Een [PUB] meetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meet in G.E zijn beleving = zaterdag 14.00 op untrecht cs verzamelen en dan zien we wel. Of?
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.quote:
Nee dat is bij mijn feestje ;Dquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
Gross.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal genoeg lekkers tussen lopen dan
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Peter het volgende:
[..]
We hebben al eens gemeet in een zwembad (Tongelreep, Eindhoven). Volgens mij zag ik daar Wizzarddragon het eerste
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek krakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er werd getrakteerd op frietjes en je werd thuisgebracht?
Maar de rest van je lichaam doet het wel nog... Of is je nek het enige dat nog iets kraaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
We gingen in de sauna's, ik sprong in een ondiep bad (beweegbodem was omhoog gezet) en sindsdien kan ik mijn nek kraken
Heb je met Wiz wat?quote:
Very ro-fucking-manticquote:
Sinds aug 2005quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je met Wiz wat?ik volg niet alles hier he
Ik was ook sinds 2005 of zo samen... sinds 2009 woonde we samenquote:
quote:
Je moet ook met FOK!kers meeten. dan weet je vantevoren als of je dezelfde onderwerpen (naast jongens) leuk vindtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik was ook sinds 2005 of zo samen... sinds 2009 woonde we samenNu ben ik weer vrijgezel
En dat zonder meets
Die heteroverslinder staat in je zonquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik meet meer dan me lief is en houd er nog niet eens wat over the shirt actie aan over
.
Foto!quote:
Zwemmeetsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |