Nee, dat valt onder uitgaan.quote:
Je gaat dan toch voor de meet, en niet voor het feest/event/whatever? Daarom dat ik het niet zo snap waarom dat geen meet isquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is het zo raar? Niet iedereen wil of kan naar een event/feest/whatever, en dan gaat het om dat event ipv de meet. En je gaat toch niet zo maar bij een onbekende thuis eten? Dat is Eng.
Fictieve tijd/locatiequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Een [PUB] meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.quote:
Nee dat is bij mijn feestje ;Dquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
Gross.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Peter het volgende:
[..]
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerste
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek krakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?
Maar de rest van je lichaam doet het wel nog... Of is je nek het enige dat nog iets kraaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek kraken
Heb je met Wiz wat?quote:
Very ro-fucking-manticquote:
Sinds aug 2005quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je met Wiz wat?ik volg niet alles hier he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |