doeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Ik duik mijn nest in. Slaap ze!
quote:
Danku!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom fijn over paul
Zeg hey, vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zelfs muggen willen niet in A'dam komen.
Klinkt goed, waar is het addertje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zeg hey, vooral zo doorgaandan ben ik bang dat je niet lang meer last van muggen gaat hebben
In je broek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar is het addertje?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oke tijd om nu écht naar bed te gaan.![]()
Doei!
Dat zeggen toch alle mode-homo'squote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nog nooit zo veel spontane positieve reacties gehad op een nieuw kapsel als de afgelopen 24 uur.
En ik hoefde er niet eens voor naar de kapper, gewoon een kwestie van anders stylen.
En dan te bedenken dat ik op het punt stond het net allemaal weer te laten millimeteren
Ik ben nooit zo van uiterlijk, maar dit is toch wel leuk om te horenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zeggen toch alle mode-homo'sluister er eens een keer naar
Dit is dan tenminste nog een ècht liedje, en shirtloos, en hij heeft ook cd's:quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind dit wel een goed nummer.
Wat is dat toch met al de jongens met ontbloot bovenlijf op Youtube?quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is dan tenminste nog een ècht liedje, en shirtloos, en hij heeft ook cd's:
(Wel ff z'n geblabla doorspoelen)
Als je meer van hem wil zien (als in alles, in alle verschillende mate van opwinding) dan moet je Shortbus maar ff kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al de jongens met ontbloot bovenlijf op Youtube?
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Shortbus
[ afbeelding ]
Maar dus niet de openingsscene met je papa en mama kijken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |