Hoe weet je dat je toevallig date? Noem je Fok! als een hobby?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?Ik bedoel iets anders dan toevallig elkaar tegen komen op een Pann ofzo.
Ik niet snap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je toevallig date? Noem je Fok! als een hobby?
Elkaar toevallig tegenkomen op Pann o.i.d. Als ik jou daar zou tegenkomen, zou ik niet weten dat jij het bentquote:
Nou ja ik herinner me een Roze Maandag meet die begon 's middags en ging door tot 's nachts, en een bepaalde Friso (met Shane Shuquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Echt een meet-om-de-meet? Compleet met middag- en avondprogramma?Ik bedoel iets anders dan toevallig elkaar tegen komen op een Pann ofzo.
hm. Dan was Amsterdam de laatste echte, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat was een [homo] die andere [homo]'s thuis uitnodigt voor een diner. Leuk maar dat is geen [homo]-meet. Lijkt me.
Dat weet je niet en dus is het geen meet, omdat het alleen bekenden zijn die elkaar dan herkennen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Elkaar toevallig tegenkomen op Pann o.i.d. Als ik jou daar zou tegenkomen, zou ik niet weten dat jij het bentHoe weet jij dan dat ik het ben (van fok), die je tegenkwam?
Dat klinkt idd meeterig. Maar dan wel event-driven in plaats autonoom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja ik herinner me een Roze Maandag meet die begon 's middags en ging door tot 's nachts, en een bepaalde Friso (met Shane Shu) was ook wel een echt homo-meet maar die begon dan wel 's avonds.
Nu ben ik toch echt benieuwd naar jou definitie van een meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat klinkt idd meeterig. Maar dan wel event-driven in plaats autonoom.
Je wordt gewoon oud, dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat ik nou zo nodig meeten hoor, ik deed slechts melancholisch over die Goede Oude Tijd.
Een ontmoeting met als enig doel en aanleiding om andere Fok!-ers ([homo]'s) eens in het echt te ontmoeten. Waarbij je eventueel iets samen onderneemt, eet en uitgaat. En die daarna voor sommigen eindigt bij elkaar in bed, waar de rest dan over roddelt en relt. En waarbij de wegblijvers spijt hebben van het wegblijven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu ben ik toch echt benieuwd naar jou definitie van een meet
Was ik maar ouder, dan hoorde ik ook bij de goede oude tijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat ik nou zo nodig meeten hoor, ik deed slechts melancholisch over die Goede Oude Tijd.
Jaja, zeg eens.. met wie wil jij in bed eindigen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een ontmoeting met als enig doel en aanleiding om andere Fok!-ers ([homo]'s) eens in het echt te ontmoeten. Waarbij je eventueel iets samen onderneemt, eet en uitgaat. En die daarna voor sommigen eindigt bij elkaar in bed, waar de rest dan over roddelt en relt. En waarbij de wegblijvers spijt hebben van het wegblijven.
Maar dan niet bij iemand thuis, dan is het iets dat iemand organiseert... Niet op een feest(dag) want event-driven... Je maakt het dan wel moeilijk om te meetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een ontmoeting met als enig doel en aanleiding om andere Fok!-ers ([homo]'s) eens in het echt te ontmoeten. Waarbij je eventueel iets samen onderneemt, eet en uitgaat. En die daarna voor sommigen eindigt bij elkaar in bed, waar de rest dan over roddelt en relt. En waarbij de wegblijvers spijt hebben van het wegblijven.
Tweede helft van september is het plan nu, maar exacte data heb ik nog niet.quote:
Oh, dan was het Pannquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is het zo raar? Niet iedereen wil of kan naar een event/feest/whatever, en dan gaat het om dat event ipv de meet. En je gaat toch niet zo maar bij een onbekende thuis eten? Dat is Eng.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dan niet bij iemand thuis, dan is het iets dat iemand organiseert... Niet op een feest(dag) want event-driven... Je maakt het dan wel moeilijk om te meeten
Das wel ver weg voor 'n meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tweede helft van september is het plan nu, maar exacte data heb ik nog niet.
I knowquote:
Nee, dat valt onder uitgaan.quote:
Je gaat dan toch voor de meet, en niet voor het feest/event/whatever? Daarom dat ik het niet zo snap waarom dat geen meet isquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is het zo raar? Niet iedereen wil of kan naar een event/feest/whatever, en dan gaat het om dat event ipv de meet. En je gaat toch niet zo maar bij een onbekende thuis eten? Dat is Eng.
Fictieve tijd/locatiequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Een [PUB] meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.quote:
Nee dat is bij mijn feestje ;Dquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
Gross.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Peter het volgende:
[..]
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerste
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek krakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?
Maar de rest van je lichaam doet het wel nog... Of is je nek het enige dat nog iets kraaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek kraken
Heb je met Wiz wat?quote:
Very ro-fucking-manticquote:
Sinds aug 2005quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je met Wiz wat?ik volg niet alles hier he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |