Of een wel heel klein FB-groepjequote:
Mjah, volgens mij hebben we al een kanaal op IRC gehad (ik bedoel op Fok! IRC niet het oude #gay.jongeren), een Hyves groep, etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg, lekker hier laten.
En voor een zeer geselecteerd gezelschap een groep openen...
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, betekent vriendje eigenlijk einde filmavonden![]()
!?
LOLquote:
Daar heb ik nog geen profiel... geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind Dudesnude leuker dan Facebook.![]()
ik kan ook niet koken, wie besteld mijn pizza?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat niet kan koken, vandaar.
Pas als je onkundig in bestellen bent kan iemand vast wel wat voor je betekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik kan ook niet koken, wie besteld mijn pizza?
Zegt wel weer genoeg over jouquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind Dudesnude leuker dan Facebook.![]()
Was toch al bekend?quote:
#gay.jongeren? Dat waren nog eens tijden! Met Eend en Negen10 en DennisM en Valaki en Dolphin en Wolfje en... en... dat waren nog tijden toen kinderen nog gewoon wisten hoe je op een Internet Relay Chat server moest inloggen met mIRC.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij hebben we al een kanaal op IRC gehad (ik bedoel op Fok! IRC niet het oude #gay.jongeren), een Hyves groep, etc.
En ik hou persoonlijk niet zo van Facebook.
Wie zegt dan dat Ang3l wel kan koken? Ang3l ken ik niet anders dan iemand die de kip vergeet in de "Chicken Tonight" en die two-step sauzen in de verkeerde volgorde kan klaarmaken. En ik weet dat er foto's van zijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat niet kan koken, vandaar.
Mircquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
#gay.jongeren? Dat waren nog eens tijden! Met Eend en Negen10 en DennisM en Valaki en Dolphin en Wolfje en... en... dat waren nog tijden toen kinderen nog gewoon wisten hoe je op een Internet Relay Chat server moest inloggen met mIRC.
Er zijn ook mensen zonder facebook dus vooral hier blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Mwa, kans is dan dat het hier wat uitgestorven raakt, dat is ook jammer.
ja... jij ... fotofoobquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen zonder facebook dus vooral hier blijven
JA! En dat je dan de hele tijd de telefoonlijn bezet hield. En de eerste telefoonrekening... die weet ik ook nog... Wij hadden toen nog nooit van kabelmodem of ADSL gehoord maar zaten met een 14k4 modempje te hannesen die bij het inloggen nog zoveel lawaai maakte zodat je werd verraad als je online ging.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mircdat heeft me veel geld gekost
Ik moest heeeeeeel vroeger zelf de kosten voor het internet betalen... inbelmodem ftw
)
Ik ben soms wel in real life te spotten hoorquote:
den bosch was het toch, ben er zaterdag nog geweestquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben soms wel in real life te spotten hoor
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
den bosch was het toch, ben er zaterdag nog geweest
Ja, en je de bink van de klas was, als je overging naar 56k6... Dat waren nog eens tijden... (schopje MEM?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
JA! En dat je dan de hele tijd de telefoonlijn bezet hield. En de eerste telefoonrekening... die weet ik ook nog... Wij hadden toen nog nooit van kabelmodem of ADSL gehoord maar zaten met een 14k4 modempje te hannesen die bij het inloggen nog zoveel lawaai maakte zodat je werd verraad als je online ging.
dat snap ik, zo leuk vond ik het jazz-gedoe niet, en ik was moe van het gaydoen de hele dagquote:
Ik zat gewoon heel rockerig mannelijk op Pinkpopquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
dat snap ik, zo leuk vond ik het jazz-gedoe niet, en ik was moe van het gaydoen de hele dag
ga je ook naar LL?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat gewoon heel rockerig mannelijk op Pinkpop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |