Links staat overeind, rechts gaat plat naar benedenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme foto! Maar ik zie niets verkeerds aan je haar.
Herkent u de man uit de camerabeelden, neem dan contact op met de politie via 0900-8844.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog een slechte stomme foto ook nog
Nee, sorry. Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herkent u de man uit de camerabeelden, neem dan contact op met de politie via 0900-8844.
Scheren gaat vrij snel hoor...quote:
Ik vind het wel tof zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katten zijn weg, Mijn ex komt hier bijna niet meer... Morgen en rest van het weekend ga ik hier verbouwen, omgooien, opruimen, etc. FF mijn toko ervan maken ...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Opruimen en jij zijn niet echt een snelle combo
quote:
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teleurstelling is niet te verbergen, hetzelfde met het geluk van mensen die wel zijn aangenomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een hard vak is het als je auditanten moet afwijzen, teleurstellingen zijn vaak moeilijk te verbergen
Wat is dat toch met homo's en niets uit de zee eten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, die vind ik dan wel weer lekker. Zolang het maar geen vis is eigenlijk.... Of überhaupt iets uit de zee
Ik ga morgen solliciteren intern dus ik moet wel weer glad... en mijn hoofd is nog half verbrand (letterlijk) van Pinkpop... vanmorgen zei de dame bij de Kiosk op het station dat ik beter op mijn neus moest lettenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Scheren is nergens voor nodig. Baardjes
.
Ik hou niet van visachtige smaken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat is dat toch met homo's en niets uit de zee eten?
De geur alleen alquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat is dat toch met homo's en niets uit de zee eten?
Ik moet eigenlijk iedere dag glad, zonder piercing en in pakquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgen solliciteren intern dus ik moet wel weer glad... en mijn hoofd is nog half verbrand (letterlijk) van Pinkpop... vanmorgen zei de dame bij de Kiosk op het station dat ik beter op mijn neus moest letten
Ik heb niks met vis en zo. Maar dat smaakte welquote:
Het zit toch best ok?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |