quote:
Je moet ook met FOK!kers meeten. dan weet je vantevoren als of je dezelfde onderwerpen (naast jongens) leuk vindtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik was ook sinds 2005 of zo samen... sinds 2009 woonde we samenNu ben ik weer vrijgezel
En dat zonder meets
Die heteroverslinder staat in je zonquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik meet meer dan me lief is en houd er nog niet eens wat over the shirt actie aan over
.
Foto!quote:
Zwemmeetsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
quote:
Links staat overeind, rechts gaat plat naar benedenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme foto! Maar ik zie niets verkeerds aan je haar.
Herkent u de man uit de camerabeelden, neem dan contact op met de politie via 0900-8844.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog een slechte stomme foto ook nog
Nee, sorry. Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herkent u de man uit de camerabeelden, neem dan contact op met de politie via 0900-8844.
Scheren gaat vrij snel hoor...quote:
Ik vind het wel tof zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katten zijn weg, Mijn ex komt hier bijna niet meer... Morgen en rest van het weekend ga ik hier verbouwen, omgooien, opruimen, etc. FF mijn toko ervan maken ...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Opruimen en jij zijn niet echt een snelle combo
quote:
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teleurstelling is niet te verbergen, hetzelfde met het geluk van mensen die wel zijn aangenomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een hard vak is het als je auditanten moet afwijzen, teleurstellingen zijn vaak moeilijk te verbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |