet niet welke ik moet opzoeken.
Savage Grace?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat ie thema's hergebruikt, maar inderdaad
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad een van mijn favorietenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hans Zimmer and James Newton Howard.
Inderdaad! Wel jammer dat ik dat album zo vaak geluisterd heb waardoor ik ze nu minder leuk vind.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad een van mijn favorietenGladiator is ook erg fijn.
Als je dan toch voor een leo film gaat, ga dan voor the beachquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.
Barbarian Horde is mijn favorietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad! Wel jammer dat ik dat album zo vaak geluisterd heb waardoor ik ze nu minder leuk vind.![]()
Maar het blijft gewoon briljant.
Allemaal al gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inception, Shutter Island, The Road, 127 Hours, Into the Wild.
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je dan toch voor een leo film gaat, ga dan voor the beach
Geen idee... Ik vond Leo zonder shirt wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.
Maar later is er Tilda Swintonquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die film vind ik echt helemaal niks. Alleen het begin is goed.
Je hebt Into The Blue zeker ook al gezien dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen idee... Ik vond Leo zonder shirt wel leukwat was het verhaal?
nah, Paul Walker moet zijn kleren aanhouden (of zonder shirt) maar dan met snelle auto's rondscheuren, en de coole en harde doch lieve en sentimentele kerel uithangenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt Into The Blue zeker ook al gezien dan?
Met Paul Walker.![]()
eragonquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef Burner82 het volgende:
In Eragon zit ook een leuk shirtless stuk. Net TOEN over de hele tijd in de bios.. Komt die mafkees eens vragen wat we wilde eten en drinken.... Rot op, je ziet toch dat ik aan het kwij... euh, kijken ben
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, Paul Walker moet zijn kleren aanhouden (of zonder shirt) maar dan met snelle auto's rondscheuren, en de coole en harde doch lieve en sentimentele kerel uithangen
Zoals in Joy Ride?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, Paul Walker moet zijn kleren aanhouden (of zonder shirt) maar dan met snelle auto's rondscheuren, en de coole en harde doch lieve en sentimentele kerel uithangen
Soundtracks zijn weer een ander verhaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat nummer van Paul Van Dyk is chill.
quote:I'd love to suck Scott and Paul's dicks...
ItBrandonSilver 4 maanden geleden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Burner82 het volgende:
Commentaar op je video is ook goed he
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je Duitse metalschlagers.quote:
Van epische proporties.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je Duitse metalschlagers.
Samen kijken? Ik durf niet alleenquote:
Ik voel me ongemakkelijk als er iemand anders bij is als ik Paul Walker bijna naakt op de TV zie.quote:
Volgens mij wel. Hij is best tof, maar de muziek is beter dan de film.quote:
dan hou ik wel een hand voor je ogenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als er iemand anders bij is als ik Paul Walker bijna naakt op de TV zie.
[..]
Volgens mij wel. Hij is best tof, maar de muziek is beter dan de film.
Aansteker + deo....quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Fuuuuuu, er zit een hele muggenzwerm op mijn kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |